HRYCHEATYTRAINERYNÁVODYPREKLADYCD OBALYWALLPAPERYSCREENSHOTYDOWNLOAD

OSTATNÉ
KALENDÁR
FÓRUM
FIRMY
TOP 10

KÚP SI HRU
UŽÍVATEĽ
Prihlásiť
Registrácia


Užívatelia
Hry v obchode
Zlacnené hry

ABCgames
Kontakt, RSS, Spolupráca
ŠTATISTIKY
Hry:
Cheaty:
Trainery:
Návody:
Preklady:
CD obaly:
Wallpapery:
Screenshoty:
Download:
21427
5455
5063
1438
1600
7352
6163
13184
1687

Online 3220 užívateľov

Návody > Dishonored: The Brigmore Witches


Zobrazení:12403
Autor návodu:Andrej Eperješi, ABCgames.sk

0. Výber cieľa

Runy: 2; Kostené amulety: 1; Mince: 500; Schémy: 2.

V úvode vás v sne napadne Corvo Attano. Môžete ho poraziť, alebo prehrať, je to za jedno, je to len sen. Môžete začať novú hru, alebo si preniesť pozíciu z predošlého prídavku Nôž Dunwallu. Ak ste predošlý prídavok prešli oboma spôsobmi, tak si môžete zvoliť začiatok s vysokou, alebo nízkou mierou chaosu. Tiež sa vám presunie výbava, ktorú ste získali v predošlom prídavku.
Prenesú sa aj vaše voľby, takže narazíte na drobné zmienky toho, čo ste vykonali. Hneď tu napríklad uvidíte z okna, čo sa deje potom, ako vás napadli vševidúci na konci minulého prídavku. Ak ste ich zajali, tak ich vaši vrahovia odvádzajú preč. Ak ste ich zabili, tak pália ich telá.
Na stole pri stene je kniha (Obroda Dunwallu). Pod posteľou máte knihu (Regentstvo a opatrenia v čase krízy) a ďalšiu v poličke za posteľou (Zviazané kúsky kostí). Pri nohách postele je truhlica, v ktorej je Poškodený amulet, dva zlaté Ingoty (200), kniha (Slávne prístavy) a ak ste nezabili v predošlom dieli Billie Lurkovú, tak tu máte aj list od nej na rozlúčku (Správa od Billie), v ktorom vám píše, že začala nový život a že ak sa vám naskytne šanca, mali by ste spraviť to isté. Ak ste ju zabili, tak je na chodbe na stolíku pri sviečke jej meč, kuša a aj tento poškodený amulet.
Zbehnite dolu do haly. Pri stĺpe sú dva návody (Galvaniho skladaný kaučuk – Tiché topánky 1; Viazaný Galvaniho náter – Pokročilá zbroj) a kniha (Metafyzické mystérium). Za stĺpom je skrinka, ktorú otvoríte svojím kľúčom, vnútri sú dva zlaté ingoty (200). Pri stene je truhlica, v ktorej je váš meč, ručná kuša a Runa. V rohu sú na stole a v poličke dve knihy (Ostrov Serkonos; Veľrybári). Na stole pri Thomasovi je kniha (Thomasov denník).
Na chodbe a v knižnici sú vaši vrahovia. Osamotených môžete osloviť. Dvojice vedú rozhovory, v ktorých komentujú čo sa stalo v predošlom dieli, vrátane toho, či ste zabili všetkých útočníkov a vaše ciele, alebo naznačia, že mäknete, ak ste ich nechali žiť (ak sa priblížite, uistíte ich, že sa vás stále treba báť).
Na chodbe napravo v rohu je pri lavičke tobolka (50), na opačnej strane chodby, na lavičke pri dverách je kniha (Cisársky zvedmajster). V knižnici je na stole tobolka (50) a kniha (Postrach Dunwallu: Príbeh toho, čo prežil). Na vysokej poličke je druhá Runa. Viac zo svojho úkrytu v Zaplavenej štvrti navštíviť nemôžete.
Napokon oslovte vraha pri stole. Delilah zostáva v panstve Brigmore, ktoré je za hranicami karantény, takže potrebujete loď. Ste ochotný dôverovať pirátke Lizzy Stridovej, ktorá vedie pirátov zvaných Mŕtvi Úhori. Zavreli ju ale do väzenia Coldridge.


1. Poprava Lizzy Strideovej

Runy: 2; Kostené amulety: 2; Poškodené amulety: 1; Mince: 1655; Schémy: 2.

Tak ako v predošlom DLC, aj tu si môžete zakúpiť službičky pred akciou. Vševidúci Daud – prídete v prestrojení za Vševidúceho, čo vám poskytne ľahký vstup do väzenia a aj obmedzený pohyb po väzení. Stratená runa – môžete nájsť o jednu runu naviac. Falošná výdajka – doručia vám do väzenia omračujúce míny.

Postup bez prestrojenia
Začínate v kanáloch, ktorými Corvo v pôvodnej hre ušiel. V externej časti hrá hudba vševidúcich, takže sa tu nedajú používať schopnosti. Vnútri vo väzení už to ide. Vyskáče a vylezte hore po rozbitých schodoch. Hore nechoďte na most, ale vyskáčte po skalách na múr nad ampliónom.
Na dvore za múrom chcú popraviť pár strážcov, ktorí sú obvinení z pomoci Corvovi pri úteku. Môžete ich nechať, nech ich popravia, alebo ich zachrániť. Aj tak je vhodné potom dvoch strážcov na dvore odpratať, tak použite z múru uspávacie šípky a oboch vyraďte.
Potom môžete osloviť jedného zo zachránených a povie vám, v ktorej cele držia Lizzy. V pravom rohu nádvoria vyskočte na krabice a z nich na potrubie. Po potrubí prelezte do vstupnej časti väznice. Po potrubí a pomocou mžiku prejdite cez bránu do druhej haly. Tam po potrubí až na opačnú stranu. Pozor pri oblúkovom stožiare, je aktivovaný a ak moc vykúkate z potrubia, tak po vás vypáli. Skočte na potrubie nad dverami vedúcimi na vnútorný dvor.
Skočte na potrubie pod vami a naľavo na potrubie nad vami. Z tohto potrubia skočte s rozbehom a mžiknite nad miestnosť s ovládaním ciel. Za ňou je chodba vedúca do miestnosti a v streche je otvor, ktorým vlezte dnu. Pohybuje sa tu jeden strážca, tak pozor na neho a radšej ho omráčte.
Prejdite do miestnosti na ovládanie ciel, nastavte na ovládaní číslo cely Lizzy a pákou jej celu otvoríte. Prejdite chodbou do miestnosti za ňou. Poniže je vypočúvacia miestnosť, môžete tam mžiknúť a preskúmať to. Inak od dverí (keď ste stále na ochodzi) mžiknite nad bránu do väznice.
Ak chcete postupovať stále nebadane, takto to máte pekne zjednodušené. Môžete mžiknúť na potrubie napravo, z neho na ďalšie poniže a z neho na ventilačné boxy na stene. Takto máte prístup k celám na všetkých troch podlažiach. Treba si len dávať pozor na stráže na konkrétnych podlažiach, ale nie je ich tu veľa.
Vezmite Lizzy a vráťte sa s jej telom tak, ako ste prišli. Po potrubiach na vnútorný dvor. Tam z miestnosti na ovládanie ciel na potrubie s telom nedoskočíte, ale keď nik nie je na ochodzi pod potrubím, skočte tam a odtiaľ na nižšie potrubie a zas vyššie. Po potrubiach cez vstupné haly až na dvor, kde chceli popraviť vojakov.
Tam prejdite na schody v rohu, dostanete sa nimi nad potrubie pri múre. Prejdite po potrubí k miestu, kde ste preliezli múr a zoskočte dole. Už len zneste jej telo dolu a do kanála, z ktorého ste vyšli. Môžete samozrejme vyradiť všetkých a prehľadať väzenie aj takto, ale v prestrojení je to ľahšie.

