OSTATNÉ | ||
KALENDÁR FÓRUM FIRMY TOP 10 KÚP SI HRU | ||
UŽÍVATEĽ | ||
Prihlásiť Registrácia Užívatelia | ||
Hry v obchode | ||
Zlacnené hry | ||
ABCgames | ||
Kontakt, RSS, Spolupráca | ||
ŠTATISTIKY | ||
Online 7101 užívateľov | ||
Zobrazení: | 78926 |
Iste je aj dosť takých čo nemajú radi návody alebo ich aspoň neradi používajú a tak vy choďte po rebríku z druhej miestnosti hry, kde môžete získať originálnu pomoc. No ako to už chodí, keď začnete používať návod k dákej hre ochudobňujete sa o zábavu ktorá poklesne. Ale ak by ste si chceli hru aj užiť tak sa snažte hrať bez manuálu a iba ak už nebudete vedieť kade kam až potom sa pozrite - určite sa to oplatí.
Až sa objavíte v uzavretej miestnosti, kde leží Klaymen (hlavný hrdina čiže vy) vstaňte a tri krát zatiahnite za páku v ľavo. Prídite ku dverám a stlačte tlačítko (oooj to bola rana čo ). No asi ste zistili že takto to nepôjde a tak použite zubatú pascu na to aby ste otvorili dvere. Posuňte ju pod druhý špagát s krúžkom z prava a potom zatiahnite tým špagátom. Dvere sa vám otvorili a vy môžete smelo pokračovať ďalej. A teraz sa vyberieme do podzemia. Choďte dopredu a dva krát sa otočte do ľava a choďte cey dvere. Zoberte disketu zo zeme a z hlavolamu na stene zložte "H". V nasledujúcej miestnosti nájdete ešte jednu disketu a dáky prehrávač. Diskety, ktoré pozbierate obsahujú rozkúskovaný príbeh, z ktorého sa potom dozviete, prečo a ako sa to vlastne všetko zomlelo. Dajte si pozor na to aby ste pozbierali všetky diskety lebo inak sa hra nedá dohrať. Myšou dierou v pravo sa dostanete do daľšej miestnosti, tam si rozsvieťte zelené svetlo. Pokračujte rovnakým smerom , zoberte pohár z vodou a stlačte tlačítko na konci dlhej čiary. Zídite dole výťahom a stlačte modrý gombík a zoberte si ďalšiu disketu. Páka vpravo vám pomôže pri riešení budúceho problému.
Vráťte sa naspäť a pokračujte vpravo. Úplne v poslednej miestnosti zoberte disketu a vráťte sa späť. Zeleným tlačítkom v chodbe teraz pre zmenu zhasnite. Choďte ešte raz dole výťahom a zakreslite si tri svetielkujúce symboly. Potom zavrite za sebou mreže na výťahu. A teraz môžete tieto katakombi opustiť. Vstupné dvere sa otvárajú tlačítkom na stene. Vonku choďte do ľava cez most a do dverí. Zoberte disketu a pomocou obrazovky zložte robota tak , aby bol zo samého TNT. Odíďte z miestnosti druhými dverami. U muchomúrku doporučujem zjesť tri plody. Dvere oproti skrývajú malú fontánku , ktorú uvediete do chodu červeným tlačítkom. Keď pôjdete ďalej narazíte na podstavec z hracou skrinkou. Tu zoberte. Potom ale pozor vyrazí na vás nepríliš príjemná potvora a vy musíte utekať tam kde ste si postavili robota. Počkajte až na zem kvôli otrasom nespadne zápalka zoberte ju a zapálte zápalnú šnúru u TNT. Celú túto nálož potom postrčte ku príšerke . Tam kde bola pred tým polička s hracou skrinkou je teraz veliká prúrva. Choďte tam a nasadnite do vozíka. Choďte dole a uprostred špirály stlačte tlačítko. To je v tomto mieste zatiaľ všetko a tak sa vráťte von okolo muchomúrku a cez domček s výbušninami a cez most.
