-: celkový obsah, cena, absencia základných mechanizmov, slabá podpora multiplayeru, kampaň
+: audio, ambient, zábava, atmosféra, herná doba, jednoduchosť a utilitárnosť, typy lodí a planét, taktika, multiplayer
Verdikt: Spacecom je hra, ktorá exceluje svojou jednoduchosťou a snaží sa o priazeň vesmírnych stratégov. Ako si však možno predstaviť tú jednoduchosť? V hre existuje niekoľko typov hviezdnych systémov a káždý je niečim výnimočný, či už možnosťou staviať lode, opravovať ich alebo navyšovať kapacitu jednotiek, do ktorých sa ráta aj obrana systémov samotných. Hráč má k dispozícii tri typy lodí a to battle fleets na priamy boj, invasion fleets na obsadzovanie planét a siege fleets na ničenie systémóv. Daná jednoduchosť však v skutočnosti vytvára paradox, pretože v rovnakej situácii je aj oponent a preto treba dbať na prepracovanú taktiku. Hra obsahuje ako singleplayer, tak aj multiplayer. Kampaň je prekvapivým koridorom a nedovoľuje hráčovi byť kreatívny. Podstatným prvkom v zálohe sa tak stáva skirmish. Multiplayer zatiaľ nie je podporovaný až tak, ako by si hra zaslúžila. Spacecom v sebe skrýva poriadný potenciál, ktorý môže prekvapivo zaujať aj náročnejších stratégov. Na druhú stranu, autori ešte musia popracovať na niektorých veciach a hlavne podpore multiplayeru, ktorý môže byť brzdený aj vyššou cenou v pomere k obsahu.