Vstup v prestrojení
Začínate na moste vedúcom do väzenia. V externej časti hrá hudba vševidúcich, takže sa tu nedajú používať schopnosti. Vnútri vo väzení už to ide. Oslovte strážcu pri bráne a vpustí vás dovnútra. Prejdite do vstupnej časti a otvoria vám bránu. V susednej časti je oblúkový stožiar, no je kvôli návšteve vševidúceho odpojený. Odtiaľto môžete prejsť vnútorným dvorom a za ním do vypočúvacej miestnosti. Inam nesmiete, ale v týchto častiach sa môžete pohybovať voľne.
Choďte do vypočúvacej miestnosti, v ktorej je na stoličke spálené telo. Zapnite audiograf (Výsluch čarodejnice), aby ste sa dozvedeli, o čo tu šlo. Vypočúvali ženu, z ktorej sa vykľula čarodejnica a ako ju mučili, spálila seba a zjavne prekliala aj miestnosť. Preto sem povolali vševidúceho, aby miesto preskúmal, zbavil mágie a povolil jeho opätovné používanie. Pravého vševidúceho vaši ľudia dostali a vy ste prišli v jeho prestrojení.

Čistenie väzenia
V prestrojení začnite v tých častiach, kde sa môžete pohybovať voľne. Pokiaľ vás nik nepristihne pri nekalej činnosti, pri tele, či v zakázanej oblasti, tak o prestrojenie neprídete. Ak chcete zachrániť vojakov určených na popravu na bočnom dvore, tak začnite tam. Vyskočte na potrubie, aby ste sa dostali otvorom v stene na dvor a uspávacími šípkami zlikvidujte oboch strážcov na dvore.
Vo vstupnej miestnosti omráčte strážcu obsluhujúceho páku na otváranie dvier. Poniže postáva jeden strážca, ktorý po otvorení dvier občas zájde do susednej časti. Keď je tu, tak si ho podajte. Na moste, ktorým ste vošli, sú dvaja. Jeden zvykne zájsť až sem dovnútra, tak si ho tu podajte a druhého už osamoteného omráčite ľahko.
V druhej časti jeden chodí za dvere recepcie napravo a vonku, tak si ho podajte. Vzadu sa dvaja zhovárajú a keď dohovoria, jeden zostane pri bráne a druhý pôjde na obchôdzku, tak ho vyraďte. Presuňte sa na dvor. Tam sú traja. Jeden chodieva na ochodzu pred dverami, tak si ho môžete podať tam. Dvoch dole si vystriehnite, keď sú od seba a pri tieňoch. Pozor, aby si vás zhora nevšimol vojak, čo hliadkuje v chodbe vedúcej k ovládaniu ciel.
Prejdite pred vypočúvaciu miestnosť. Napravo je vojak pri dverách, jeden zachádza do vypočúvacej miestnosti a tretí je už spomínaný vojak strážiaci chodbu vedúcu k ovládaniu ciel. K tomu pri dverách sa nemáte ako dostať odzadu, ale zvyšných dvoch si môžete ľahko vystriehnuť, keď sú osamotení a podať si ich.
V druhej vstupnej miestnosti skočte na potrubia nad vami a hore na bránu, pred ktorou je vojak na stráži. Zhora skočte na druhé a tretie poschodie a na oboch vyraďte tamojšie stráže. Na každom poschodí je len jeden vojak, takže to nie je problém. Len pozor na druhom poschodí, ak pôjdete popred prvú celu na okraji, zbadá vás zavretý klobúčnik a začne volať na stráže.
Potom skočte dole, otvorte dvere a zozadu vyraďte aj strážcu pred dverami. V častiach bezpečných pre preoblečenie vám zostal len strážca pred dverami pri vypočúvacej miestnosti, ale toho tam môžete nechať.
Vráťte sa do časti s celami a vyraďte aj stráže na prízemí. Jeden sa prechádza dole popred cely, kde ho ľahko dostanete. Dvaja sú v strážnej miestnosti pri schodoch. Jeden občas vyjde von, tak si podajte toho dnu, schovajte telo a keď sa vráti druhý, aj jeho. V zadnej časti je len jeden pri cele, tak ho omráčte.

Väzenie – prieskum
Pod zničenými schodmi dole oproti kanálu je na zemi Runa, ak ste si ju zaplatili ako službu pred štartom misie. Na pulte otvárajúcom bránu vo vstupnej časti je list (Príchod vševidiaceho) a v poličke jedlo. Na bočnom dvore pod popraviskom je Kostený amulet. V hľadisku oproti popravisku je na stoličke tobolka (25) a kniha (Kanály pod Dunwallom). Pod stoličkou je elixír a v poličke poniže hľadiska je skratovačka.
Za bránou vo vstupnej časti je list (Aktualizácia služobného denníka). Je na pulte v recepčnej miestnosti, na nástenke pred miestnosťou (Upozornenie o služobnom denníku), ďalší je v miestnosti ovládania ciel a ďalší na stolíku pri chleboch v sekcii A. Všetky majú samozrejme rovnaký obsah a informujú vás o tom, že v služobnom denníku sú zaznamenané informácie o tom, kde sú akí väzni.
V rohu recepčnej miestnosti je skratovačka, jedlo, schéma (Kompaktný oblúkový zosilovač - oblúkové míny) a na stoličke veľrybí olej (30). Na nástenke sú oznamy (Hlásenie o priebehu stavby; Informácie o poprave) a poniže na mrežiach je list (Uzavretie Sekcie B) o uzavretí väzenskej časti, z ktorej utiekol Corvo Attano.

