HRYCHEATYTRAINERYNÁVODYPREKLADYCD OBALYWALLPAPERYSCREENSHOTYDOWNLOAD

OSTATNÉ
KALENDÁR
FÓRUM
FIRMY
TOP 10

KÚP SI HRU
UŽÍVATEĽ
Prihlásiť
Registrácia


Užívatelia
Hry v obchode
Zlacnené hry

ABCgames
Kontakt, RSS, Spolupráca
ŠTATISTIKY
Hry:
Cheaty:
Trainery:
Návody:
Preklady:
CD obaly:
Wallpapery:
Screenshoty:
Download:
21409
5455
5063
1438
1600
7352
6159
13167
1687

Online 1313 užívateľov

Užívateľ > Andreas_SK > Hodnotenia

| Užívateľ | Hry | Hodnotenia | Priatelia |

100% asi prvý krát v živote :D

Veľa výrobcov hier sa v dnešnej dobe snaží investovať viac času, úsilia a vynaliezavosti do reklám a propagácie svojich hier. (česť výnimkám ako napr. Ubisoft a Bethesda)
Creative Assembly - nováčikovia na pôde tohto FPS//Horrorovo/Akčného žánru dvihli latku pomerne vysoko keď sa od Total War snažili s veľkým množstvom predsavzatí dosiahnuť úspech v úplne iných vodách. No a vo výsledku nakopali rite všetkým nenažraným hyenám. Niečo takéto som ešte v hernom priemysle nevidel.

Atmosféra sa dá krájať a aj by som si odkrojil a šiel kade ľahšie len mi v tom bráni mimozemský tvor ktorý má na svedomí nejeden pocikáný paplón z môjho detstva :D A nikdy by ma nenapadlo že nejaký stratégovitý "mumák" upletie z hovna bič :D
Ono tých Alien hier od 80 rokov vyšlo viac ako bohov v Indií ale všetko to boli prevažne smeti. Nech sa do toho obul ktokoľvek nikdy to nemalo " ani cici ani rici " A nakoniec po takmer 30tich rokoch je to tu. Moja nočná mora z detstva v interaktívnej podobe. A aj som už pár krát stlačil ALT+F4 ale stále mi to nedá. Chcem ,ba dokonca musím poraziť svoju nočnú moru. Ale nie dnes v noci. Zajtra doobeda keď bude svietiť za oblokom slnko :D

+ Atmosféra
+ Grafické spracovanie
+ Optimalizácia (vzhľadom na graf. detaily je to takmer zázrak)
+ Zvuky
+ Hudba
+ Príbeh
+ Ineraktivita prostredia (stlačíš "pupček" na stene a niečo sa naozaj zapne/prepne/vysunie/uzavrie alebo zapne a prepne a vysunie naraz :D

- 10% preto lebo:
Zabijak ktorý dokáže zložiť 3 medvede do 2 minút a dokáže zložiť 16 nepriateľských vojakov do minúty nevie za toho boha preraziť obranu nejakého dilinka ktorý ma zrejme vyššiu hodnosť alebo čo. Naozaj blbosť a nelogickosť v niektorých momentoch ktorá vie pekne vytočiť. Keby sa jednalo o RPG žáner tak by som ani necekol. A možno by to tak bolo lepšie. V predošlých dieloch bola aspoň aká taká výbavička (okrem prvého dielu) ktorá sa dala kúpiť alebo po dokončení dlhšie trvajúceho questu nájsť.

- 10% preto lebo:
Tiež nerozumiem prečo sa hráčovi sprístupnia tie najšťavnatejšie "hračičky" až na konci. Napríklad Altair vzhľad hráč obdrží ako odmenu za 100% synchronizáciu všetkých úloh hlavného príbehu. (to je ešte väčší fail ako niektoré assigmenty v BF3/BF4) Prečo až na konci ? Sa stavím že drvivá väčšina hráčov si aj tak robí vedľajšie úlohy priebežne a zrejme len málokto sa k hre po prejdení hlavného príbehu ešte vráti na viac ako 2-3 hodinky.

- 10% preto lebo:
Hra má katastrofálnu optimalizáciu

+70% za to že je to Assassins Creed na ktorý sa príbehom (a vôbec pointa okolo ktorej sa táto premyslená fikcia "točí") nechytá ani Mass Effect.

Napriek tomu že som hru dohral na "neoficiálnej" verzií som si ju neskôr (práve dnes) kúpil na Steame (Gold verziu)
Hra sa odohráva v prekrásnom a detailnom svete a dokáže upútať na stovky hodín. Za mňa najlepší AC titul i keď Assassín element je tu takmer neexistujúci (keď tak v DLC) a zaradila sa u mňa do rebríčku najlepších singleplayer RPG hier aké som kedy hral.

