HRYCHEATYTRAINERYNÁVODYPREKLADYCD OBALYWALLPAPERYSCREENSHOTYDOWNLOAD

OSTATNÉ
KALENDÁR
FÓRUM
FIRMY
TOP 10

KÚP SI HRU
UŽÍVATEĽ
Prihlásiť
Registrácia


Užívatelia
Hry v obchode
Zlacnené hry

ABCgames
Kontakt, RSS, Spolupráca
ŠTATISTIKY
Hry:
Cheaty:
Trainery:
Návody:
Preklady:
CD obaly:
Wallpapery:
Screenshoty:
Download:
21409
5455
5063
1438
1600
7352
6159
13167
1687

Online 1608 užívateľov

Návody > Splinter Cell 3: Chaos Theory


Zobrazení:136152
Autor návodu:Andrej Eperješi, ABCgames.sk

1. časť | 2. časť


Návod som písal podobne, ako na predošlé diely Splinter Cell, takže robiť veci v čo najväčšom utajení. Proste používať čo najmenej výbavy, prísť do kontaktu s čo najmenej ľuďmi. Ono je podstatne jednoduchšie, ak sa s tým netrápite a každého odstrelíte, alebo aspoň v tichosti omráčite, no na taký postup návod nepotrebujete. Sem - tam niekoho omráčiť značne uľahčí prácu a ani to nepokazí hodnotenie, ale snažil som sa tomu vyhýbať. Postup som spisoval tak, aby sa nevyvolávali poplachy a podobne a aby sa za každú misiu dosiahlo čo najlepšie hodnotenie. Ak vám ide o hodnotenie, nesmiete ani vyvolať poplach, ani nikoho zabiť, takže ak chcete strieľať, používajte len špeciálne strelivo a keď niekoho chytíte, tak ho omráčte (pravé tlačidlo myši).
Mnohé pasáže sa dajú prejsť viacerými spôsobmi, možno niekedy aj jednoduchšie, ja som spísal tie, ktoré sa mi zdali najvhodnejšie pre tichý postup.
Odporúčam pozrieť si tréningové videá v hre, z ktorých pochytíte väčšinu špecialít. Skvelou novinkou je druhý mód streľby z pištole. Tým vyradíte na chvíľu ľubovoľné elektronické zariadenie (kamery, svetlá a iné svetelné zdroje, mini vrtuľníky v jednej misii). Nie je to tak podozrivé, ako rozstrieľavať veci bežnou streľbou a nevyžaduje to ani náboje. K úvodu viac netreba. V podstate platí to, čo v predošlých dvoch dieloch.



1. Maják v okolí Talari
Punto Blanco, Peru

- Zachráň Morgenholta.
Prejdite po skalnej ceste hore k úzkemu otvoru, ktorým prelezte do jaskyne. Skalu pred vami podlezte a ďalej prelezte stenu pred vami. Ste vo väčšej jaskyni. Pred vami je most a dvaja strážci, ktorí sa spolu zhovárajú. Ignorujte most a choďte doľava, je tam skalná rímsa, po ktorej prejdite dookola priepasti. Pokračujte po rímse, až k malému otvoru, do ktorého vstúpte. V ňom vylezte hore po rebríku a ste v miestnostiach za strážcami.

Naľavo je jeden vojak. Ignorujte ho a choďte napravo, kde sú naskladané nejaké krabice. Prekecnete s Lambertom. Potom choďte ku krabiciam a zoskenujte ich, keď sa sem nebude vojak pozerať. Potom pokračujte chodbou ďalej a vyjdite hore schodmi. Z tejto chodby sa môžete dostať do jaskyne s mostom, no nepotrebujete tam ísť. Ak sa už strážca nerozpráva s druhým pri moste, tak je v tejto chodbe. Počkajte si, kým bude chrbtom a vstúpte. Zoskenujte krabicu č. 2, naľavo od schodov. Potom vyjdite druhými schodmi ďalej nahor. Na konci otvorte dvere, vstúpte a zatvorte za sebou. Neďaleko vás je lekárnička.

Poniže vás mučia Morgenholta. Zídite dole a schovajte sa do tieňa naľavo od mučiarne. Chudáka Morgenholta zabijú. Počkajte si v tieni a jeden zo strážcov pôjde popri vás nahor, kadiaľ ste vy prišli sem. Potom si počkajte ešte chvíľu a druhý mučiteľ si sadne k stolu, takže bude chrbtom k miestnosti. Vplížte sa do miestnosti s mŕtvolou Morgenholta a pokračujte chodbou za ňou. Na jej konci vypáčte dvere a vyjdite z budovy.

- Eliminuj Huga Lacerdu. (sekundárne)
Po vstupe na dvor choďte doľava, poza prvý stan. Tam popri studni prejdite k druhému stanu a jeho zadnú stenu rozrežte nožom. Vstúpte dovnútra a zoskenujte krabicu č. 3. Vráťte sa von. Za stanom je obďaleč prechod na susedný dvor na ktorom sú dvaja strážci. Môžete prejsť tade, ale je tu ľahšia cesta. Všimnite si za stanom vežu, pri ktorej je na zemi krabica. Vylezte na ňu a na terasu veže. Vstúpte dovnútra. V miestnosti sú dvaja vojaci, no nevidia vás, tak ich ignorujte. Na stene máte lekárničku a na stole muníciu a granát, ak chcete. Prejdite miestnosťou a vyjdite von na spojovací most vedúci k druhej veži. Na moste sa presúvajte opatrne, pritisnutý k múru a vypočujte si rozhovor dvoch vojakov pod vami a zistíte, že Hugo Lacerda odišiel, čím sa vám ruší sekundárna úloha.