Na vnútornom dvore je v rohu Kostený amulet. V miestnosti za dvorom sú len náboje v poličke. Vo vypočúvacej miestnosti je na stole audiograf (Výsluch čarodejnice), kniha (Záznam výsluchov 425), list (Žiadosť o dokumentáciu), tobolka (100) a kľúč od truhlice v Brigmore. Pod stolom je elixír a v rohu je Runa, list (Rozkazy k presunu) a päť zlatých ingotov (500).
V chodbe vedúcej k miestnosti ovládania ciel je na balkóniku duševný liek a pištoľ. V samotnej miestnosti ovládania ciel je list (Pokyny pre ovládanie ciel), kniha (Opatrenia po úteku Corva Attana), tobolka (25) a elixír. Otvorom v streche chodby vyskočte na strechu a tam nájdete na krabici list (Plán úteku), uspávaciu šípku, zlatý ingot (100), tobolku (100) a Námorné vyznamenanie kráľovského protektora (300).

V strážnej miestnosti pri schodoch medzi celami je služobný denník a kľúč od strážnice. Vzadu pod schodmi sú skrinky a pri nich aj kľúč, ak ste si zaplatili dodávku. Vnútri je list (Rekvizícia), pištoľ, dve omračujúce míny, duševný liek, elixír a jedlo.
Na prízemí v časti D je na stolíku pri stene jedlo a medený drôt (10). Povyše sú na krabici dva medené drôty (20). Na poschodí sú v otvorenej cele dva dusivé prachy. Na treťom poschodí je pri schodoch uspávacia šípka, elixír a duševný liek. Na konci poschodia v cele A20 je jedlo, kľúč od strážnice, duševný liek, tobolka (25) a mince (40).

Potom si prezrite cely, aby ste vedeli, kde čo je a choďte do miestnosti ovládania ciel a otvorte si tie, čo chcete. V niektorých sú väzni. Ak ich otvoríte, tak zostanú v celách. Okrem dvoch. Jeden je agresívny klobúčnik, ktorý napadne stráže, aj vás, ak vás zbadá. Druhý je morom nakazený klobúčnik, ktorý sa po otvorení cely dá do behu a bude hľadať stráž, aby zomrel ako vojak. Ak ste v predošlom dieli nezabili Arnolda Timsha, ale zbavili ste sa ho nesmrtiaco, tak bude v cele A04. Prosí o oslobodenie, sľubuje odmenu, keď sa zas dostane k moci a ak ho otvoríte, utečie na vstupný most.
V jednej cele sú dve uspávacie šípky. V ďalšej je pasca pri dverách, tak pozor a vnútri sú výbušné šípky, Pierka z ostrova Kingsparrow (10) a dve fľaše veľrybieho oleja (60). V ďalšej mince (20) a tobolka (25). V prázdnej cele je v záchode Poškodený amulet. V ďalšej cele je schéma (Mätúci prach – Mätúci prach), jedlo, Pierka z ostrova Kingsparrow (10), list (Etický experiment) a dve knihy (Moderné väzenské technológie; Väznice na ostrovoch).

Záchrana
V ktorej cele držia Lizzy, môžete zistiť dvojako. Ak zachránite vojaka, ktorého chcú popraviť na bočnom dvore, tak ho potom oslovte, keď sa bude schovávať za stĺpom a povie vám to. Inak si len prečítajte Služobný denník, ktorý je v strážnici pri schodoch medzi celami v zakázanej oblasti.
Keď viete jej číslo, tak použite páky v miestnosti ovládania ciel a otvorte ju. Na prvej páke len nastavíte písmeno sekcie a na druhej a tretej číslo cely. Choďte do jej cely a oslovte ju. Potom ju uvoľnite z reťazí a od vyčerpania odpadne. Takže vezmite jej telo a musíte ju odniesť preč sami.
Do vstupnej haly dorazia štyria noví vojaci. Ak ste stále neboli odhalený, tak vás môžu vidieť. Samozrejme nie s telom Lizzy, alebo v zakázanej zóne. Preto aj tu postupujte zvrchu. Prejdite na tretie podlažie, skočte na potrubia a na bránu vedúcu do vstupnej haly. Tam po potrubiach popreskakujte mžikom ponad celú vstupnú halu, po potrubí prejdite do prvej vstupnej miestnosti ponad bránu a po tom istom potrubí vyjdite na bočný dvor.
Tam prejdite na schody v rohu, dostanete sa nimi nad potrubie pri múre. Prejdite po potrubí k bočnej časti múru (kadiaľ môžete preliezť múr, čo je aj vhodná cesta, ak ste prišli bez preoblečenia). Zoskočte z múru a zídite dole po zničených schodoch. Dole už len zneste jej telo dolu a do kanála.

Ako špeciálne akcie ste mohli získať „Preoblečenie za vševidúceho zachované, na mieste nezostali žiadne dôkazy“ ak ste vstúpili v preoblečení a nik vás pri vašom postupe neodhalil; „Získané informácie o vypočúvaní Brigmorskej čarodejnice“, ak ste si vypočuli audiograf vo vypočúvacej miestnosti; „Zastavená poprava strážcu, ktorý pomohol Corvovi utiecť“, ak zlikvidujete vojakov na bočnom dvore väzenia, ktorí sa chystajú popraviť trojicu zatknutých strážcov. Ak aj niektorých z nich zabijú, stačí, aby prežil ten, čo vám môže poradiť.


2. Mŕtvi úhory

Runy: 7; Kostené amulety: 5/6; Poškodené amulety: 3; Cudzincove svätyne: 2; Mince: 3520; Schémy: 2.

V Dropers Ward vedú boj o územie Klobúčnici a Mŕtvi Úhory, Lizzina banda. Lizzy zradil jej zástupca Edgar Wakefield a pripravil ju o velenie aj o loď, ktorú potrebujete, takže je Edgar vaším cieľom.
Máte tri, alebo štyri služby na zakúpenie. Potopená bedňa – v mori nájdete zhodenú krabicu so zásobami a kosteným amuletom. Ukrytá runa – v misii nájdete o jednu runu naviac. Bývalý Rothwildov robotník – zachránený robotník z bitúnku má pre vás informácie. Darček od Abigail Amesovej – ak ste v minulom diely pomohli pri veľkej miere chaosu Abigail zničiť bitúnok veľrýb, tak vám ponúkne možnosť odkúpiť od nej jeden kostený amulet, ktorý v hre nájdete.

