OSTATNÉ | ||
KALENDÁR FÓRUM FIRMY TOP 10 KÚP SI HRU | ||
UŽÍVATEĽ | ||
Prihlásiť Registrácia Užívatelia | ||
Hry v obchode | ||
Zlacnené hry | ||
ABCgames | ||
Kontakt, RSS, Spolupráca | ||
ŠTATISTIKY | ||
Online 5995 užívateľov | ||
Zobrazení: 9688 |
V akomkoľvek menu (okrem Gameplay) podrž niekoľko sekúnd (asi tak 2 sekundy) klávesy 2097, v Gameplay menu sa objavý nové cheat menu. V menu výberu úrovne podrž [O]+[M]+[F] a môžeš si vybrať Ultimate level. V priebehu boja drž klávesy BIG a potom stlač číslo 1-9, meníš tak množstvo odlietavajúceho odpadu z robotov. Stlač naraz REIN a odpad bude padať z oblohy (??? alebo RAIN). Test zvukových efektov: Stlač [Alt]+[S]+[F] na úvodnej obrazovke pre aktiváciu novej položky v menu "configuration", tá položka sa bude volať "Sound Effect Test". Hehehehe... Použitím debugu napiš: debug [savegame.chr], na "-" prompte vlož: E 128 FF FF FF (pre cheat Veľké peniaze) E 11C C1 E8 C3 EA E 204 34 71 A2 (pre max silu,rýchlosť,brnenie,omračovaciu hodnotu Mechov) E 210 54 30 AC E 214 64 50 D0 E 120 D4 C1 D6 (pre max silu pilota, čulosť, vytrvalosť) E 11B C4 (pre použitie PYRO) E 11B C5 (pre použitie THORN) E 11B C6 (pre použitie SHADOW) E 11B C7 (pre použitie JAGUAR) Pro vyskočenie z debugu a uloženie zmien, zadaj: W Q Tu sú ďalší roboti, v hex editoru edituj .CHR súbor, choď na offset $1B a vlož príslušnú hodnotu zo zoznamu (napr. máš Jaguara a chceš Chronose, choď teda na offset $1B a hodnotu C7 zmeň na CE atď.). C0-Flail C1-Shredder C2-Katana C3-Electra C4-Pyros C5-Thorn C6-Shadow C7-Jaguar (implicitný robot na štarte nového tournamentu) CD-Nova CE-Chronos CF-Gargoyle A ďalej ! Byty 33, 34 a 35 ovplivňujú tvoju silu, čulosť a vytrvalosť (myslím, že v tomto poradí, ale nie som si istý). Aj keď nejvyšší dosiahnuteľný level pre každú z týchto vlastností v hre je 25, môžeš ich nastaviť na hodnotu vyššiu. Skús nastaviť byte 33 na AF, byte 34 na B0 a byte 35 na B1. Myslím, že to sú maximálne hodnoty. Teraz bude tvoja postava virtuálny boh, schopný vyskočiť z obrazovky (sprav spružinový (spring) skok pre nejlepší efekt !), schopný vydržať až 192 bodov poškodenia a ešte omnoho viac. Byty 41, 42, 43 a 44 kontrolujú peniaze. Ak chceš 2.000.000.000 $US, nastav ich všetky na hodnotu A0. Byty 45, 46 a 47 kontrolujú farbu robotov (skús následujúcu kombináciu, je to moja nejobl+úbenejšia: D1, D0, D3). Už si určite zakryl byte 28....... Byty 29, 30, 31 a 32 kontrolujú vlastnosti robotov (rýchlosť paží, nôh, atď.). Môžu byť nastavené nad maximum, ale hra sa vetšinou trochu "zazmätkuje" a skončíš s dlhmi niekoľko miliónov dolárov. Ak skutočne chceš maximálne vlastnosti, použi proste cheat na peniaze a kúp si ich. Je to omnoho jednoduchšie. Tu sú niektoré normálne maximá: Jaguar 0D D1 62 EB Pyros 40 D1 CC D2 Thorn C1 D8 2F EB Shadow 0D E9 23 D3 Byte 27 kontroluje hodnosť, s ktorou môžeš robiť niekoľko zábavných vecičiek. Mám iba sharewarovú verziu, takže neviem, ako to vypadá v "ostrej" verzii, ale aj tak to prezradím. V turnaji North America, začínaš na 11tom mieste. Ak nastavíš svoju hodnosť nižšie, ideš do turnaja a vstúp do arény. Nájdi tu skrytú postavu. Môžeš vstupovať do arény opät a opät, či už ako víťaz alebo ako porazený. Stále budeš bojovať proti tejto tajnej postave! Nezabudni svoju starú hodnosť, ktorú po skončení opäť nastaviť. Tu sú hodnoty a príslušné špeciálne postavy: Iceman CA (Hodnosť 12) Niektoré ďalšie hodnoty: C7 (Hodnosť 1) Jazzy CB (Hodnosť 13) C4 (Hodnosť 2) Christian C8 (Hodnosť 14) CD (Hodnosť 11) Steel Claw C9 (Hodnosť 15) --A ďalej!