HRYCHEATYTRAINERYNÁVODYPREKLADYCD OBALYWALLPAPERYSCREENSHOTYDOWNLOAD

OSTATNÉ
KALENDÁR
FÓRUM
FIRMY
TOP 10

KÚP SI HRU
UŽÍVATEĽ
Prihlásiť
Registrácia


Užívatelia
Hry v obchode
Zlacnené hry

ABCgames
Kontakt, RSS, Spolupráca
ŠTATISTIKY
Hry:
Cheaty:
Trainery:
Návody:
Preklady:
CD obaly:
Wallpapery:
Screenshoty:
Download:
21409
5455
5063
1438
1600
7352
6159
13167
1687

Online 5661 užívateľov

Návody > William Locker: The Bechers Museum


Zobrazení:10471

  • Kurzor sa automaticky mení nad predmetmi podľa toho, akú akciu môžete vykonať.
  • Predmety v inventári, ako aj predmety na scéne, môžete prehliadnuť pravým tlačítkom myši.
  • Do mapky sa premiestnite, kliknutím na tlačidlo v hornom menu, prípadne príchodom na okraj lokácie.
  • Predmety v inventári sa spájajú automaticky.

1. Kapitola
Hneď po príjazde do Sundry village leží pred hotelom neznáma mŕtvola. Strážmajster vám povie niečo bližšie, keď sa dozvie, že ste súkromný detektív. Ale podrobnosti vám môže objasniť až po povolení kapitána miestnej polície. Zájdite teda do hotelu a vyrozprávajte recepčného o okolí, o odkaze od tajomnej Henriety a poproste o izbu. odkaz v inventáry preskúmajte pravým tlačítkom, zistíte, kde sa Henrieta nachádza. Je načase za ňou zájsť. Keďže mapy na recepcii nemajú, prehliadnite kôš, kde po rozhovore s houmelesákom :-) objavíte mapu. Pred odchodom, môžete v kávovare nájsť kávu, ktorá sa neskôr zíde a takisto na recepčnom stole malý drôtik a pero. V hornom menu kliknite na tlačítko mapa, alebo vyjdite pred hotel a na okraj scény (uprednostňujem prvú možnosť :-)). Henrieta vám dá sadrový odliatok pečate. Po rozhovore na všetky možné témy, vezmite z poličky fľašku Becherovky a tuš zo sekretára. Pomocou mapy prejdite na námestie, pri veľkom kameni nájdete PlayBoy a choďte na políciu. Zistíte, že na povolenie mu musíte priniesť špeciálny úradný papier od správcu kostola, orazený na recepcii a podpísaný vikárom. Tak sa dáme do toho. Vyjdite späť na námestie a skúste otvoriť dvere na faru, následne sa pokúste zazvoniť. Zvonček je pokazený, chýba kontakt. Pomôže nám drôtik. Otvorte dvere. Správca vám úradný papier dá len na potvrdenie od kapitána, no ten odišiel z kancelárie, takže ostáva nám skúsiť strážmajstra. Ten vám potvrdenie rád dá, tak ho zaneste správcovi a získate úradný papier. Bežte do hotela na recepciu, a poproste recepčného o pečiatku. Zistíte, že mu došiel tuš, a tak mu ponúknite Henrietin. S orazenou listinou zájdite za vikárom na faru. Následne mu dajte pero a on vám listinu podpíše. Teraz ju môžete zaniesť kapitánovi. Síce nerád, ale dá vám povolenie spolupracovať s políciou na prípade toho samovraha. Nemá však čas vám rozprávať o podrobnostiach, a teda zájdite za dobrákom strážmajstrom, ktorý vám rád pomôže.


2. Kapitola
V rozhovore so strážmajstrom ste zistili, že mŕtvy muž pred hotelom sa volal Gabriel a že patril ku skupinke troch kopáčov, ktorý sem prednedávnom prišli. Ostatní dvaja stanujú na Jeleňom vŕšku. Pred odchodom z recepcie sa ešte popýtajte recepčného na všetky témy. Na vŕšku sa porozprávajte s kopáčmi, prehliadnite ohnisko - získate pohrabáč, a vezmite lano pri jednom zo stanov. Leonardo vám o Gabrielovi povie, ak mu pomôžete s otravným slnkom. Zájdite na námestie a predavačku, ktorá je k vám bližšie požiadajte o okuliare a takisto si nazáväzne pokecajte. Slnečné okuliare dajte Leovi a skúste prehliadnuť jeho brašňu. Alex vám to nedovolí, porozprávajte sa s ním a dajte mu Becherovku. V brašni nájdete celkom veľa vecí: policajný odznak (zrejme kapitánov), nôž, Gabrielov dopis pre Eleonor a magnet. Dopis si prečítajte a zájdite za Henrietou, ona vás odkáže na vikárovu zbierku starých listín a záznamov o obyvateľoch mestečka. Stratil sa mu kľúč a okolnosti ukazujú na správcu. Trochu ho primačknite a vydieraním donúťte, aby vám povedal, kam dal kľúč... spadol mu do studne. Použite nôž na strom, čím získate miazgu, ktorá sa automaticky spojí s lanom a magnetom a tento vynález využite na studňu. Vytiahnutý kľuč dajte vikárovi, ten vám za to povie, že dr. Frobig kedysi býval v starom, už zrúcanom krídle na panstve Black Strawberries.