Drapers Ward, Nábrežie, Edgar a Lizzina loď
Rovno pred vami sa pustia do boja traja Klobúčnici s tromi členmi Mŕtvych Úhorov. Vyhrať môže ktokoľvek, ale výhodnejšie je pre vás, ak vyhrajú Úhory. Momentálne sú voči vám všetci nepriateľskí, ale keď získate Lizzinu loď naspäť, tak k vám budú Úhory neutrálni. Preto je aj vhodné teraz len prejsť touto oblasťou a prezrieť ju neskôr. Po boji si vystriehnite preživších členov gangu a mžiknite pomedzi nich napravo. Tam choďte poza plot. Poniže popod plot prebehnú dvaja členovia Klobúčnikov, ktorí sa vrhnú na neďaleké stanovisko Úhorov. Úhorov je tam viac, takže nemajú šancu.
Plížte sa doprava ponad dvoch klobúčnikov, ktorí chcú otvoriť trezor. Obíďte si kanál sprava, prejdite popred budovu a pri osvetlenej reklame na stene zahnite doprava medzi budovy. V rohu uličky je ranený Úhor, pri ktorom stojí Klobúčnik. Ten je stále chrbtom, tak sa môžete priplížiť a omráčiť ho, čím prekvapeného Úhora zachránite. Telo pre istotu odpracte. Potom len prejdite touto uličkou na koniec. Naľavo za poslednou budovou je pár Úhorov, tak si mžiknite napravo ku krabiciam a spoza nich len prejdite dverami na nábrežie.

Tam mžiknite na múr nad dvojicou, čo sa zhovára pod vami. Mžiknite do miestnosti napravo nad nimi. Vnútri vás osloví váš vrah s tým, že Edgar očakáva Lizzy, ale s vami nepočíta. Vyjdite oknom na druhej strane. Napravo pri stánkoch sa zhovárajú ďalší dvaja. Vy skočte naľavo na balkón a hore na rímsu. Tam vám váš vrah povie, že sa Edgar zavrel v nákladnom priestore. Odtiaľto pokračujte po potrubí pri múre a prejdite na potrubie, ktoré smeruje k lodi. Tam si len dajte pozor na stráž pri malej budove naľavo pri lodi, tí vás môžu na potrubí zbadať. Z potrubia skočte dole ku krabiciam pod reflektor a do vody.
Plávajte pod loď a nájdite na jej spodku otvor, ktorým vlezte do podpalubia. Tam je Edgar, tak sa k nemu len priplížte a omráčte ho, ak nezabíjate. Vyradí ho to a nejaký elegantnejší spôsob, ako sa ho bez zabíjania zbaviť, som neobjavil. Môžete ho aj osloviť a trochu si pokecáte, ale potom vás rovno napadne, takže to len pre zaujímavosť.
Vyjdite z podpalubia na palubu. Na palube je pár stráží, takže pozor na ne, ale stačí vám len mžiknúť na schody vedúce do riadiacej kabíny. Vyjdite do kabíny a použite lodnú píšťalu. Tým dáte signál Lizzy, ktorá sa objaví na lodi. Prevezme opäť kontrolu nad svojím gangom a všetci členovia Úhorov na vás už nebudú útočiť (pokiaľ nezaútočíte vy). Počas Lizzinej neprítomnosti ukradli Klobúčnici z lode cievku, bez ktorej sa nepohnete, takže ju treba ukradnúť naspäť. Tú získate v Textilke.

Nábrežie – prieskum
V riadiacej kabíne na lodi je minca (10), náboje a veľrybí olej (30). Na krabiciach za kabínou je kniha (Admiralita a loďstvo). Na streche kabíny je medený drôt (10). Na boku pod kabínou, dole na palube je veľrybí olej (30). Jeden strážca na palube má na opasku mešec (10). V zadnej časti lode je na krabici medený drôt (10). V podpalubí je zlatý ingot (100), veľrybí olej (30), list (Zápis z Denníku Edgara Wakefielda) a elixír.
Na malom nákladnom člne vedľa lode je 2x Tyvijská ruda (40) a pod člnom na dne je Kostený amulet. Okolo neho sú dravé ryby a nemáte priestor, kde sa im postaviť, tak ho len rýchlo vezmite a plávajte preč.
Na stĺpiku s reflektorom naľavo medzi loďou a malou budovou je medený drôt (10). Choďte na prednú časť za budovu, k vode. Ak ste si zaplatili za zásoby, tak vo vode medzi brehom a bójou je zhodená truhlica. Okolo sú dve dravé ryby, tak ich môžete nalákať k brehu a zabiť. V truhlici máte elixír, duševný liek, uspávaciu šípku, pištoľ, zlatý ingot (100) a kostený amulet.
Vo vode choďte pod budovu, uvidíte tam vstup z vody. Vo vode poniže vstupu sú dve mince (10) a vo vstupe je perla (50). Na konci tunelu vojdite do miestnosti pod budovou. Vnútri je v skrinke elixír, na zemi Urna Archerovcov (100) a v rohu je Cudzincova svätyňa, na ktorej je aj Runa.
Vráťte sa tunelom naspäť von z vody. Pri brehu povyše tunela je čln. V ňom je medený drôt (10), dve mince (10) a tobolka (20). Na streche budovy sú šípky, pierka z ostrova Kingsparrow (10) a tiež vás tam váš vrah varuje, že vás niekto sleduje, postava, ktorá hneď zmizla.
Oproti budove sú krabice a vagón. Na krabici je medený drôt (10). Vyskočte na vagón a dá sa ním prejsť do uzavretej časti, kde je jeden nakazený morom. Pri prechode je nastražený drôt. Oproti nad vami je odpaľovacie zariadenie, tak len vyskočte a deaktivujte ho. Prejdite do miestnosti a skočte naľavo za čln. Keď je trúchliaci chrbtom, môžete si prečítať knihu (Poškodené amulety) a vziať elixír a Runu. Pri vysokej úrovni chaosu sú tu až traja trúchliaci.
V dolnom priestore napravo, medzi loďou a vstupnou ulicou je v kontajneri jedlo , na krabiciach šípky a pod reflektorom medený drôt (10). Členka gangu nad týmto priestorom má na opasku mešec (20). na jednom stánku je tu aj Tyvijská ruda (20).
Na plošine nad balkónom (kadiaľ som odporúčal postupovať) nad stánkami je Poškodený amulet. Vlezte do miestnosti v dome oproti (nad prvou dvojicou pri vstupe do nábrežia). Vnútri je list (Správa od špeha Klobúčnikov), v ktorom aj špeh zbadal, že tajomná postava sleduje loď. Je tam aj drvený krištáľ (30), jedlo, duševný liek, brošňa Archerovcov (100) a kniha (Trimblova minca).
Vo vstupnej časti je už len v kontajneri Tyvijska ruda (20), v poličke pod budovou veľrybí olej (30) a na sudoch neďaleko prechodu Tyvijska ruda (20).

