Jadro hrateľnosti v GRID funguje veľmi dobre a vlastne to je vec, ktorá hru drží v kvalitných vodách. Dopláca hlavne na to, že dnes už od podobných racingoviek očakávame oveľa viac. Na dnešné pomery je kariéra plytká a fádna, ponuka málo rôznorodá a aj toho obsahu by tu celkovo mohlo byť viac. Absenciu splitscreenu navyše v takýchto okruhových pretekoch už neodpúšťam.
Codemasters se podařilo podchytit tu pravou závodní atmosféru výborným jízdním modelem a špičkovou umělou inteligencí se zábavným systémem Nemesis. Už ale zapomněli na cokoliv dalšího. Chybí kariéra, aut je málo, odfláknutá je i správa týmu.
-: systémové problémy, počet tratí a lokácií, slabý tímový manažment, nevyužitý potenciál Nemesis systému, loading, kariéra, model poškodenia
+: audio, hudba, zábava, atmosféra, pocit z jazdy, jazdný model, pohľad z cockpitu, efekty dažďa, herná doba, multiplayer, umelá inteligencia
Verdikt: Reboot hernej série GRID hlási návrat ku koreňom. Úvod komplikujú technické problémy s ovládačmi grafických kariet, no aj to sa dá s trpezlivosťou vyriešiť. Singleplayer a teda kariéra je povrchná a strohá. Treba uznať, že prvý diel navodil lepšiu atmosféru budeovania zázemia. Vozový park tvorí 7 desiatok aut, ktoré možno využiť v jazdeckých sérií Touring, Stock, Tuner, GT, Fernando Alsonso a Invitational. Každá sa skladá z 13 až 26 eventov a sú zakončené špeciálnym Showdown eventom, ktoré postupne sprístupnia GRID World Series. Celkovo sa môže zdať, že to nie je málo, no už v polovici kariéry sa dostavuje stereotyp pre neustále sa opakujúce trate a ich variácie, s čím klesá aj motivácia v pokračovaní hrania hry ako takej. Chuť si tak možno napraviť v multiplayeri. Jazdný model je kvalitný, no model poškodenia iba po vizuálnej stránke. Popagovaný systém Nemesis nie je dostatočne využitý a rivalita medzi jazdcami sa končí dojazdením eventu. Graficky hra mierne zaostáva, no preteky v daždi sú lahôdkou. Reboot série GRID sa napriek nedostatkom sa vrátil na správnu cestu, po ktorej sa hráči dožadovali od druhého dielu.
0 Dobré Zlé