-: herná doba, obtiažnosť, ovládanie, príbeh, úlohy, stereotyp, frustrácia
+: grafika, efekty, zbrane, zbroj, vylepšenia, dizajn, atmosféra boja, hudba, rozvoj postavy, nepriatelia, zábava
Verdikt: Reaper sa na prvý pohľad javí ako príjemná rozprávková hra, ale opak je pravdou. V skutočnosti sa jedná o detskú verziu Dark Souls, v ktorej budete umierať, umierať a umierať, ale aj tak vás to bude baviť. Hra má skvelú atmosféru napriek slabému príbehu. Pozitívom je taktiež celkový dizajn, ktorý pôsobí dojmom rozprávky a má svoje čaro. Dôležitou kapitolou hry je rozvoj postavy, v rámci ktorej sa každá zmena vlastností postavy alebo zbraní a zbroje výrazne prejaví na hraní. Negatívom hry je krátka herná doba, ktorá sa pohybuje okolo 5 hodín. Tá je ale relatívna, pretože ju ovplyvňuje vysoká obtiažnosť, pre ktorú sa opakovanie niektorých pasáži hry počíta v desiatkach a preto sa herné úlohy a súboje sa postupne stanú stereotypnými a otravnými. Obtiažnosť podporuje aj ovládanie, ktoré je síce jednoduché, ale citlivé a pri hraní hry si občas môžete pripadať ako džezový hudobník. Reaper celkovo má svoje čaro, ale k jeho hraniu je potrebná veľká dávka trpezlivosti alebo permanentka do posilovne.
0 Dobré Zlé