- Získaj späť, alebo znič informácie o masse kernel.
Zatiaľ pištoľou rozstreľte svetlo na opačnej strane mosta, aby ste mohli prejsť. Pod vami si všimnite pod strieškou naskladané krabice. Zoskenujte tiež krabicu č. 4 pomocou EEV (klávesa "1"), čiže nemusíte liezť dole. Vstúpte do veže za mostom. V miestnosti použite počítač naľavo a prečítajte si z neho všetky maily.

- Zoskenuj čiarové kódy na doručených krabiciach. (príležitostné)
Vyjdite druhou stranou miestnosti von. Pred vami sa zhovárajú dvaja vojaci. Kým debatujú, tak vás nevidia. Zídite dole schodmi. Pod schodami je piata krabica č. 5, ktorú zoskenujte. Ak ste zoskenovali aj dve v prvej budove, jednu v stane a jednu pod mostom, máte všetky a úlohu splnenú.

- Zisti, kde majú guerillas zbrane a vybavenie.
Len čo zoskenujete piatu krabicu, tak hneď pokračujte ďalej. Nezdržujte sa, lebo keď sa vojaci nad vami dorozprávajú, jeden pôjde dole, smerom k vám. Vy choďte dole schodmi. Napravo si všimnite chlapíka, ktorý odstráni dosky z otvoru v stene. Teraz máte dve možnosti. Môžete pokračovať dole schodmi a k majáku dôjsť po svojich. Druhou možnosťou je omráčiť tohto chlapíka, prejsť zohnutý dierou, ktorú otvoril a za ňou vyskočiť na lano, ktorým sa zošmyknete priamo k majáku. Napokon vstúpte potichu do majáku. Vojak za rádiom s niekým komunikuje, tak ho nevyrušujte a vypočujte si celý rozhovor a zistíte, že náklad majú na lodi Maria Narcissa. Môžete potom omráčiť vojaka a rozstreliť rádio, za čo vás Grimsdotirrová pochváli, keďže im tak odrežete komunikáciu (Bonusová úloha: Vyraď Guerillas komunikáciu).

- Presuň sa na hlavný bod vyzdvihnutia.
Pokračujte hore schodmi, na vrch majáka. Cestou bude na stene lekárnička. Hore vybehnite kľudne, až k rebríku, nik tam nie je. Vylezte hore rebríkom, no zostaňte na posledných priečkach, než vyleziete úplne hore. Na ochodze okolo majáka je vojak a svetlo majáka vám nedovoľuje sa veľmi ukrývať v tieňoch. Počkajte si, kým k vám bude vojak chrbtom a vylezte hore. Pri dverách vypnite svetlo majáka. Vojak ho príde opäť zapnúť, tak ho omráčte. Potom už len vyjdite na ochodzu a zavolajte si vašich, aby vás vyzdvihli.



2. Nákladná loď Maria Narcissa
Pacifický oceán, 90 Km juhozápadne od Panamského kanála.

- Získaj doklad o naložení Lacerdovej zásielky zbraní.
Choďte dole schodmi naľavo a hneď pod nimi zahnite doprava. V strede tejto spojovacej cesty medzi oboma bokmi lode vylezte hore, medzi kontajnery. Prejdite medzi nimi až na koniec. Tam choďte doprava a zoskočte dole na pravobok. Dostali by ste sa sem aj normálne po palube, ale takto ste sa vyhli vojakom. Zídite dole schodmi. Je tam jeden strážca, no väčšinou drieme na stoličke. Preplížte sa okolo neho, otvorte dvere a zlezte rebríkom ku krabiciam. Buď ich popreliezajte, alebo sa popredierajte pomedzi ne. V ľavom rohu na druhej strane je úzky priestor, ktorým sa pretlačte do vedľajšieho skladu. Tu je hneď pred vami prvá krabica z voliteľnej úlohy, ktorá zahŕňa označiť sledovacím zariadením všetky tieto krabice. Tak teda túto krabicu označte. Prejdite ďalej a vylezte rebríkom do chodby.

Postupujte chodbou. Pôjdete popri dverách, z ktorých vyteká voda. Tam sa musíte dostať, no najprv musíte aktivovať pumpu, aby odčerpala vodu zo skladu. Keď to spravíte, môžete sa do skladu dostať dverami pri pumpe, alebo sa vrátiť k týmto. To len tak na okraj. Pokračujte ďalej a vstúpte do dverí napravo, za ktorými pracuje nejaký robotník. Vyraďte svetlo v miestnosti pištoľou (streľba, alebo druhý mód) a prejdite naľavo, vedľa neho. Tam je ventilačka, do ktorej vlezte. Prejdite ňou a dostanete sa do miestnosti s pumpou.