3. Kapitola
Vydajte sa na panstvo, ale vyskytne sa problém, starý senilný komorník. Pustí vás, len ak mu ukážete obchodnú vizitku, tovar a . Zájdite na recepciu Oldest Hotelu a prehliadnite kabát. Recepčný vás zadrží, pretože kabát nepatrí vám. Ponúknite mu PlayBoy, kto by odmietol ;-). Ešte raz teda prehliadnite kabát, nájdete vizitku. Teraz môžete ísť za správcom, aby vám dal nejaký tovar, ale je to zbytočné, pretože sa nedá nahovoriť na nič. Ostávajú nám teda už len kopáči. Alex už má pár drahokamov v záruke, a keďže ste ho nedávno zásobovali Becherovkou, za obyčajnú šunku vám ich požičia. Na námestí vám predavačka zastrčená medzi políciou a farou oznámi, že poslednú šunčičku kúpil kapitán Mount. Bežte teda za ním, najskôr vám ju pochopiteľne nebude chcieť dať, ale ak ste prehliadli odznak v inventári, veľmi rád ho za šunku vymení. Prineste ju Alexovi, ktorý vám dá kamienky a hor sa ku komornému. Tentoraz vás pustí. Ešteže je senilný... Pani z tohto panstva, Eleonor, vám info o Gabrielovi vyklopí len pod podmienkou, že jej donesiete Gabrielov posledný list, ktorý napísal krátko pred smrťou. Kapitán vám ho však nie je ochotný poskytnúť, i keď spolupracujete na prípade. Kúpte teda u tej istej predavačky, čo naposledy, lieky na spanie, ktoré sa v inventári skombinujú s kávou, čo dajte kapitánovi. Zo stola vezmite dopis a dajte ho Eleonor. Ona vám síce nakoniec nepovie o Gabrielovi nič, spomienky bolia..., ale zato sa dozviete, že písomnosti zo zrúcaného krídla sa uložili do knižnice za ňou, po kratšom hľadaní sa vám podarí nájsť Frobigov denník (stačí prehliadnuť knižnicu). V inventári tento objav prečítajte, a keďže si s tým neviete rady, bežte za Henrietou. Zápletka vraždy i Becherovej pečate sa začína odkrývať...


4. Kapitola
Hennie vás päť odkázala na Black Strawberries, takže zájdite za Eleonor. Poskytnúť vám knihu o Keltoch, ktorá vám pomôže priblížiť sa k vyriešeniu záhad, je ochotná len v prípade, ak jej zoženiete záhradníka. Ak ste sa rozprávali s kopáčom Leom na tému „nezáväzne“, vravel, že by chcel byť práve záhradník, a tak sa nám naskytla skvelá príležitosť. Len čo odošlete jeho výpoveď zo súčasnej práce (známku získate od recepčného) pomocou poštovej schránky na námestí, naskytá sa ďalší problém - jeho priateľ Alex. Touto chvíľou sa stávate akýmsi dočasným poslom, čo môže byť značne otravné, môže vám pomôcť mapa v hornej lište. Choďte sa spýtať Eleonor, či nepotrebuje ešte jednu pracovnú silu naviac, povie vám o kuchárovi. Bežte za Alexom, bude po vás chcieť kuchárku, ktorú získate od predavačky na trhu (tej bližšie k vám). Knihu doneste Alexovi. Za tieto posolstvá medzi Eleonor, kopáčmi a trhom ste odmenený jedným z najlepších dialógov v hre! Vráťte sa k Eleonor, kde dialog pokračuje. Získate knihu o Keltoch, s ktorou vám pomôže Henrieta. Po rozhovore zistíte pravdepodobné miesto „Becherových spisech o likéru“, a síce v tajnej svätyni pod studňou na fare. Fara je zamknutá, no žiadny problém, v inventári máte páčidlo... „Odomknite si“ na fare zoberte kladivo a použite odliatok pečate na studňu. Ocitáte sa v svätyni. Za vami je zavalený vchod, ale to je teraz nedôležité. V strede na oltári sú totiž spisy - kompletné vysvetlenie pôvodu, receptu i pečate. Teraz už začína byť téma zavaleného vchodu aktuálnejšia. Prehliadnite zásyp a nájdený kamen použite na val/stenu, následne použite kladivo, čím sa dostanete do starej bane. Páčidlom otvorte plechovú skrinku a nožom dvierka od rozvodov, na ktoré následne použite poistku, ktorá sa povaľovala v kope vedľa. Kliešťami zo skrine precviknite reťaz na dverách od výťahu a stlačte páku vedľa. Pomocou mapy naposledy navštívte Henrietu, oslovte ju a vychutnajte si záver + zrekapitulovanie zločinu z vašich úst a zhodnotenie od kapitána. Správne odpovede sem už písať nebudem, nech vieme ako na tom sme, no nie? Tak ako, prepadli ste ;-) ?




Diskusia Príspevkov: 0 Hodnotenie
785 hlasov

100
60
20

80
40
0
45
Pridať príspevok



| Návody | Autori |




© 99-2022 ABCgames.sk 
Facebook
 ABCgames.SK | CZ | E-shop hry |