-- Tu nasleduj tabuľka s detailným popisom cheatov. Aby tento návod fungoval, musíš najskôr dekódovať .CHR súbor pomocou OMFTRANS.EXE. Dôležité - potrebujš minimálne OMFTRANS.EXE v1.5 pre info o oponentoch, aby to malo nejaký zmysel !!! Pozri sa na koniec tohto návodu pre informácie, ktoré cheaty vyžadujú minimálne OMFTRANS.EXE v1.5. +---------------------------------------------------------------------------+ +---------+-----------------------------------------------------------------+ |Offset |Funkcia / Hodnoty / Popis | +---------+-----------------------------------------------------------------+ | 04 - 13 | Meno pilota | | | | | | Uložené v štandardnej IBM ASCII | +---------+-----------------------------------------------------------------+ | 16 + 17 | Víťazstvo | | | | | | Uložené v štandardnom prehodené-poradie-bytov | | | MSB = 17 LSB = 16 | +---------+-----------------------------------------------------------------+ | 18 + 19 | Prehry | | | | | | Uložené v štandardnom prehodené-poradie-bytov | | | MSB = 19, LSB = 18 | +---------+-----------------------------------------------------------------+ | 1A | Hodnosť | | | | | | Uložené ako normálna HEX hodnota | +---------+-----------------------------------------------------------------+ | 1B | Typ robota | | | | | | Hodnoty: 00 = Jaguar 01 = Shadow 02 = Thorn | | | 03 = Pyros 04 = Electra 05 = Katana | | | 06 = Shredder 07 = Flail 08 = Gargoyle | | | 09 = Chronos 0A = Nova | +---------+-----------------------------------------------------------------+ | 1C + 1D | Sila paží, sila nôh a rýchlosť paží | | | | | | Offset: 1D 1C | | | Bity : x0000000 00000000 x - nepouťité | | | \___/\_____/\___/ RP - rýchlosť paží | | | RP SN SP SN - sila nôh | | | SP - sila paží | | | Poznámka: 5 bitov je potrebné pre každý atribút, keď očakavaš | | | patričnú reakciu, pri zmene atribútu nad úroveň 10. | +---------+-----------------------------------------------------------------+ | 1E + 1F | Rýchlosť nôh, Brnenie a Omračovacia hodnota | | | | | | Offset: 1F 1E | | | Bity : x0000000 00000000 x - nepoužité | | | \___/\_____/\___/ OH - omračovacia hodnota | | | OH B RN B - brnenie | | | RN - rýchlosť nôh | | | Poznámka: 5 bitov je potrebné pre každý atribút, keď očakávaš | | | patričnú reakciu, pri zmene atribútu nad úroveň 10. | +---------+-----------------------------------------------------------------+ | 20 + 21 | Sila a čulosť | | | | | | Offset: 21 20 | | | Bity : xx000000 00000000 x - nepoužitý | | | \_______/\_____/ S - síla | | | S H H - čulosť | | | | | | Poznámka: Pre každý atribút je potrebných 7 bitov. | +---------+-----------------------------------------------------------------+ | 22 | Vytrvalosť | | | | | | Bity: x0000000 x - nepoužitý | | | \_____/ | | | Vytrvalsoť | | | | | | Poznámka: Pre atribút je potrbných 7 bitov. | +---------+-----------------------------------------------------------------+ | 28 - 2B | Peniaze | | | | | | Uložené v štandardnom prohodené-poradie-bytov | | | MSB = 2B, LSB = 28 | +---------+-----------------------------------------------------------------+ | 2C - 2E | Farba robota | | | | | | Offset: 2E - Hlavná fatba tela | | | 2C - Sekundárna farba tela | | | 2D - Terciálna farba tela | | | | | | Hodnoty:00 - svetlo modrá 08 - tmavo sivá | | | 01 - červená 09 - čierna | | | 02 - zelená cyan 0A - svetlo sivá | | | 03 - svetlá magenta 0B - svetlo oranžová | | | 04 - tmavo žltá 0C - tmavo oranžová | | | 05 - tmavo modrá 0D - svetlo žltá | | | 06 - oranžová 0E - svetlá magenta | | | 07 - biela 0F - svetlá cyan | | | 10 - implicitné farby pilota | | | | | | Poznámka: Nie som si istý, čo sa stane, keď zadáš iné hodnoty, | | | ako tie zo zoznamu, ale myslím, že prevezme implicitnú| | | farbu pre aktuálneho pilota. | +---------+-----------------------------------------------------------------+ | 9B | Úroveň obtiažnosti | | | | | | Bity: 00000000 - 00 - Aluminum (ľahký) | | | 00001000 - 08 - Iron (stredný) | | | 00010000 - 10 - Steel (ťažký) | | | 00011000 - 18 - Heavy Metal (No comment !!!) | +---------+-----------------------------------------------------------------+ | A6 | Skrášlenie Jaguara | | | | | | 00 - bez vybavenia | | | 01 - dvojitý kanón [ D,B+P ] | | | jaguar-vzdušný-skok [ (Skok) D,F+P ] | | | 02 - trojitý kanón [ D,B+P ] | +---------+-----------------------------------------------------------------+ | A7 | Skrášlenie Shadowa | | | | | | 00 - bez vybavenia | | | 01 - shadow-vzdušné-dopadnutie [ (Skok) D,F+P ] | | | 03 - ľadové mrazenie [ F,D,B+P ] | +---------+-----------------------------------------------------------------+ | A8 | Skrášlenie Thorna | | | | | | 00 - bez vybavenia | | | 01 - vzdušný-rýchly-kop [ (Skok) D,F+K ] | | | 03 - vzdušný "off-wall" útok [ (Skok) D,B+K ] | +---------+-----------------------------------------------------------------+ | A9 | Skrášlenie Pyrosa | | | | | | 00 - bez vybavenia | | | 01 - vzdušné-super-vrazenie [ (Skok) F,F+P ] | +---------+-----------------------------------------------------------------+ | AA | Skrášlenie Electry | | | | | | 00 - bez vybavenia | | | 01 - dvojitý svetelný kotúč [ D,B+P ] | | | elektrický výboj dlhého dosahu [ D,F+P ] | | | 02 - trojitý svetelný kotúč [ D,B+P ] | +---------+-----------------------------------------------------------------+ | AB | Skrášlenie Katany | | | | | | 00 - bez vybavenia | | | 01 - štôrnásobné vycházejúca čepeľ [ B,D,F+P ] | | | 03 - päťnásobné vycházejúca čepeľ [ B,D,F+P ] | | | fire ball [ D,B+P ] | +---------+-----------------------------------------------------------------+ | AC | Skrášlenie Shreddera | | | | | | 00 - bez vybavenia | | | 02 - lietajúce ruky dlhého dosahu [ D,B+P ] | +---------+-----------------------------------------------------------------+ | AD | Skrášlenie Flaila | | | | | | 00 - bez vybavenia | | | 01 - pomalé hojadjúce sa reťaze [ D,K (pri pohybe) ] | | | 02 - rýchle hojdajúce sa reťaze [ D,P (pri pohybe) ] | +---------+-----------------------------------------------------------------+ | AE | Skrášlenie Gargoyla | | | | | | 00 - bez vybavenia | | | 01 - dobíjanie vzdušného krídla [ (Skok) F,F+P ] | +---------+-----------------------------------------------------------------+ | AF | Skrášlenie Chronosa | | | | | | Potrebuje snáď nejaké skrášlenie ?!? | +---------+-----------------------------------------------------------------+ | B0 | Skrášlenie Novy | | | | | | Potrebuje snáď nejaké skrášlenie ?!? | +---------+-----------------------------------------------------------------+ |*1C0-203 | Informácie o oponentovi na hodnosti 1 | +---------+-----------------------------------------------------------------+ |*204-248 | Informácie o oponentovi na hodnosti 2 | +---------+-----------------------------------------------------------------+ |*248-28C | Informácie o oponentovi na hodnosti 3 | +---------+-----------------------------------------------------------------+ |*... | ... | +---------+-----------------------------------------------------------------+ |*Info o | Každý oponent používa 44h byty v súbore, začínajúc na offsetu | |oponent. | 1C0h | | . | | | . | Následujúce offsety sú závislé na štartovacej pozícii jedného | | . | oponenta. | +----.