Tu sú dvaja vojaci. Jeden na ochodze neďaleko vás a druhý dole opravuje pumpu. Prejdite kúsok vedľa, k zavretým dverám, preskočte zábradlie a dopadnite na potrubie. Počkajte si, kým sa vojak vzdiali od ovládacieho pultu a pištoľou vyraďte svetlo (hneď ako pôjde preč). Zájdite k ovládaciemu pultu a zapnite pumpu. Potom prejdite dverami za pumpou (alebo sa vráťte ventilačkou k robotníkovi a chodbou k dverám, z ktorých vytekala voda, no je to zbytočná obchádzka). V chodbe, v ktorej ste, vstúpte do prvých dverí napravo. Vylezte hore na krabice a prečítajte si tam potrebné informácie. Vráťte sa naspäť na chodbu.

- Získaj lodné prepravné záznamy Lacerdovej zásielky.
Vráťte sa na chodbu pred týmto skladom. Pri dverách v chodbe máte lekárničku. Chodba pred vami je dosť osvetlená a kráčajú po nej dvaja vojaci. Buď si počkajte, kým prejdú a prejdite ňou potom, alebo vlezte vo výklenku napravo do otvoru v podlahe a popod podlahu prejdite chodbu a za ňou vylezte druhým otvorom von. Potom už len zbehnite dole schodmi do strojovne. Tam vás vaši informujú, aby ste sa v strojovni vyhli akejkoľvek streľbe, pretože by to mohlo spôsobiť explóziu.

Strojovňu stačí prejsť a samozrejme zabrániť streľbe vás, alebo vojakov. Prejdite na druhú stranu miestnosti, oproti dverám, ktorými ste vošli. Tam vylezte na turbínu a pomocou nej hore na ochodzu. Nemusíte sa tak zdržiavať s vojakom a prvými schodami. Tu vyjdite hore schodmi nad dverami, ktorými ste vošli a ste na najvyššej úrovni strojovne. Tu už len prejdite do otvorených dverí. Je tu jeden vojak, ktorý si vás môže všimnúť, keď do tých dverí pôjdete, tak zhasnite svetlo pomocou pištole. Pôjde to skontrolovať a na dvere sa prestane pozerať, tak nimi prejdite.

Pokračujte ku schodom. Schody zatiaľ nechajte tak a choďte doprava. Je tam záchod a kúsok ďalej nocľaháreň. Z nej o chvíľku vyjde von vojak a pôjde skontrolovať schody. Počkajte pred dverami pritisnutý k stene. Buď rozstreľte pištoľou svetlo, alebo ak chcete, tak ho pištoľou len na chvíľu vyraďte (pomocou infra uvidíte vojaka cez dvere, tak svetlo vyraďte, keď bude prichádzať). Keď prejde popri vás, vy vstúpte do miestnosti, z ktorej vyšiel a prejdite na koniec. Tam je krabica č. 2, ktorú označte sledovacím zariadením. Vráťte sa naspäť a pozatvárajte za sebou dvere. Ak ste nerozstrelili svetlo a nechcete vzbudzovať podozrenie, tak sa schovajte na záchode a počkajte, kým pôjde vojak naspäť. Nezabudnite si tam zhasnúť a použiť infra mód, aby ste ho videli, keď pôjde popred dvere. Potom vyjdite hore schodmi.

Hore prejdite do malej kuchynky, za ktorou je kancelária. Je tu počítač, v ktorom si môžete pozrieť maily, ale nie je to potrebné. Naľavo vlezte do ventilačky a prelezte ňou až do susednej kancelárie. Počkajte si, kým pochôdzkujúci vojak odíde a vylezte do miestnosti. Buď použite EEV na vojaka pri PC a na samotné PC a získate tak údaje (inak môžete odpratať vojaka pri PC, aj pochôdzkára a sami použiť PC), alebo sa preplížte za vojaka pri PC a prehľadajte poličky. Tak, či tak, získate potrebné informácie.

- Zisti, v ktorej kabíne je Lacerda.
Len čo získate informácie, prejdite zavretými dverami, pri ktorých ste vyliezli z ventilačky. Na chodbe ignorujte dvere naľavo (za nimi v prvej miestnosti je počítač, v ktorom si môžete pozrieť mail a v druhej miestnosti je lekárnička, ale aj doktor) a prejdite dverami na konci chodby. Vyjdete na palubu. Pod schodmi označte krabicu č. 3 sledovacím zariadením. Potom vyjdite hore schodmi.

Otvorte dvere pri nápise Deck 2. Prejdite chodbou a na dvere na konci použite optický kábel. Uvidíte dvoch vojakov, ktorí sa rozprávajú. Keď jeden odíde, otvorte dvere, vstúpte a zavrite za sebou. Počkajte si, kým vojak vyjde z kuchyne a pôjde do dverí naľavo. Potom použite Sticky Shocker na vojaka tu v miestnosti a jeho telo vyneste na chodbu, z ktorej ste prišli. Vráťte sa do jedálne, zavrite za sebou, vstúpte do kuchyne a označte krabicu č. 4 sledovacím zariadením. Vráťte sa von a počkajte, kým sa vojak vráti (niekedy sa nevráti). Potom vyjdite na chodbu, kam šiel predtým vojak na obhliadku. Vyjdite hore schodmi a označte krabicu č. 5 nad nimi.

Potom vstúpte do chodby oproti schodom a vyjdite tam ďalšími schodmi na kapitánsky mostík. Schovajte sa do tieňa, počkajte si, kým sa kapitán dorozpráva s chlapíkom a potom ho odzadu chyťte. Zaveďte ho dole schodmi, vypočujte ho a omráčte. Telo schovajte do niektorej prázdnej kajuty.