+ Obrovská a prenádherná rekonštrukcia starovekého Grécka a prilahlých ostrovov (180 km²)
+ Príbeh
+ Grafika (veľmi dobre zvládnuté animácie tváre)
+ Hudba
+ Bitvy (šikovne vymyslené pre dobro optimalizácie s 100+ vojakmi)
+ konečne klasický RPG outfit systém
+ Námorné bitvy vrátane upgradov lode a skinov pre loď aj posádku
+ krásne modely zbroje a zbraní a najmä ich obrovský počet
+ Optimalizácia hry (200+ hodín na GTX 960 2GB s priemerne 40-50 FPS)
+ Historické osobnosti/udalosti/oblasti a celková uveriteľnosť prostredia
+ Mytologické bytosti (trocha nezvyk pre AC hru ale k Grécku to skrátka patrí tak ako aj k Egyptu)

- je jedno na koho stranu sa hráč pridá. Môžete "vykosiť" pol Aténskej armády a aj tak na vás zaútočí ktorýkoľvek sparťan ak sa priblížite k Spartou ovládanej pevnosti. Nemáte nijaký dopad na priebeh vojny, keďže sa skrátka nekončí. Peleponézska vojna trvala síce 30 rokov, no napriek tomu (alebo skôr práve z toho dôvodu) sa hra mohla buďto odohrávať neskôr alebo alebo ...
totálna ***** neskutočná blbosť kde sa človek spawne a hneď je smädný a hladný a ak trocha člupne do mláky tak zomiera na prechladnutie zombie trafím 10x sekerou a neskape lebo je to zabugované jak sviňa a fáče sa dajú vyrábať len z trička čo je teda totálna chujovina a mohol by som pokračovať až do aleluja ale nestojí mi to za to. Chujovina roka ak nie chujovina dekády !!
Sa najskôr priznám že som nikdy nehral predchádzajúce diely aby sa zasa netvorila nejakej hyene pena okolo papule. Hodnotím to na 90 a myslím že to nemá význam nejako ďalej rozkecávať. Fallout 3 je proste enormne vyspelý a vycibrený kúsok. Naozaj klobúk dole pred Bethesda studios. Ak toto teraz čítaš a nevieš čo ma na tom tak mohlo zaujať tak vedz že okrem hromady ostatných elementov je to najmä atmosféra.
Hral som všetky GTA aj tie ktoré nikdy neexistovali :D Mám čisté svedomie ak tu teraz napíšem že táto hra je revolučná. Dodnes sa vedú hádky medzi hráčmi či to bola príčina alebo dôsledok avšak ja budem vždy tvrdiť že je mi to päť. Niekde sa ľady prelomiť museli tak ako sa ešte veľa krát budú musieť prelomiť aj v budúcnosti. A pánečku že to zas stálo za to :D Tento text píšem 4 roky po vydaní tejto hry ale pamätám sa aký vplyv a ohlas mala táto hra. O nič menší ako San Andreas alebo GTA 3. I keď je pravda že hrať túto hru kým ešte bola teplá od výroby bol doslova pôrod. Ale tých 7 patch-ov to už troška pozliepalo :D Zrejme aj z toho dôvodu tam to kilo proste u mňa nehrozí.
ja viem že to vypadá dosť blbo hodnotiť hru po 23 rokoch od jej vydania ale verte mi že nieje nad to postaviť si trať za triezva a potom sa s partiou pripitých kamarátov striedať na tej trati na 386-ke. To sú naozaj nezabudnuteľné momentky :D
to nieje fér tu sa dá dať iba 100% :( . . .
. . . ale tak nevadí každopádne od kedy táto hra uzrela svetlo sveta som lepšie RPG nehral. Zrejme aj vďaka tomu že žiadna iná hra nieje tak ,,predetailovaná" a tak nelineárna s takou obroskou dávkou slobody rozhodovania a takým ohromným množstvom questov, úžasnou hudbou a zvukovými efektami. Z jedného rohu mapy sa dá dostať do druhého rohu a to bez akéhokoľvek loadingu. Jedinú výhradu mám voči drakom ktorý občas lietajú nereálne ale to je iste len ďaľším z mnoha minibugov. A hra bez bugov nieje hra :D A aj keď ich má táto hra pomerne dosť je mi to jedno pretože sú minimálne a preto že to ostatné za to stojí. Nech žije Todd Howard, Jeremy Soule a Mark Lampert !! (ostatný z Bethesdy samozrejme nech žijú tiež. A aj iný ľudia nech sú šťastný a zdravý :) ja nikomu nič zlé neprajem. Som predsa Dovahkiin :D sorry ale musím prestať písať. Letí na mňa drááááák :D :D :D



© 99-2022 ABCgames.sk 
Facebook
 ABCgames.SK | CZ | E-shop hry |