Detroit: Become Human sa snaží stavať na detailoch. Ešte pred spustením hry, v menu, vás začne oslovovať android. Už po pár spusteniach zistíte, že tá postava androida celkom trefne reaguje na to, koľko času ste už pri hre strávili a kedy ste ju naposledy hrali. Dokonca sa nebojí uťahovať si z vás. Podobná filozofia je v Detroite vidieť po celú hernú dobu, a to v takmer každom ohľade. Vizuálne spracovanie poteší oko, prepracované možnosti rozhodnutí dostanú tých, ktorí sa rozplývali už pri Heavy Rain a príbeh vás skôr prekvapí ako sklame. Na hre mi výraznejšie prekážala len jediná vec - kratšia herná doba. Príbehom môžete prejsť za 10 hodín, no vzhľadom na jeho rozsiahlosť na mňa v závere pôsobil dosť zbrklo, ako keby na konci chýbalo ešte zopár scén. Postavy by si jednoznačne zaslúžili viac pozornosti a priestoru. A aj keď si hru zahráte niekoľkokrát a zakaždým môže mať odlišný priebeh, naozaj výborná atmosféra z prvého prechádzania sa už nenávratne stratí.
Hra Detroit: Become Human sází na poutavé vyprávění s vypjatými emocionálními momenty, závažná rozhodnutí a propracované postavy. Skvěle se na ni dívá a skoro tak dobře se i hraje, a těch pár chyb v ovládání jí rádi odpustíte.
Vynikajúco spracovaná hra kde vôbec neide o hranie, ale hlavne o príbeh.Pri hraní som si nepripadal ako hráč, ale skvôr ako scenarista a režisér filmu. Čo je skvelá zábava vlastne.
+ príbeh, viac koncov, prelínani sa deja medzi postavami
- niekedy nejasné možnosti pri odpovediach, ovládanie
+1 Dobré Zlé
Rok 2038. Svetová populácia: 10 miliárd. Priemerná teplota stúpla na Zemi od roku 2000 o 3 °C. Plocha pralesov sa od roku 2000 znížila o 79 % a plocha koralových útesov o 58 %. Včely sa oficiálne stali vyhynutým druhom. Androidy, ktoré boli vytvorené, aby slúžili ľuďom, sa začínajú osamostatňovať spod ich nadvlády. Toto je príbeh troch úplne rozdielnych androidov, ktorých cesty sa spájajú. O týchto cestách rozhodujeme my, hráme na preskáčku za každého zvlášť a svojimi rozhodnutiami rozvíjame nasledujúci dej. Svet však nie je otvorený, nemôžeme ísť, kam chceme, máme vyčlenený priestor výlučne pre plnenie konkrétnej úlohy, žiadne bočné úlohy neexistujú. Neexistuje v hre ani nič také ako load, počas časovo obmedzených rozhovorov a akcií všetko pokazíme veľmi ľahko proste tým, že klikneme na nesprávne tlačítko. Potom sa načíta záchytný bod spred x minút a môžeme všetko hrať odznova. Boje sú priame strety, z ktorých sa nedá ujsť, nedá sa nič popredu premyslieť. Budú vaše androidy pacifisti, alebo podnietia ozbrojenú revolúciu?
0 Dobré Zlé