- Zisti meno Lacerdovho panamerického kontaktu. (sekundárne)
Vráťte sa na tretiu palubu - len dole prvými schodmi z kapitánskeho mostíka (ak ste tam zniesli kapitána, ako som radil, tak už ste tam) a prejdite na jej druhú stranu. Tam otvorte dvere, vstúpte do chodby a choďte do malej miestnosti napravo. V susednej miestnosti debatuje Lacerda so svojimi mužmi. Vypočujte si celý rozhovor a zistíte meno jeho kontaktu.

- Eliminuj Huga Lacerdu.
Po rozhovore vyjde Lacerda do miestnosti k vám, aby si vzal drink. Počkajte si na neho a chyťte ho odzadu. Tu ho nezabíjajte, pretože by to začula jeho stráž. Vyjdite s ním na chodbu a niekam, kde odpracete telo. Než ho zabijete, ešte ho vypočúvajte. Opakujte vypočúvanie, kým už len nebude omieľať, že mu je to ľúto (I´m sorry, it´s not my fault). Tým splníte bonusovú úlohu (Bonusová úloha: Vypočuj Huga Lacerdu). Potom ho zabite.

- Umiestni sledovacie zariadenia na ilegálne bedne so zbraňami. (príležitostné)
- Dostaň sa na miesto vyzdvihnutia.

Ak ste už umiestnili sledovacie zariadenia na päť krabíc, zostáva už len posledná. Je kúsok pri odchodzom bode z lode. Vráťte sa hore na kapitánsky mostík a vyjdite na palubu dverami naľavo (nad schodami). Choďte po palube rovno a vyjdite hore schodmi pred vami. Prejdite pár krokov k rebríku vedúcemu dole, na zadnú palubu. Zlezte ním poniže na ochodzu. Z nej zlezte druhým rebríkom priamo na palubu. Tam označte poslednú krabicu č. 6. Vráťte sa jedným rebríkom na ochodzu. Nechoďte dlhým rebríkom opäť hore, ale prejdite na koniec tejto ochodze, tam vylezte malým rebríkom hore a ukončite level.



3. Panamská banka MCAS
Panama City, Panama

- Prenikni do banky.
Na dvore sa nemusíte nikoho zbavovať. Choďte napravo, potom smerom k budove a opäť napravo. Cestou zhasínajte s OCP všetky svetlá, ktoré vám svietia do cesty. Napravo choďte popri budove a keď prejdete za bránu na malý dvorček, tak si všimnite naľavo na stene kameru. Na chvíľu ju vyraďte s OCP, prebehnite dvorom a vylezte rebríkom vedľa dverí hore na strechu. Na streche choďte do jej prednej časti a vypáčte dvere do búdky s generátormi. Prehoďte tam vypínač a otvoria sa okná na streche. Vráťte sa teda k skleneným kupolám a jedna z nich je otvorená. Nejaký dobrák vám tam už prichystal lano, tak sa po ňom spustite do haly.

- Získaj prístup k sejfu z troch panelov.
- Poobzeraj sa po akýchkoľvek podozrivých obchodných záznamoch. (sekundárne)
V hale sú okolo vás lasery, tak sa nehýbte. Namierte EEV na jeden z počítačov a hacknite ho na diaľku. Deaktivujte v ňom lasery a môžete sa hýbať. Vyjdite z dverí. Pred vami je dvojo dverí, zatiaľ ich nechajte tak. Choďte na druhú stranu miestnosti a vyjdite do vstupnej haly, kde pri recepcii sedí strážnik sledujúci kamery. Použite EEV na jeho počítač. Vložte do tohto PC falošný mail č. 1 a taktiež ho hacknite a získate jeden prístupový kód.

Vráťte sa do haly, kde ste zliezli lanom a choďte k opačnej stene. Tam je dvojo dverí. Prejdite tými naľavo. Pozor, občas sem nakukne strážca z dverí naľavo. Vstúpte a vyraďte s OCP kameru. Potom prejdite dverami na stene oproti. Zavrite za sebou. Naľavo pri vás je okno, za ktorým je miestnosť s dvoma strážcami, ktorí kontrolujú kamery. Pomocou EEV sa dostaňte do ich počítača, hacknite ho, pozrite si maily, získate kód k dverám a vložte tiež doň falošný mail č. 2. Pokračujte ďalej a vyjdite schodami na poschodie.

Po prejdení dverami choďte doľava k stene. Tam vyskočte a zachyťte sa rímsy, ktorá lemuje stenu. Prerúčkujte po nej na druhú stranu miestnosti a vyhnete sa tak laserom. Odtiaľ použite EEV na počítač na stole, hacknite ho a vložte doň falošný mail č. 3. Keď sa strážca vráti z chodby do miestnosti k vám, vojdite do tej chodby. Zájdite až ku koncu, k dverám a tam použite dvojskok, aby ste sa zachytili nohami medzi stenami. Takto ste hore nad podlahou, kde si vás nevšimnú. Vojak z miestnosti, z ktorej ste prišli sem, totiž príde na kontrolu zase. Vy sledujte miestnosť vedľa. Je v nej hromada laserov. Strážci majú rušičky na tie lasery, takže si počkajte, kým ten strážca príde k dverám, pri ktorých čakáte. Keď sa otočí, skočte dole a prikradnite sa za neho. Plížte sa za ním, až na druhú stranu a tak jednoducho prekonáte lasery. Na druhej strane sa ukryte do tieňa a keď pôjde naspäť na pochôdzku, tak pokračujte chodbou ďalej. (Vedľa je kuchynka, v ktorej je lekárnička).