Ulice, strana Úhorov – prieskum
Pred vstupom z nábrežia je malý tábor Úhorov, cez ktorý ste sa predtým preplížili. Pri barikáde majú náboje, jedlo a elixír. Choďte do bočnej uličky za budovami a v kríku pri rohu je kľúč od opusteného trezoru, dve mince (15) a Snubný prsteň. Medzi budovami sú v reklamnej tabuli zabodnuté tri uspávacie šípky. Na moste pred barikádou je medzi doskami mostu minca (10).
Mžiknite na balkón druhého domu a vojdite. Býva tu Jerom, ktorý tu prevádzkuje čierny obchod. Môžete u neho nakupovať. Mimo iných vecí ma na predaj aj Kostený Amulet. Veci v byte mu môžete prekvapivo brať bez postihu. Je tu list (Jeromove Kvapilky), granát, Šperkovnica Archerovcov (100), jedlo, drvený krištáľ (30), veľrybí olej (30). Pri okne je pištoľ a minca (1). Jeromovi môžete ukradnúť kľúč z opasku a ním otvoriť jeho trezor v bočnej izbe. V trezore je tobolka (50) a Skratovačka. Ak ste si kúpili láskavosť od Abigail, je v trezore aj list (správa od Abigail Amesovej) a Kostený Amulet.

Mžiknite na ventilačné potrubie susednej budovy. Buď z Jeromovho balkónu, alebo zdola z tabule. Vylezte po potrubí a mžiknite až na strechu, kde majú Úhory pozorovateľňu. Majú tu náboje, jedlo, tri mince (30), knihu (História Drapers Ward) a list (Nespokojný strážca Mŕtvych Úhorov), z ktorého viete, že je niečo na presklenej streche.
Zo zadnej časti strechy Mžiknite na balkón povyše vás. Z neho sa dostanete do Návrhárovho bytu. Môžete si s ním pohovoriť. Pracoval ako krajčír a návrhár pre cisárovnú a Emily. Je na dôchodku a nedávno ho navštívila Delilah, aby mu ukradla prameň vlasov od Emily, ktorý mal na pamiatku. Stále však šije, ako zistíte z listu, robil aj kostýmy pre ples Lady Boyleovej.
V byte je na stene Runa. Má tu jedlo, Cigaretové Puzdro Archerovcov (100), 5 mincí (30) na stole, 2 mince na zemi (10), list (Správa od Lady Boyleovej) a na okne na balkóne má duševný liek.

Prejdite pred budovy a choďte doľava na koniec ulice, kde prejdite ponad kanál. Na rohu je malá barikáda, kde je na stoličke dusivý prach a na zemi dve mince (10). Za plotom pri dome vedľa barikády je medený drôt (10).
Zbehnite dole na miesto, kde dvaja Klobúčnici mali ukradnutý trezor. Ak žijú, tak ich vyraďte, pohodlne uspávacími šípkami. Ale väčšinou keď som sa vrátil z Nábrežia po získaní Lizzinej lode, tak ich už Úhori zabili. Trezor otvorte kľúčom, ktorý bol v kríkoch v uličke pri prechode na Nábrežie (viď vyššie). V trezore je zlatý ingot (100).
Skočte poniže do kanála. Pred mrežami je pri krabiciach jedlo a rastie tam Volská Kvapilka. U Jeroma ste sa mohli dočítať, že je to vzácna rastlina s liečivými účinkami. Mal ju aj na predaj za 50 zlatých, ale takto ju máte zadarmo. Za mrežami kanálu je veľká perla (50), malá perla (25) a pri zadných mrežiach – ak ste si zaplatili službičku, je Runa a list (Varovanie od neznámeho priateľa).
Keď ste už v kanáli, tak sa ním vydajte pod budovy, ktoré ste predtým preskúmali a zájdite napravo do uzavretej časti kanála. Dole na zemi je sú dve mince (6) a pri mrežiach je veľrybí olej (30). Na plošine napravo, pri uzavretých dverách je päť mincí (14).

Neplatič
Keď druhýkrát oslovíte Jeroma, povie vám, že by si vás rád najal na zabitie Skinflinta, ktorý mu dlhuje peniaze a chce z neho spraviť exemplárny príklad. Ak úlohu prijmete, tak sa v kanáli pod jeho domom objaví Klobúčnik. Stačí tam zájsť a zabiť ho a oznámite to Jeromovi. Alebo ho len rovno znova oslovte a klamte, že ste ho zabili. Tak, či tak, dostanete odmenu (50).

Ulice, strana Klobúčnikov – prieskum
Choďte na opačnú stranu kanála a medzi budovami je oblúkový stožiar, pri ktorom sú dvaja klobúčnici. To by mali byť poslední nepriatelia v oblasti. Choďte na ochodzu nad nimi a počkajte, kým sa dorozprávajú. Jeden pôjde naľavo, ďalej od stožiaru, tak ho tam omráčte a odneste telo nad schody. Má u seba len mešec (25). Potom by mal ísť na túto stranu aj druhý, tak ho tiež omráčte a ten má u seba kľúč k napájaniu stožiaru. Takže len mžiknite k napájaniu, vyberte nádrž s veľrybím olejom a deaktivujete tak stožiar.
Dávajte si tu stále pozor, občas sa tu môže objaviť nový Klobúčnik.
Na krabici poniže stožiaru je medený drôt (10) a list (Pokyny k oblúkovému stožiaru). Na krabiciach pri napájaní je mína, veľrybí olej (30) a kniha (Sokolovove technológie a nový vek). Tesne pri stožiari je minca (10) a medený drôt (10). Pri ich barikáde neďaleko mosta sú šípky, jedlo a list (Pozor na cvičenú krysu). V záseku pod ochodzou, pod nápisom „Na prenájom“ je minca (10).
Na ventilácii na stene, pod sklenenou strechou je medený drôt (10). Mžiknete tam aj zdola. Odtiaľ môžete mžikmi preskákať pod dieru v streche, mžiknúť na strechu a na nej nájdete Poškodený amulet.
V časti, kde ste začínali túto misiu, je v kontajneri za plotom medený drôt (10) a na zemi na mieste, kde sa bili oba gangy, je veľrybí olej (30). Povyše ulice v balíku látky sú uspávacie šípky. Na balkóne nad ulicou je duševný liek a na zábradlí minca (10).

