OSTATNÉ | ||
KALENDÁR FÓRUM FIRMY TOP 10 KÚP SI HRU | ||
UŽÍVATEĽ | ||
Prihlásiť Registrácia Užívatelia | ||
Hry v obchode | ||
Zlacnené hry | ||
ABCgames | ||
Kontakt, RSS, Spolupráca | ||
ŠTATISTIKY | ||
Online 5953 užívateľov | ||
Zobrazení: 14941 |
Stačí si dať v meste ku kováčovi opraviť nejaký predmet (pokiaľ možno čo najdrahší). Keď sa v uvedený deň u kováča zastavíš, predmet ti vydá. Ďalší deň si však preň môžeš prísť znova, další deň znova, atď... Pre získanie 536 miliónov kúskov zlata: Choď do mesta v deň Heart's Day (myslím, že je to 16. HeartFire, ale niesom si istý (možno je to aj 16. Sun's Dawn). Ak chceš vedieť presný dátum, tak sa pozri do manuálu (ak ovšem nejaký máš). To môže nejakú dobu trvať (tento čas tráv cestovaním z mesta do mesta, až tam dorazíš na Heart's Day). Tento deň ti v hostinci (Inn) dajú zadarmo (dobrý to ľudia) izbu. Choď do hostinca a spítaj sa na izbu. Hostinský ti povie, že izby sú zdarma dobu 24 hodín. Ak sa potom pozrieš na svoj charakterový list, budeš mať 536 miliónov zlata. (Táto chyba je asi chybou Betatesterov). Odpovede na všetky hádanky: GRAPE CELL 2 TIME EGG E NOTHING THEODORUS FOOTSTEP 108 SHADOW ONION HOURGLASS SUN MATCH / TORCH WATER KEY LOVE GLOVE / GAUNTLET AIR / WIND RAIN Ako použiť Oghma Infinium na zvýšenie tvojich vlastností: A)Pítaj sa ľudí, pokiaľ ti nepovedia o Oghma Infinium. B)Objav Infinium (staň si predeň), ALE EŠTE HO NEPOUŽÍVAJ !!! C)Ulož si hru do prvej pozície. D)Teraz použi Infinium a rozdeľ 50 bonusových bodov, ako sa ti páči. E)Ulož si hru do druhej pozície. F)Ukonči hru. G)Napíš nasledujúce v DOS-prompte v tvojom Arena-adresári: XCOPY SAVEENGN.01 SAVEENGN.00 (alebo COPY /B SAVEENGN.01 SAVEENGN.00 ak nemáš XCOPY). H)Znovu spusť hru a nahraj si skôr uloženú pozíciu. Teraz budeš mať tých 50 bodov, ktoré si rozdelil v D). Skrýš s Infiniom je stále zatvorená. I)Opakuj celý postup od bodu D), pokiaľ chceš. Dokonca nepotrebuješ ani Oghma Infinium pre získanie 100 u všetkých vlastností: Jednoducho vytvor 3 kúzla: 1. Magic Boost - zvýši Intell, Wisd a Agil. 2. Battle Boost - zvýši Strenght, Speed a Con. 3. Charisma - zvýši Luck a Personality. Nastav ich na zvýšenie tvojich atribútov pre potrebné maximum na maximum kôl (95) a potom na rýchle zníženie ..... vystačí na dlhú dobu a stojí okolo 1500 zlata na vytvorenie, výška ceny čarovania je minimálna v leveli 15 alebo tak dajako. Trik, ako získať všetky časti paličky: Stačí nájsť prvú časť paličky a potom ísť 14x do Stonekeepu po zväzok tak dlho, pokiaľ nebudeš mať všetkých 8 častí paličky. Keď ho zoberieš prvý krát, budeš mať predmet, ktorý máš za úlohu doniesť nejakej osobe. A keď ho vezmeš druhý krát, získač časť paličky. A ďalší trik: Tím, že vo viacposchodovej jaskyni alebo dome budeš len chvíľu chodiť po schodoch hore a dole, môžeš znásobiť poklady na hrbách na oboch poschodiach. -alebo- Vyčaruj nepotrebné kúzlo z predmetu a potom ho zruš: hra si myslí, že si ho vyčaroval sám a vráti magenergiu tebe, a to aj nad maximum. POZOR: niekedy to robí hlúposti. Napríklad sa stane, že tímto spôsobom vyvoláš cez štvrť obrazovky kompletnú mapu daného poschodia... -alebo- Použiteľné iba pre magicky orientované postavy: V Spellmakeri zadaj typ kúzla Fortify Atrribute. Potom vyber vlastnosť a nastav toľko, koľko ti chýba do stovky. V hre potom použi vytvorené kúzlo a ihneď odcestuj (alebo si pospi, je totiž potrebné niekde stráviť veľký počet hodín). To zmätie časovač kúzla natoľko, že ti nedá vlastnosť zvýšenú do prechodu úrovne. Potom zakúzli znovu. ---------- Ak chceš mať v hre postavu s 20.000 health points (zdravie) tak vyskúšaj túto hexa editáciu: UNP A.EXE Edituj súbor: A.EXE Vyhľadaj: 4F 3D 01 00 73 03 B8 01 00 89 Zmeň na : -- -- -- -- -- 00 -- FF 40 -- -nebo- Hexeditácia: Nasledujúca pasáž je vyvratá zo spellbooku pre ukážku metódy, použitej pre zmenu hodnoty kúpeného kúzla. Každý riadok nižšie začína svojímm offsetem od začiatku súboru (v hex pochopiteľne) a ďalšími 16 bytmami (na pravej strane nasledovaných ASCII podobou). Byty, ktoré je potrebné zmeniť, vždy predchádzajú názvu kúzla. Rozmanité (multiple) kúzla nasledujú po sebe a používajú ten istý vzor. +0 +1 +2 +3 +4 +5 +6 +7 +8 +9 +A +B +C +D +E +F 0 4 8 C 000 63 00 63 00 63 00 01 00 01 00 63 00 00 00 00 00 c.c.c...c..... ^^ ^^ ^^ ** ** ** 010 01 00 00 00 00 00 01 00 1E 00 01 00 01 00 00 00 ........... && && && 020 00 00 00 00 00 00 05 00 00 14 0F 0C 00 00 01 00 ............. 030 00 FF 01 00 72 65 67 65 6E 2F 69 6E 76 2F 68 65 ...regen/inv/he ++ ++ 040 61 6C 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 al............. 050 00 00 00 00 00 ..... Úprava kúziel........... Musíš použiť hexadecimálny editor. 63 nad každým ^^ v prvom riadku (viď. vyššie) mení originálny 01 bod na 99 bodov. Tam, kde je kúzlo formulované ako 1 bod na 1, ako heal (liečenie), 63nad ** v prvom riadku to zmení na 99 bodov na 99. Hodnoty nad && sú počet ťahov pred možnosťou opakovania kúzla. 1E je hodnota pre 30 ťahov. Zmeň ako je naznačené. 01 00 nad ++ mení hodnotu kúzla na 0 magických bodov. Táto 85 bytová vzorka sa opakuje pre každé kúzlo v spell booku. Do neho je mžné pridať 32 kúziel, čo vyžaduje 2720 bytov (veľkosť súboru SPELLS.xx, kde xx je 00-09 podľa uloženej pozície).
| Cheaty | Programy | Pojmy | Definície | Stručné rady | HEXaeditácia |
© 99-2022 ABCgames.sk |