Postupujte chodbou. Napravo je otvorená miestnosť. Vstúpte do nej a vyraďte kameru na stene. Prejdite k sklenenej miestnosti, v ktorej chlapík robí pri počítači. Príde tam aj druhý chlapík, tak si počkajte, kým si sadne za stôl. Potom otvorte dvere (kód 2306) a vstúpte. Použite EEV na počítač, ku ktorému si práve sadol chlapík, hacknite ho a vložte doň falošný mail č. 4. Potom choďte k počítaču naľavo, pri ktorom nik nie je a použite ho manuálne. Hacknite ho a deaktivujte v ňom kamerový systém a vymažte tiež kamerový archív (Bonusová úloha: Vymaž kamerový archív banky). Tým teda vypnete všetky kamery v budove - paráda. Napokon ešte použite elektronický panel pri dverách. Získate tak prvý prístup k sejfu.

Vyjdite z miestnosti a choďte doľava a v chodbe doprava k dverám, ktoré hacknite a prejdite nimi. V miestnosti vypáčte druhé dvere a prejdite nimi vedľa. Tu použite počítač, hacknite ho a vložte doň falošný mail č. 5. Potom použite elektronický panel na stene. Získate tak druhý prístup k sejfu. Potom choďte k oknu a vyskočte z neho. Zachytíte sa okna, spustite sa nižšie na rímsu a potom sa spustite až na zem. Pozor, nech vás nevidí strážca na dvore.

Keď ste už na dvore v tieni, nie je problém vyhnúť sa strážcovi a presunúť sa na schody. Po nich choďte až k dverám. Naľavo pri dverách je ventilačka, ktorou prelezte do miestnosti. V miestnosti použite počítač, hacknite ho a vložte doň falošný mail č. 6. Potom si prezrite skrinku pri stole a získate podklady pre splnenie sekundárnej úlohy. Napokon použite elektronické panely na stene. Získate tak tretí prístup k sejfu.

- Zisti, pre koho nakupovala banka zbrane.
- Ukradni 50 000 000 vo francúzskych vládnych akciách na doručiteľa.
- Rozmiestni sériu falošných emailov, aby to vyzeralo ako práca zvnútra. (príležitostné)

Pozrite sa optickým káblom popod dvere, či nik nie je na chodbe a vyjdite von. Choďte pár krokov napravo a rovno. Pôjdete popri okne, za ktorým je pár vojakov sledujúcich kamery. Cez okno použite EEV, hacknite im počítač a vložte doň falošný mail č. 7. Potom prejdite dverami do chodby so schodmi. Choďte najprv napravo do miestnosti s bezpečnostnými schránkami. Môžete tu použiť počítač. Inak choďte k schránke č. 1024 a vezmite si z nej svoju výbavu. Potom zbehnite dole schodmi do trezoru.

Naľavo, aj napravo od trezoru sú zámky. Na jednu umiestnite elektronický pakľúč, ktorý bude kopírovať vaše pohyby na druhom zámku, keďže musia byť otvorené súčasne. Potom choďte k druhému zámku a vypáčte ho. Je to klasická páčenie ako bolo doteraz, akurát vždy keď kúsok vypáčite, počkajte, kým sa rozsvieti zelené svetlo a až potom pokračujte. To je čas, kým elektronický pakľúč spracuje údaje. Ak budete páčiť aj pri červenom svetle, systém sa reštartuje a musíte ísť odznova. Keď zámky úspešne vypáčite, umiestnite na dvere trezoru výbušninu. Trochu sa vzdiaľte a odpáľte ju. Elektronický záblesk a trezor sa vám otvorí. Vstúpte do trezoru, prejdite na jeho koniec a použite počítač. Hacknite ho a vložte doň posledný falošný mail č. 8 a tiež z neho získajte informácie, ktoré hľadáte. Taktiež použite počítač na otvorenie schránky uprostred trezoru, z ktorej si vezmite päťdesiat miliónov.

- Dostaň sa na miesto vyzdvihnutia.
Choďte k dverám trezoru, no neprechádzajte nimi. Všimnite si po oboch stranách dverí malé senzory. Ak si dáte infra mód, uvidíte, že je tam laser. Ak ním prejdete, vyvoláte poplach. Použite OCP a vyraďte jeden senzor. Vráťte sa hore na prízemie. Pozor na okno, za ktorým sú stráže. Za ním zahnite doprava a pokračujte chodbou. V chodbe vstúpte do prvých dverí naľavo. Za nim prejdite ďalšími dverami a dostanete sa von, na dvor pri banke. Prejdite dvorom tak, ako ste na začiatku levelu prišli a zájdite až k vstupnej bráne. Napravo pri bráne je lano, ktorým prelezte múr.