Babkina svadba
Choďte k budove oproti miestu, kde ste začínali celú misiu. Vyskočte na balkón a vojdite dverami do izby, v ktorej je na zemi nakreslený mystický kruh. Je tu list (Zopakovanie babkinej svadby) a na stole ďalší list (Nebezpečný experiment). V strope je diera, ktorou môžete skočiť do bytu nad vami, v ktorom je kniha (Postup pre úpravu stroja) a Vojnová Medaila Archerovcov (100).
Z listu ste zistili, že Babka chce zopakovať svoju svadbu a za odmenu dostane ten, čo to vykoná svadobný dar. Máte zohnať ženícha, nevestu a svadobný prsteň. Do kruhu hoďte telo muža a telo ženy. Hneď na začiatku misie sa do seba pustili oba gangy, takže by ste tam mali mať nejaké telá. Ďalšie budú na moste. Ženy prijímajú len k Úhorom, takže ak nedostali členku Úhorov, môžete si pomôcť uložením a načítaním pozície. Alebo môžete nejakú sami omráčiť a doniesť, ak nijakú nikde nezabili. Telá len vhoďte do kruhu. Je jedno, či sú omráčené, alebo mŕtve.
Snubný prsteň je v kríkoch pri budove kúsok od prechodu na nábrežie (viď prieskum ulíc vyššie). Ten položte na tácku na stole. Tým je svadba hotová, prsteň z tácky zmizne a objaví sa tam Runa.

Textilka
Prejdite k dverám vedúcim do štvrte s textilnou továrňou. Pred dverami je oblúkový stožiar a klobúčnici (viď Ulice, strana Klobúčnikov – prieskum). Aktivujte bzučiak pri dverách a povedzte heslo, ktoré viete od Lizzy. Povedala vám ho po získaní jej lode.
Vylezte na potrubie naľavo a prejdite za roh. Keď sa pod vami dvaja dorozprávajú, jeden pôjde hore k prechodu, tak ho omráčte a telo môžete schovať na streche budovy za rohom. Zo strechy skočte cez zadné okno dnu, omráčte klobúčnika vnútri a telo tiež dajte na strechu. Mal u seba Kľúč od dvora. Jeden klobúčnik prechádza popred budovu a druhá naľavo poza vagón. Oboch si môžete ľahko vystriehnuť a omráčiť. Aj pri Klobúčnikoch je možnosť dohodnúť sa s nimi, čím budú potom ich členovia voči vám neutrálni, tak ako Úhory, takže nemusíte vyraďovať všetkých, v podstate stačí pre kľúč toho v malej budove.

Do budovy môžete pár cestami. Naľavo vymžikať na strechu nižšej budovy a cez okno v strope vkĺznuť dnu. Poniže tejto budovy je vchod, ale je zapascovaný. Vedľa je veľký prechod ponad kanál, no je tam svetelná stena. Môžete plávať cez vodu popod svetelnú stenu, no sú tam dravé ryby. Môžete po potrubiach vyskákať na potrubie za reklamnou tabuľou na stene, odtiaľ šípkami rozbiť dosky v okne a mžiknúť do okna, no je to hluk, ktorý priláka nepriateľov a zbytočná oštara. Napravo za rohom budovy môžete rozbiť dosky na okne na prízemí a vliezť pohodlne dovnútra. Je to najvhodnejšia cesta.
Prejdite teda oknom a kľúčom od klobúčnika z malej budovy na začiatku si otvorte zadné dvere. Mžiknite hore na potrubie pod stropom a prejdite po ňom do susednej miestnosti. Tam mžiknite na plošinu pri schodoch a vyjdite na poschodie. Na poschodí je hala so strojmi, kde sú aj stráže aj robotníci. Keď stráž pred vami a nad vami sa vzdiali, tak mžiknite na plošinu pri schodoch nad vami. Zo zábradlia mžiknite na stroje, po ktorých prejdite doľava a tam mžiknite na balkón s reflektorom.
Z balkóna otvorte dvere hneď vedľa. Je tam Geezer, alias Mortimer Hat, zakladateľ gangu Klobúčnikov. Pri ňom je jeho ošetrovateľ William Trimble. Môžete rovno vojsť a Trimble vám ponúkne dohodu, v rámci ktorej chce, aby ste uvoľnili stavidlá v kanáli a oni vám na oplátku dajú cievku pre Lizzinu loď. Po tejto dohode budú voči vám Klobúčnici neutrálni a nebudú na vás útočiť, pokiaľ ich nevyprovokujete.

Získanie cievky, prvá možnosť
Preniknite do textilky k Trimblemu, ako je uvedené vyššie. Môžete s ním uzavrieť dohodu a dá vám kľúč od kanálov. Môžete ho aj omráčiť a kľúč mu ukradnúť, no tak nedosiahnete dohodu a Klobúčnici voči vám nebudú neutrálni.
Tak, či tak, získajte kľúč od kanálov a choďte do kanálov. Vstup je vonku pred textilkou. Tam je oproti svetelnej stene vodný kanál, na konci ktorého vojdite dverami do kanálov. V kanáloch choďte hlavným tunelom a za mrežami asi v polovici tunela nájdete mŕtveho člena gangu klobúčnikov. Má u seba kľúč od Mechanikovho bytu.
Choďte potom do Drapers Ward a do budovy oproti bráne, v ktorej ste začínali túto misiu. Skočte na balkón a do bytu, kde ste mohli vykonať rekonštrukciu babkinej svadby. Odtiaľ skočte cez dieru v strope do bytu nad vami. Kľúčom od mŕtveho Klobúčnika otvorte skrinku v ktorej je Medený drôt (10) a list (kombinácia od strojovne).
Vráťte sa do Textilky, na prízemie hlavnej budovy a schodmi zbehnite dole do strojovne. Kódom z listu zo skrinky otvorte dvere a vnútri len vezmite cievku zo stroja.