----+-----------------------------------------------------------------+ |*00 - 0F | Meno oponenta | | . | | | . | Uložené v štandardnom IBM ASCII | +----.----+-----------------------------------------------------------------+ |*12 + 13 | Víťazstvo oponenta | | . | | | . | Uložené v štandardnom prehodené-poradie-bytov | | . | MSB = 13, LSB = 12 | +----.----+-----------------------------------------------------------------+ |*14 + 15 | Prehry oponenta | | . | | | . | Uložené v štandardnom prehodené-poradie-bytov | | . | MSB = 15, LSB = 14 | +----.----+-----------------------------------------------------------------+ |*16 . | Hodnosť oponenta | | . | | | . | Uložené ako normálna HEX hodnota | +----.----+-----------------------------------------------------------------+ |*17 . | Typ robota oponenta | | . | | | . | Pozri sa na typy robotov pre hráčov (hore). | +----.----+-----------------------------------------------------------------+ |*19 + 1A | Sila paží, sila nôh a rýchlosť paží oponenta | | . | | | . | Pozri sa na silu paží, silu nôh a rýchlosť paží hráče (hore). | +----.----+-----------------------------------------------------------------+ |*1B + 1C | Rýchlosť nôh, brnnenie a hodnota omráčenia oponenta | | . | | | . | Pozri sa na rýchlosť nôh, brnnenia a hodnotu omráčenia pre | | . | hráče (hore). | +----.----+-----------------------------------------------------------------+ |*1D + 1E | Sila a čulosť oponenta | | . | | | . | Pozri sa na silu a čulosť pre hráča (hore). | +----.----+-----------------------------------------------------------------+ |*1F . | Vytrvalosť oponenta | | . | | | . | Pozri sa na vytrvalosť hráča (hore). | +---------+-----------------------------------------------------------------+ * - je potrebné OMFTRANS.EXE minimálne verzie 1.5. -alebo- Popísané už vyššie, teraz prevedené inou metódou: $210000000 a nejlepší robot Edituj save súbor (*.CHR) Choď na sektor 0 offset 40 - 43 Zmeň na: 05 27 2A A8 Choď na sektor 0 offset 28 - 34 Zmeň na: C1 EC E3 EA D5 C1 D6 --------------------------------------------------- Špeciálne údery jednotlivých robotov: Legenda: U - Hore, D - dole, B - dozadu, F - dopredu, P - úder JAGUAR: Jafuar Leap: D,F+P Shadow Leap: B,D,F+P Concussion Cannon: D,B+P Overhead Thorow: (skok),D+P Scrap move: D,D,U+P Destruction: D,D,U+K THORN: Spike-Charge: F,F+P Off-Wall Attack: (skok do steny) D,F+K Speed Kick: D,F+K Shadow Kick: B,D,F+K Scrap: B,B,F,P Destruction: U,P+D SHADOW: Shadow Punch: D,B+P Shadow Kick: D,B+K Shadow Grab: D,D+P Shadow Air Grab: (skok),D,B+P Shadow Drive: (skok),DF+P Ice Freeze: F,D,B+P Scrap: F,U,B+P Destruction: D,D+P PYROS: Fire Spin: D+P Super Thurst: F,F+P Shadow Thurst: F,F,F+P Jet Swoop: (skok),D+K Scrap: F,F,D,D,P Destruction: U,D,U,D+P ELECTRA: Ball Lightning: D,B+P Rolling Thunder: F,F+P Super R.T.: B,D,F,F+P Electric Shards: D,F+P Scrap: D,F,P Destruction: U,F,D+P CHRONOS: Stasis Activator: D,B,P Fast Stasis: F,D,B,P Teleportation: D,P Matter Phasing: D,B,K Scrap: D,F,P Destruction: F,B,F,B+P KATANA: Rising Blade: D,F+P Triple Blade: B,D,F+P Head Stomp: (skok na nepriateľa),D+K Forward Razor Spin: D,F+K Back Razor Spin: D,B+K Fireball: D,B+P Scrap: F,D,B+P Destruction: B,D,F+P SHREDDER: Head-Butt: D,F+P Shadow Head-Butt: B,D,F+P Flip Kick: D,D+K Flying Hands: D,B+P Scrap: D,F,P Destruction: D,U,U+P FLAIL: Spinning Throw: F,F,P Charging Punch: B,B,P Shadow Punch: D,B,B,P Swinging Chains: D,P Slow Swing Chain: D,K Scrap: F,F,F,P Destruction: F,B,F,B,P GARGOYLE: Diving Claw: (skok),D+K Flying Talon: D,F,P Shadow Talon: B,D,F,P Wing Charge: F,F,P Scrap: B,D,F+P Destruction: U,D,U,D+P --------------------------------------------------- To swap robots: Edit the file(s) fightr#.af and change the first byte to the desired robot (ex: jaguar=0, nova=10), change the first 00 of the jag file to 0A and the nova to 00 (0A goes in the selected file, understand?) then rename the files. Choosing Hidden Difficulty levels To choose Deadly Level (for ONE PLAYER only), keep pressing the right arrow key even though it is on Champion Level already. Deadly will show up after about 5-8 kep presses. If you are in Deadly Level and (may not be needed) in Hyper Mode, doing a Destruction on certain boards will result in slightly modified forms of the Destruction being done. To try this out, choose Jaguar and fight in ONE PLAYER mode with Deadly Hyper on, and do a destruction to opponent on the FIRE stage (the one with the 'grill' <-- BIG HINT on the floor with the flying fireballs). Watch linoleum fly! *=(Hidden "Unranked Challengers" on a hard level)=* Unranked Challengers pop up if you do a destruction on someone: Christian - Crystal's brother (when you defeat Crystal with destruction) Jazz Jackrabbit - D'uh (defeat #2 rank) Eva Earlong - Jazz's Girl (in World Championship) Devan Shell - Arch Foe of Jazz Jackrabbit (W.C.) Bethany - Girl who says "Don't hurt me" while she kicks yer butt (W.C.) Angel - The "moontian" (W.C.) Iceman - Shows up when you beat a female (Or #1 in NorthAm). Defeat Iceman with Shadow to get the Ice Floor Freeze in Tournament mode! Nicoli - Mysterious person who fights you when you beat #1 in W.C. FIRE - In Fireball Stage, Do a destruction (Only in one player, not two then keep repeating the destruction (Only known to work by using Jaguar, Electra, and Shadow, so send me the rest!) If you defeat FIRE using Katana, you will get a new move for Katana: FIREBALL (as done by Fire himself): D,B+P ICE - in Ultimate difficulty only. After defeating Fire, do a destruction on him and then keep repeating the move for the destruction. If you defeat ICE using Shadow, you will get a new move for Shadow: ICE FREEZE (as don by ICE _and_ Iceman): F,D,B+P Steel Claw - Cyborg from Hell (I think he's an Iron Fist member) *** Beat Steel Claw and get a Special Item! *** *** For Jaguar, it's two cannons in one shot *** *** Other robots get some other enhancements *** *** Note: Some other HUD's can give you the *** *** enhancements instead of Steel Claw. :) *** *** Having gotten more than one enhancement *** *** will make your 'bot a _LOT_ better (hint)*** To change the colors of the 'bots in 2-player or 1-player: use your keyboard in the 'bot selection phase, hit the 1,2 and 3 key for 'bot one's color (not keypad) and the 4,5 and 6 key to change the color of the second 'bot.
Súvisiace hry |
One Must Fall: Battlegrounds |
| Cheaty | Programy | Pojmy | Definície | Stručné rady | HEXaeditácia |
© 99-2022 ABCgames.sk |