4. Manhattan Garment District
New York City, USA

- Dostaň sa do príslušnej budovy Zherkezhiho bytu.
Prejdite poza kontajner a cez tieň na pravú stranu ulice. Tam vylezte po rebríku na požiarne schodisko a vyjdite hore. V ceste ďalej vám bránia nejaké krabice. Vyskočte a zachyťte sa rímsy. Rúčkujte doľava, za roh budovy a tam sa spustite dole po rúre. Počkajte si, kým z dverí oproti vyjde vojak a keď sa vráti naspäť, prejdite garážou pred vami. Za dverami zahnite doprava a vstúpte do budovy. V nej choďte doľava, tam vojak opravuje výťah. Keď sa nebude pozerať, vstúpte do výťahu, vyskočte a vylezte cez otvor na strechu kabínky. Začnite liezť po rebríku nahor. O chvíľu výťah spustia, tak si len počkajte, kým bude pod vami, pustite sa rebríka a nechajte sa vyviezť hore. Vstúpte do kabínky a otvorte si ovládacím panelom výťahu dvere. Vstúpte do skladu. Počkajte si, kým pôjde vojak do výťahu a prejdite osvetlenou časťou, hore schodmi a na strechu.

Na streche choďte rovno oproti vrtuľníku a vojakom. Prelezte potrubie pred vami a smerujte napravo k svetelnej reklame. Tá osvetľuje oblasť pri nej, takže použite OCP a na chvíľu ju vypnite. Prejdite k nej, vylezte k nej po rebríku a vyskočte tam na laná smerujúce k budove oproti. Spustíte sa po nich.

- Zisti, pre koho žoldnieri pracujú.
Choďte na kraj plošiny a skočte na vedľajší balkón. Zachyťte sa za zábradlím a rúčkujte až pred dvere. Počkajte si, kým vojak na balkóne nepôjde doľava, vylezte na balkón a vstúpte. Počkajte si v tieni, kým nepôjde vojak doprava. Choďte za ním cez osvetlenú oblasť a tam opäť počkajte v tieni, než pôjde naspäť. Keď vás nebudú vidieť, prejdite osvetlenou miestnosťou do ďalšej, kde spí vojak pri počítači. Použite EEV a hacknite počítač. Získate plány budovy (Bonusová úloha: Nájdi architektonické plány budovy). Potom prejdite k dverám z tejto miestnosti, vypáčte ich a vyjdite von.

Napravo, na stene je kamera s infra, ktorá vidí aj v tme. Vyraďte ju s OCP a bežte pod ňu. Tam napichnite kameru č. 1. Opäť ju s OCP vyraďte a vybehnite hore schodmi. Vstúpte do dverí naľavo. Vnútri vojak počúva hudbu. Preplížte sa k rohu, s OCP vyraďte svetlo a sklenenými dverami vyjdite na balkón. Tu počkajte a vypočujte si rozhovor dvoch vojakov a zistíte pre koho pracujú.

- Prenikni do Zherkezhiho serveru, aby si zistil, kto je Dvorak.
Potom prejdite druhými sklenenými dverami do kuchyne. Počkajte si, kým príde vojak a keď pôjde ďalej, tak choďte za ním do susednej miestnosti. Tam choďte do výklenku napravo a napichnite kameru č. 2. Popri stene prejdite k stene oproti kuchyne a tam napichnite kameru č. 3. Spravte to, keď pôjde vojak opäť od kuchyne, aby vás nevidel. Vráťte sa k prechodu do kuchyne a vyjdite hore točitým schodiskom. Vojak pri stĺpe vás neuvidí.

Hore vstúpte do miestnosti. Na stene je kamera, tak si počkajte, kým sa bude pozerať mimo vás, prebehnite k nej a napichnite kameru č. 4. Potom od nej prejdite naľavo, za sklenenú stenu a tam otvorte dvere. Za nimi prejdite do tajnej miestnosti, v ktorej použite počítač. Zistíte niečo o Dvorakovi.

- Nájdi Dvoraka.
- Zisti, kto je zodpovedný za Zherkezhiho ochranu. (sekundárne)
- Napichni kamery v penthause. (príležitostné)

Vráťte sa do predošlej miestnosti a choďte popri napichnutej kamere doľava. Prejdite až do chodby k dverám. Pri nich vyskočte a zachyťte sa nohami medzi stenami. Počkajte si hore, kým vojaci za dvermi dohovoria a jeden vyjde von. Keď prejde popod vás, zoskočte, chyťte ho a vypočujte. Zistíte, kto má na starosti ochranu a splníte sekundárnu úlohu. Potom ho omráčte. Zájdite do miestnosti, z ktorej vyšiel a hneď vedľa dverí napichnite kameru č. 5.

Vráťte sa do predošlej miestnosti a vylezte von oknom. S OCP vyraďte svetlo nad vami a spustite sa na balkón pod vami. Tam ste už boli. Napichnite kameru č. 6, ktorá je tu na stene. Potom prejdite cez sklenené dvere oproti kamere, do miestnosti, kde vojak počúva hudbu. Tadeto ste vchádzali, keď ste išli na poschodie. Tak ako predtým, aj teraz s OCP vyraďte svetlo. Teraz sa touto miestnosťou vráťte von, kde ste napichli prvú kameru a prejdite dverami naľavo.

Vyjdite dverami von. Je tu jeden vojak, no ľahko sa mu vyhnete v tieňoch. Keď prejde popri vás, choďte k nízkej strieške pod oknom a vylezte na ňu. Tam na stene deaktivujte mínu a choďte k oknu. Vystriehnite si, keď pôjde vojak od okna a vlezte dnu. Tam sa schovajte to tieňa naľavo. Viac naľavo je kúpeľňa, v ktorej môžete deaktivovať ďalšiu nástennú mínu. Dole zídite buď schodmi, alebo v miestnosti s oknom je v podlahe diera, ktorou sa môžete spustiť. Pod dierou je kúpeľňa, v ktorej je lekárnička. Na stene pri kúpeľni je ďalšia mína, tak pozor.