Získanie cievky, druhá možnosť
Preniknite do textilky k Trimblemu, ako je uvedené vyššie. Môžete s ním uzavrieť dohodu a Klobúčnici voči vám nebudú neutrálni. Geezer sa s vami nebude baviť, pokiaľ je Trimble nablízku, tak ho môžete omráčiť a osloviť potom Geezar. Povie vám, že už má všetkého dosť a chce, aby ste ho zabili. No je napojený na stroj a ak zomrie, vypustí stroj do textilky plyn, ktorý všetkých zabije. Keď spomeniete jeho ľudí, tak povie, že to už nie sú jeho pôvodní ľudia, keďže už pár rokov šéfuje gangu Trimble a tak ich chce obetovať. Životy civilistov ho ani nenapadnú.
Trimble bral pravidelne protilátku, aby sa mu nič nestalo, ak by náhodou Geezer zomrel. Choďte teda na poschodie, do Trimbleho pracovne. Pod vankúšom na posteli nájdete zvukový štítok. Ten vložte do audiografu na stole a otvorí sa vám tajný priečinok v stene. V ňom nájdete list so zoznamom toho, čo potrebujete.
Prvá prísada je rastlina Volská Kvapilka. Tú predáva v Drapers Ward obchodník Jerome za 50 zlatých. Jedna ale rastie aj v kanáli pod Jeromovým domom, poniže miesta s trezorom. Stačí ju len odtrhnúť.
Druhá prísada je kovová soľ. Tá je na stole v hale so strojmi, pod Geezerovou izbou.
Tretia prísada je nenarodený plod krysy. Choďte na prízemie a v sklade, čo je miestnosť úplne napravo od schodov, je fľaša s plodom na peci.
Keď máte všetky tri prísady, vráťte sa do Trimbleho pracovne. Zo stola vezmite prázdnu fľaštičku na elixír a vložte ju do stroja. Použite stroj, aby zmiešal všetky prísady a vypite potom vytvorený protijed. Oslovte potom Geezera a povie vám, aby ste odpojili jeho prístroj.
Ak nechcete, aby všetci v továrni zomreli, musíte ich omráčiť a telá povynášať von. Ak by vás to teda trápilo. Inak len otvorte kryt vzadu na stroji a vyberte veľrybí olej z napájania. Oslovte Geezera, ktorý zomiera a než vydýchne naposledy, tak vám povie kombináciu k strojovni. Len zbehnite dole na prízemie a schodmi dole do strojovne. Vypili ste protijed, takže sa o plyn nemusíte starať. Zadajte číselný kód, čím otvoríte dvere a vnútri si vezmite cievku zo stroja.
Len pre zaujímavosť, Geezer vravel, že kedysi dal Lizzy heslo, aby ho prišla navštíviť, no nikdy neprišla. Lizzy vravela, že má heslo od nejakého klobúčnika. Ak Geezera zabijete, bude sa zdať, že to Lizzy trochu rozruší, no hneď sa zas spamätá. V knihách sa môžete dočítať, že Geezer kedysi obchodoval s látkami a v ďalšej zas, že Lizzy, než utiekla z domu a pridala sa k pirátom, tak bola dcérou obchodníka s látkami.

Získanie cievky, tretia možnosť
Preniknite do textilky k Trimblemu, ako je uvedené vyššie. Uzavrite s ním dohodu a dá vám kľúč od kanálov a vďaka tomu k vám budú Klobúčnici neutrálni. Povie vám, že cievku potrebovali pre pohon hlavne kvôli tomu, že sa uzavreli stavidlá v kanáloch a nemajú vodu, aby poháňala ich stroje. Poslali do kanálov aj pár ľudí, no nik sa nevrátil.
Vojdite do kanálov a prejdite až do poslednej miestnosti kanálov. Popis kanálov je poniže v samostatnej sekcii. Za dverami sa zhovárajú dve bosorky. Ukryte sa do tieňa a počkajte, kým dohovoria. Jedna pôjde na ochodzu napravo a druhá k ovládaniu stavidla. Len sa k nim priplížte a omráčte ich. V dolnej časti sú štyria trúchliaci, ale chodia tam po chodbách, takže sú často osamote a tak ich tiež všetkých omráčte, čo by nemal byť problém.
Pri ovládaní stavidiel je list o tom, že sa stratil hasák na ovládanie. Ten nájdete na stole v dolnej časti, kde ste vyradili trúchliacich. Pri vysokej miere chaosu je pri hasáku hejno krýs. Vezmite hasák, namontujte ho na ovládanie stavidla a použite ho. Spustíte stroj, ale niečo blokuje kolesá. Choďte opäť do dolnej časti. Obidve kolesá držia úponky nejakých koreňov. Len do nich seknite a kolesá uvoľníte. Tým sú stavidlá spustené a kanál sa zaplní vodou.
Vráťte sa do textilky, oslovte Trimbleho a ten vám podľa dohody povie kód k strojovni. Len zbehnite dole na prízemie a schodmi dole do strojovne. Zadajte číselný kód, čím otvoríte dvere a vnútri si vezmite cievku zo stroja.

Textilka – prieskum
V izbe s Geezerom je elixír, liečivé byliny (20), list (Nezvestný mechanik) a na napájaní stroja list (Výmena nádrže s veľrybím olejom). O poschodie vyššie je Trimblova pracovňa. Na stole je list (Kalibrácia časového spínača), pri audiografe sú liečivé byliny (20), na stole pri schodoch je duševný liek, drvený kryštál (30) a kniha (Účinky veľrybieho oleja na zažívací trakt, časť 2). Pri posteli má knihu (Účinky veľrybieho oleja na zažívací trakt, časť 1), tri mince (20) a na posteli pod vankúšom má audioštítok. Ten vložte do audiografu a otvorí sa tajný priestor v stene. Tam je zlatý ingot (100) a list (Protijed) s popisom ingrediencií protijedu, ktorý potrebujete, len ak chcete zabiť Geezera. Pri dverách je aj kľúč od vonkajších dverí jeho izby.
V bočnej miestnosti tu na hornom poschodí je na stole schéma (Jemnejšia výbušná látka – Výbušná šípka) a liečivé byliny (20). Na podlaží so strojmi je oproti schodom skrinka, v ktorej sú liečivé byliny (20), náboje a elixír. V zadnej časti je naľavo kniha (Minulosť Lizzy Stridovej) a veľrybí olej (30). Úplne vzadu na tomto podlaží sú liečivé byliny (20) a výťažok z bolehlavu (20).
Vo vstupnej časti s dverami s pascou sú náboje a na stenách môžete deaktivovať dve pasce. V bočnej miestnosti, v sklade je kniha (Krysí mor), granát, Vreckové hodinky Archerovcov (100), list (Skeeves zomrel) a Runa. Na matracoch pri svetelnej stene sú liečivé byliny (20). V bočnej miestnosti, cez ktorú ste mohli vliezť oknom dovnútra, je duševný liek, granát, šípky, výťažok z bolehlavu (20) a dve mince (15). Vonku na ulici pri okne tejto miestnosti, pod ovládacím panelom svetelnej steny je Tyvijska ruda (20).
V malej budove pri vstupe sú liečivé byliny (20), medený drôt (10), ozdobná tácka Archerovcov (100), dve mince (15), náboje a elixír. V kontajneri oproti vstupu do oblasti je medený drôt (10) a poniže pri zábradlí nad schodmi je medený drôt (10).
V pravej časti (chrbtom k vstupu do oblasti) je v zníženej časti veľrybí olej (30), vzadu Tyvijska ruda (20) a v búdke nad touto zníženou oblasťou, pri ohnisku, je kostený amulet.
Keď sa dostanete do strojovne, kde je cievka, tak tam máte aj veľrybí olej (30) a medený drôt (10).

