Tip: Ak chceš prejsť nejakú obrazovku na 100% klikaj na všetky veci.
Bylo nebylo...
I. Obrazovka
Najprv otvor okno na dome a potom okno na streche. Klikni na Pinďu, pozri sa do poštovej schránky a skús chytiť dopis (ten odletí). Opäť sa ho pokús chytiť, odletí a zoberie ho myš. Zazvoň a rýchlo sa pokús chytiť dopis, vletí cez okno do domu.
II. Obrazovka
Jednoducho vojdi do domu.
III. Obrazovka
Klikni na koláče, zhasni lampu a potom zbadáš v okne mesiac, na ktorý musíš kliknúť. Začnú sa hýbať rôzne veci, na ktoré postupne klikaj (je jedno v akom poradí). Zase sa začnú hýbať nejaké veci. Sprav to isté ako minule a vypni radiátor. Opäť sprav to isté ako pred chvíľou.
IV. Obrazovka
Poukladaj podľa obrázka.
V. Obrazovka
Ovocie daj do hrnca a zavri ho pokrievkou. Palacinku daj na panvicu. Nakoniec pochytaj všetky myši s jedlom.
VI. Obrazovka
Pootváraj šuplíky, skrinku a skriňu. Všetky tieto veci daj rýchlo do truhly: plutvy, kyslíková bomba, okuliare, sviečka, prilba a baterka.
Na cestě
I. Obrazovka
Znič všetky krtince a Fifinka prebehne na druhú stranu. Opäť znič všetky krtince a Bobík prebehne na druhú stranu. Opäť znič všetky krtince a Pinďa prebehne na druhú stranu. Opäť znič všetky krtince a Myšpulín prebehne na druhú stranu.
II. Obrazovka
Pozbieraj všetky listy.
III. Obrazovka
Otvor dvere kliknutím na sochu na pravej strane. Klikni na Bobíka. Poskladaj obraz.
IV. Obrazovka
Otvor truhlu. 6-krát klikni na Bubuláka. Klikni na oheň a na obraz Bielej pani.
Záchrana hradu Okřín
I. Obrazovka
Zapáľ svetlo tak, že budeš klikať na ľavú stranu steny (chce to trochu času, kým sa trafíš). Klikaj na písmenka tak, že vytvoríš slovo
ABRAKADABRA.
II. Obrazovka
Prejdi s celým Čtyřlístkom dole.
III. Obrazovka
2-krát klikni na troubu. Hraj na hrnce v poradí: 4. hrnec, 1. hrnec, 5. hrnec, 4. hrnec, 2. hrnec.
IV. Obrazovka
Vyrušuj stále Huriáša pipkou a kvakom. Potiahni veľké knihy, ktoré sú vľavo a vpravo.
V. Obrazovka
Oprav komín a trychtýř. Klikni na ohniváka, aby zatopil pod kotel. Rýchlo hýb prevodníkom. Oprav komín a trychtýř a zatop pod komín.
VI. Obrazovka
Podávaj koláče strašidlám.
Rej strašidel
I. Obrazovka
Musíš odokrývať okenice a klikať na správne strašidlá.
II. Obrazovka
Tu len klikaj na všetkých kostlivcov.
III. Obrazovka
Odstráň svietiace kamene. Zoraď kamene do názvu
DRAK(kameň bez písmena)MRAK.
IV. Obrazovka
Nakŕm draka Mraka.