Dole je osvetlená chodba, v ktorej ešte aj stojí vojak. Zapískajte na neho spred schodov a prikrčte sa k stene pri dverách (nie tesne pri nich). Vojak sa pôjde pozrieť, čo to bol za zvuk a vy sa zatiaľ presuňte do chodby, ktorú stráži. V nej choďte na koniec, za roh, kde otvorte dvere - kód je 0280. Tu zájdite za starcom a oslovte ho (všimnite si, že na obrazovke pri ňom je Splinter Cell: Pandora Tommorow). Oslovte ho niekoľko krát, kým nezistíte, že Dvorak nie je osoba, ale počítač.

- Nájdi kópiu výstupu pre jednotlivé Dvorakove vykonávacie cykly.
Musíte získať údaje z tohto počítača. Oslovte starca znovu a pomôže vám. Postaví sa k serverom napravo. Vy budete obsluhovať tie naľavo. Najprv spustite celý systém na počítači v strede a potom choďte naľavo. Starec bude obsluhovať tie naľavo, takže si tu sledujte len pár panelov a keď sa na nich rozsvieti svetlo v strede, tak ich prepnite. Ak sa vám to nepodarí a starec vám povie, že sa to prehrialo, tak len znovu spustite v strede systém a opakujte proces. Keď ich prepnete správne, starec povie, že je to hotovo a pôjde na svoje pôvodné miesto. Vy choďte napravo, kde to obsluhoval on a tam si zo stroja vezmite potrebné údaje.

- Presuň sa k hlavnému bodu vyzdvihnutia.
Musíte sa vrátiť tou cestou, ktorou ste prišli. Vyjdite teda na chodbu a choďte k výťahovej šachte. Nevracajte sa ku schodom, ako ste prišli, ale vstúpte do dverí napravo. Choďte k druhým dverám, pozrite sa von, kde je vojak a keď vás nevidí, vyjdite z dverí. Pozor na vojakov v oknách. Preplížte sa rýchlo naľavo, k strieške, cez ktorú ste liezli do okna a dnu. Tam je tma. Počkajte si, kým vojak opäť prejde, prelezte strieškou, aby ste sa dostali za jej roh, ktorý je osvetlený (kvôli vojakom v oknách) a choďte k dverám, ktorými ste vošli na túto časť strechy. Prejdite von a ste v časti, kde ste napichli prvú kameru.

Tu opäť vstúpte do dverí napravo, do izby, kde vojak počúva hudbu. Opäť mu s OCP vypnite svetlo a prejdite na balkón. Vstúpte cez sklenené dvere do kuchyne oproti vám. Tam si počkajte na vojaka a keď zájde, choďte za ním do susednej miestnosti. Tam choďte do výklenku napravo, kde ste napichli druhú kameru. Teraz ju na chvíľu vyraďte s OCP a prejdite do výťahovej šachty. Zoskočte do kabínky výťahu a nechajte sa vyzdvihnúť.



5. Kancelárie Displace International
Manhattan, New York City, USA

- Získaj vstupný kód k serverom.
Prejdite na vedľajšiu časť strechy. Choďte do tmy na pravej strane pri veľkom ventilátore. Počkajte si, kým sa strážci za plotom dorozprávajú. Jeden pôjde hliadkovať k ventilátoru, vy sa zatiaľ presuňte za plot, do tmy. Tam si vystriehnite vhodnú chvíľu a prehoďte spínač, ktorý vypne ventilátor (je celkom fajn, ak vás mierne zazrie pochôdzkujúci strážca, príde sa aspoň pozrieť, čo to bolo a vy môžete v pokoji páčiť zámku). Prelezte plot, zájdite na ventilátor, vypáčte poklop, o tyč si pripevnite lano a zlezte dole.

Prejdite ventilačkou až nad miestnosť, v ktorej sú štyria muži. Optickým káblom sa pozrite dnu a keď odídu, otvorte poklop a vlezte dnu. Vyjdite na nimi na chodbu. Prejdite na rázcestie susednej chodby a tam choďte rovno, do Operations Room. Tam hacknite počítač, ktorý je pri vás, na najvyššom podlaží tejto miestnosti. Vložte do počítača č. 1 sledovací program.

Vráťte sa do predošlej chodby, z ktorej ste prišli a choďte k zavretým dverám na konci. Prikrčte sa pri stene, vedľa nich, pretože sa za nimi objavia chlapíci a spriehľadnia na nich sklo. Ozvú sa vaši a povedia vám, že môžete použiť OCP, aby ste sami takéto sklá spriehľadnili, alebo znepriehľadnili. Hacknite zámku (alebo použite kód 8136, ktorý viete od strážcu o poschodie nižšie, ak ste ho vypočúvali) a vstúpte.

Choďte kúsok za mužmi a schovajte sa do tieňa v rohu, pri kvete. Ak ste rýchly, môžete použiť EEV a hacknúť ich laptop odtiaľto, kým sa dorozprávajú. Ak to nestíhate, tak si počkajte, kým prejdú cez dvere, ktorými ste pred chvíľou vošli. Za dverami sa opäť začnú rozprávať, kufrík položia na zem, tak máte ďalšiu možnosť ho hacknúť.