Teraz choďte do ľava ku dverám s piatimi píšťaľami. Zošliapnite plošinku a naberte si pohár vodou. Klaymen sa rovno napije. Potom stlačte tlačítko pri dverách. Píšťale nad dverami zahrajú melódiu. Rovnaké píšťale vedľa dverí treba naladiť rovnako pomocou vody. Množstvo strekov do jednotlivých trubíc je nasledovný 31204. Vo vnútri zoberte daľšie dve diskety a vylezte po niečo mčo sa podobá na rebrík hore. Tam v podkroví je tretia disketa, tlačítko na stlačenie a tí zvas, ktorý majú radi srandu si môžu zatiahnuť špagátom. Vráťte sa von a choďte doľava do jaskyne. Stlačte všetky tri presvietené tlačítka, choďte cez dvere a cez most. Otočte sa doprava potom jeden krok dopredu a znovu doprava. Teraz stojíte pred zvláštnym kanónom. Sadnite si ku ovládaniu a stlačte červené tlačítko. Jazierko by sa malo následkom nedostatku vody vyprázdniť. Vraďte sa skoro na začiatok hry, do miestnosti kde boli špagátiky a krúžky na nich. Keď už ste tam zatiahnite za špagát úplne v pravo a choďte naspäť ku kanónu.
Nebudete strielať, ale pôjdete ďalej do miestnosti s ovládacím panelom mostu, nad ktorým je zvláštny hlavolam. Keď sa pozriete na panel sú jednotlivé jeho časti rozhádzané. Vašou úlohou je poskladať všetky kocky tak aby do seba zapadli. Potom už len stačí stlačiť dvojšípku na poslednom diele, a z mosta cez jazierko sú schody, ktoré priamo lákajú Klaymana, aby išiel po nich dole. Ešte pred tým ako tam pôjdete nakreslite si poradie symbolov ktoré sa zobrazí po stlačení tlačítka pri okienku nad schodamy. U jedného symbolu sa pritom ozve iný zvuk ako u tých ostatných. Jeho poradie si zapíšte. Na dne jazierka sa dajte do doprava, K vypúšťaciemu kanálu a v pravo od neho je ďalšie jazierko. Pochoďte si po labyrinte a napíšte si koľko je farebných roztokov v troch kabínkach a u rádia si vypočujte akú hrá hudbu. Choďte naspäť na dno jazierka a choďte do žltého domu so satelitom. Zoberte disketu a pozrite sa na rádio. Nalaďte na ňom rovnakú skladbu ako ste počuli vo vozíku na stene jazera.
Choďte do dverí a v laboratóriu sa najprv pozrite na skúmavky vedľa okna. Keď zatiahnete za špagát v miestnosti sa rozsvieti. Na prístroji zo sklenenou kabínkou je vidno nápis BOBBY. Písmena tohto nápisu korešpondujú zo začiatočnými písmenami anglických slov označujúce farby ( B- blue, O - orange, Y - yelow). Zhasnite a choďte do kabínky. Pomocou piatich šedivých tlačítiek nastavte kryštály tak , aby pri spustení prístroja červeným tlačítkom boli nasledujúcich farieb (podľa BOBBY) modrá, oranžová, modrá , modrá, žltá. Choďte do malej myšacej diery v pravo a potom v ľavo hore. Dostanete sa do miestnosti s fialovou minilaboratóriou. Do skúmaviek natočte rovnaké množstvo farebných fujtablú ako na stene jazera. Všetky tri zložky potom nalejte do nádobky a vypite. Veľký Klayman bude môcť zobrať ďalšiu disketu. Nájdite medzi schodmi tú ktorá má akoby na hlave rebrík, a stlačte gombík medzi stupačkami. Vylezte hore, zoberte disketu a choďte von ku teleportu. Pekne sa posaďte a na ovládacom paneli stlačte najprv blikajúce tlačítko z kolíkom potom potvrdte veľkým červeným talčítkom. Vystúpte chodte doprava a uvolnite reťaz.
