Několik malých změn neumí zakrýt, že jsou Supermassive spíše bezradní a hledají ztracený recept na úspěch. Strašení slabé jako čajíček a nesympatické hrdiny nezachrání ani nevšední zasazení.
Podobne ako sa líši film Votrelec od snímky Votrelci, aj House of Ashes prešiel zmenou oproti predchádzajúcim titulom. Z klasického halloweenskeho hororu Supermassive Games prešli na akčnejší príbeh s hutnou atmosférou, ktorý rieši omnoho dospelejšie témy lojality, vzájomnej dôvery aj manželstva. Ubudlo aj z typických „ľakacých” momentov a záverečný zvrat sa vydal cestou, akú sme doteraz v hrách od Supermassive Games nevideli. Možno by však stálo za to prehodnotiť, či sú tieto zvraty v závere potrebné, pretože hra skvele funguje aj ako obyčajný akčný triler s prvkami hororu. Z hľadiska príbehu ide o najzaujímavejší počin od Until Dawn a teraz už v napätí očakávame, či nám toho Kurátor vie v ďalšej hre ponúknuť viac, alebo séria už dosiahla svoj vrchol.
Dohrať túto hru bolo utrpenie. Najslabší počin od Supermasivu.
+Grafika, hudba a filmové spracovanie
- Príbeh, charakteristyka postáv, atmosféra, hratelnosť, nulová interakcia
0 Dobré Zlé