- Dostaň sa do centrálneho serveru v miestnosti s centrálnym počítačom.
- Vlož sledovací program do serverov Dispalecu. (príležitostné)

Keď muži s kufríkom odídu, tak s OCP zhasnite svetlo nad sebou, aj svetelnú reklamu obďaleč napravo. Choďte rovno, na koniec chodby k recepcii. Držte sa vľavo, pri výťahu, popod kameru. Tu prejdite dverami naľavo vedúcimi do telocvične. V nej pri dverách vylezte po tyči a zachyťte sa potrubia. Prelezte po ňom ponad počítače, pri ktorých sedí strážca, až k počítaču na konci. Spustite sa a hacknite ho. Vložte do počítača č. 2 sledovací program. Tiež tu môžete získať vstupný kód, ak ste ho nevytiahli z laptopu od mužov pri dverách. Potom sa vráťte do vstupnej časti telocvične, k skrinkám. Tam v ľavej časti, pri uterákoch, je otvorená ventilačka, tak ňou prelezte.

Vylezte do miestnosti, kde sa dvaja strážci rozprávajú o novej hre Prince of Persia. Keď dohovoria, jeden vyjde von. Choďte za ním do susednej miestnosti. Pomocou EEV hacknite počítač oproti schodom a získate nejaké informácie. (Bonusová úloha: Získaj technické správy týkajúce sa Displaceu). Potom vyjdite hore schodmi. Pozor na strážcu, ktorý je pri počítači. Hacknite dvere vedľa neho (inak môžete sa sem dostať aj cez ventilačku. Prejdite do miestnosti, kde strieľa automatické delo. Počítač pri ňom narušte s OCP, čím ho na chvíľu vypnete. Prejdi na koniec strelnice, za terč, vyskočte hore a vlezte do ventilačky. Z nej sa dostanete za tieto dvere) a vstúpte do nich. Za nimi hacknite počítač a vložte do počítača č. 3 sledovací program. Potom vlezte do ventilačky hneď vedľa počítača.

Prejdite ňou na koniec a zlezte po lane dole. Tu použite na server získaný kód a sprístupní sa vám počítač, tak ho použite. Informácie, ktoré hľadáte, tam však nie sú. Buďte rýchly, len čo použijete počítač, tak sa vráťte na lano a vylezte opäť hore do ventilačky. Potom sa tu zapne svetlo a vbehnú stráže. Ak ste rýchly, vyleziete hore, než sa svetlo zapne.

- Nájdi informáciu, ktorá spája Displace a Zherkezhiho.
- Zisti pravú identitu Milana Nedicha. (sekundárne)

Teraz máte dve možnosti. Vrátiť sa dole lanom, poza technika a vojaka prejsť cez trojo dverí a dostanete sa priamo k výťahu na prvom poschodí. Alebo sa vráťte dlhou cestou naspäť. Vo ventilačke prelezte cez otvor naľavo, ktorým sa dostanete do miestnosti, kde ste napichli počítač č. 3. Vyjdite dverami a zídite dole schodmi. Prejdite popri vojakovi v kuchynke do ventilačky a ňou prelezte do telocvične a z nej k strážcovi na recepcii a k výťahu na druhom poschodí. Tak, či tak, podstatné je dostať sa k výťahu, ktorým sa vyvezte na tretie poschodie.

Keď vyjdete z výťahu, choďte doprava za roh. Tam pred sklenenou stenou použite EEV a pomocou v ňom zabudovaného mikrofónu si vypočujte rozhovor za znepriehľadneným sklom. Tým zistíte že Milan Nedich je v skutočnosti Miloš Nowak. Pokračujte ďalej, za roh doprava. Naľavo za sklom môžete vytiahnuť z počítača kód k dverám. Inak prejdite na koniec chodby a zahnite doprava. Tam sú oproti vám dvere a nad nimi kamera. Vyraďte ju s OCP a dvere hacknite (alebo použite kód 2346).

Vstúpte do chodby za dverami. Tu máte dvojo dverí napravo. Za druhými je chlapík, ktorého ak vypočujete, získate kód k dverám. Je to 2609. Keďže už kód viete, nemusíte ho vypočúvať. Prejdite k dverám naľavo a otvorte ich kódom, alebo hacknite. Za nimi použite počítač, z ktorého získate potrebné informácie a tiež aj kód k dverám.

- Dostaň sa na miesto vyzdvihnutia.
Vráťte sa na chodbu a dverami napravo sa vráťte von, odkiaľ ste prišli. Nezabudnite skontrolovať stráže a s OCP vypnúť kameru nad dverami. Choďte rovno a do dverí s elektronickým zámkom napravo. Otvorte ho kódom 3485 a prejdite na schody, ktorými vybehnite hore na miesto vyzdvihnutia.

1. časť | 2. časť

Súvisiace hry Splinter Cell 2018
Splinter Cell: Blacklist
Splinter Cell 5: Conviction
Splinter Cell 4: Double Agent
Splinter Cell 2: Pandora Tomorrow
Splinter Cell: Mission Pack
Splinter Cell



Diskusia Príspevkov: 46 Hodnotenie
733 hlasov

100
60
20

80
40
0
64
Zobraziť všetky Pridať príspevok



| Návody | Autori |




© 99-2022 ABCgames.sk 
Facebook
 ABCgames.SK | CZ | E-shop hry |