Vráťte sa do teleportu a tentokrát sa preneste pomocou žltého tlačítka s ružovou stužkou. Zoberte si diskety, zošliapnite pedál a rýchlo prejdite dverami. Choďte stále ďalej až cez priechod ku skale a otočte sa čelom vzad tak, aby pred vami bol čierny panel s tlačítkom. Choďte k nemu a pomocou tlačítka navoľte symboly v tom poradí, v ktorom sa objavovali vo výklenku u kanónu. Na miesto kde bol symbol doprevádzaný zvláštnym pazvukom, dajte ten, ktorý je na tom paneli naviac. V miestnosti, v ktorej sa ocitnete, si zoberte disketu a choďte von. Ďajte sa do ľava cez fialové dvere. šlapátkom sa zbavte myši a syra. Choďte v ľavo a na hlavolame s myšou sa riaďte jej čuchom. Vždy choďte otvorom, ku ktorému myš sa všetkých okolností smeruje nosom. Až myšiak nájde čo si zaslúži, dostanete sa do miestnosti s premietačkou. Čo to asi zoberiete ?
Premietačku si premiestnite na napájacie kolíky a zapnete. Všetko funguje OK a tak choďte s tím Lumierovým vynálezom namiesto pod vysávačom. Milá premietačka teraz navštívi myš zo syrom. Vpravo od vysavača po nezbytnom zbieraní vyriešte drsné pexeso. Až keď budete mať pekné pred sebou odkryté, napíšte si, koľko krát sa ktorý symbol vyskytuje. Choďte von a potom vlezte do mochomúrkového domu na ľavo. O poschodie nižšie pokračujte jedinou možnou cestou do dverí. V katakombách si potom zakreslíte tri svetielkujúce symboly a nezabudnite Disketyho vynález. Teleportujte sa na miesto označené symbolom pripomínajúcim otáznik (klikihak s bodkou). Po chvíľke chôdze narazíte na ovládací panel, ktorý je skrytí za dverami. Na ňom zadajte na kockách odpovedajúcemu počtu symbolu podľa pexesa a stlačte gombík so zakrúteňou šípkou.
Vráťe sa späť k teleportu a tentokrát použite zelený gombík s háčikom. Vojdite do dverí a zatiahnite za šnúru u stropu. Z laboratória choďte k rádiu a nalaďte späť tak, aby sa vám otvorili dvere von. Vybehnite ku kanónu a usaďte sa. Zadajte súradnice podľa všetkých šiestich svetielkujúcich symbolov, a stlačte na obidvoch čierno bielych šípkach v hledi a vystrelte. Choďte do miestnosti vedľa k ovládaciemu panelu schodov. Prepnite ich na most a choďte k miestu kde sa odohrával dynamitový boj s obludou.. Choďte dozadu k vozíku. Nasadnite a choďte stále doprava až na koniec cesty. Tam na zemi zoberte klúč a vraťte sa k prepínaču schodov, prepnete a opakujte celý postup s rádiom, laboratóriom, rebríkom až k teleportu. Preneste sa k ovládaniu žeriavu (klikihak ). Choďte k robotovi.
Stojíte oproti prostredným dverám, výťahu. Choďte do pravých a zoberte špendlík. Vráťte sa do ľavích dverí a zoberte disketu, naspäť vyjdite výťahoma zoberte POSLEDNÚ disketu. Všetky diskety vhoďte do prehrávača a pustite si príbeh. Až sa dozviete, prečo to všetko vzniklo dostanete druhý klúč. Zoberte ho, vykloňte sa z okna, prepichnite balónik a tretí kluč je na svete. Choďte do ľavej miestnosti a presuňte premietačku k napájaní. Zapnite ju a na stene zistíte aké ma každý klúč číslo. Na dverách v pravo potom vložte klúče do správnych otvorov . V ďalšej miestnosti posuňte pascu pod krúžok, ktorý sa nedá stiahnuť, na krúžok sa zaveste a zoskočte priamo do pasci. Pasca vás presunie cez dvere. Tu by bolo vhodné si pozíciu uložiť, pretože po vstúpení do dverí vpravo nasleduje už len jediný krok ku koncu hry. Nemôžete to pokaziť a tak skúste urobiť niečo aj bez návodu.
Tak veľa štastia v poslednom kroku.
Súvisiace hry |
Armikrog |
© 99-2022 ABCgames.sk |