Stoky
Oproti svetelnej stene pri Textilke vojdite do vodného kanála a na konci vstúpte dverami do kanálov. Kľúč máte od Trimbleho. Za prvým rohom sú na konci chodby dve pakrusty, tak ich vyraďte šípkami. Naľavo od nich je na potrubí zavesená ešte jedna. Nezabudnite ich obrať o dve veľké perly (100) a malú (25). Napravo pri dverách do strojovne textilky je na zemi medený drôt (10). Na ľavej strane vstupne chodby, cestou k prvým pakrustám je na zemi Lovecká soška Archerovcov (100).
Naľavo pokračujte chodbou hore schodmi. Tam vylezte na zábradlie a pobite krysy pod vami. Naľavo na plošine nad schodmi je pri potrubí veľrybí olej (30). Pri mrežiach je mŕtvola s elixírom. Napravo od mŕtvoly je chodba, v ktorej je Tyvijska ruda (20) a na konci dvere, ktoré vyžadujú kľúč. Mžikom môžete skočiť zo schodov pod plošinu s mŕtvolou a dostať sa tak za mreže. Dole pri vás je duševný liek.

Vyskočte na ľavú stranu a choďte za rohom doľava, kde je slepá cesta. Je tam kus nejakého kovu, za ktorým číhajú dve bosorky. Vylezte na kov a nezbadajú vás. Hoďte im dusivý prach a než sa spamätajú, obe vyraďte uspávacou šípkou.
Na pravej strane, blízko mreží, je mŕtvy klobúčnik, pri ktorom je veľrybí olej (30), granát, list (Zoznam úloh mechanika Klobúčnikov) a mŕtvy má u seba aj kľúč od skrinky v mechanikovom byte (popis pri prvej možnosti ako získať cievku. Aj ak volíte inú možnosť, môžete tam skočiť po medený drôt).
Na konci chodby je na ľavej strane tyvijska ruda (20), pod ňou v kanáli malá perla (25) a vzadu na osvetlenej hromade trosiek je tyvijská ruda (20) a kostený amulet.

Vráťte sa pred mreže s mŕtvolou a choďte doľava. Chodba je tam zatarasená doskami, tak ich len rozbite. V miestnosti za chodbou drvený kryštál (30) a veľrybí olej (30). Môžete skočiť do kanála pod miestnosťou a za mrežami dole je elixír a granát. Z kanála môžete vojsť do kruhovej haly, alebo sa vrátiť hore do miestnosti a z nej prejsť do kruhovej haly.
Ženu uprostred si zatiaľ nevšímajte. Prejdite dookola k zadným dverám. Za nimi je bosorka, ktorá sa klania soche Delilah. Môžete ju omráčiť a môžete aj osloviť sochu Delilah, s ktorou prehodíte pár slov. Pod sochou sú liečivé byliny (20) a duševný liek. Môžete pri soche rozbiť drevené dosky v podlahe, skočiť dolu a pobiť tam hejno krýs. Na zemi pri krysách je poškodený amulet a za mrežami sú uspávacie šípky.
Potom choďte do stredu k žene, ktorá volá o pomoc. Je to bosorka samozrejme. Môžete ju osloviť a ak jej ponúknete pomoc, tak vás napadne. Ak ste ešte neboli za bosorkou pri soche (ak ste počkali a neomráčili ju, tak zmizla), tak jej príde na pomoc. Rovnako aj dve bosorky z chodby kanála, ktoré som radil vyradiť o pár odstavcov vyššie. Ale nemusíte bojovať. Môžete jej odmietnuť pomoc, pokúsite sa ju vypočuť ohľadne Delilah a napokon ju omráčite. Alebo môžete mžiknúť za ňu a omráčiť ju ešte než ju oslovíte.
Pri nej sú tu šípky, liečivé byliny (20) a list (Stanovisko pre ovládanie stavidiel). Dole na zemi kruhovej haly je malá perla (25). Môžete tu dole otočiť ventilom a otvoríte prechod k mŕtvole za mrežami. Vyjdete rovno pod miestom, kde číhali dve bosorky, takže ak by ste ich nevyradili predtým a vyhli sa boju s bosorkou v kruhovej hale, vošli by ste im akurát do rany.

Prejdite do poslednej miestnosti kanálov. Za dverami sa zhovárajú dve bosorky. Ukryte sa do tieňa a počkajte, kým dohovoria. Jedna pôjde na ochodzu napravo a druhá k ovládaniu stavidla. Len sa k nim priplížte a omráčte ich. V dolnej časti sú štyria trúchliaci, ale chodia tam po chodbách, takže sú často osamote a tak ich tiež všetkých omráčte, čo by nemal byť problém.
Pri ovládaní stavidiel je elixír, drvený kryštál (30) a list (chýbajúci hasák). V ľavej časti od vstupu je elixír a medený drôt (10). V pravej časti je pri kolese veľrybí olej (30). Vzadu, napravo od stavidla sú liečivé byliny (20) a veľrybí olej (30). V dolnej časti, oproti schodom je medený drôt (10). Vzadu oproti stolu s hasákom je na zemi tyvijská ruda (20). V rohu pri koreni s kvetmi je veľrybí olej (30).
V dolnej časti prejdite dverami do bočnej miestnosti. V nej sú len šípky a hore skratovačka a list (Rozbitý vetrák). Pri dverách je panel napájania, tak doň doneste nádrž s veľrybím olejom. Jedna je pod schodmi rovno neďaleko dverí, pár bolo aj v chodbe kanálu. Aktivujte napájanie, čím aktivujete aj páku hore. Spustili ste neupevnený ventilátor, ktorý sa roztočí a odtrhne. Prejdite uvoľnenou šachtou, v ktorej je aj medený drôt (10). Za ňou je na stole Výťažok z bolehlavu (20) a kľúč od ventilácie (zavreté dvere, na ktoré ste mohli naraziť napravo od mŕtvoly pri mrežiach). Napravo od ventilačky, ktorou ste prešli, mžiknite hore nad mreže. V miestnosti za nimi je svätyňa Cudzinca, na ktorej je aj Runa.

Záver
Keď máte cievku potrebnú pre opravu lode, tak sa vráťte na nábrežie, na Lizzinu loď a vložte cievku pre napojenie lode. Ak ste neboli v kanáloch, alebo ak ste aj boli no vyhli ste sa bosorkám, tak vás napadnú. Lizzy a jej posádka sa dajú do boja, takže vy ak hráte za ducha a nezabíjate, sa môžete stiahnuť a nechať to na nich, alebo im aspoň z diaľky pomôcť uspávacími šípkami. Ak pri boji Lizzy zabijú, tak proste prevezmete jej loď ako nový kapitán.
Ak ste vyradili bosorky predtým (viď popis Stoky), tak vás nik nenapadne. Takže, či už s bojom, alebo bez boja, po zapojení cievky do lode choďte do riadiacej kabíny a aktivujte motor. Potvrďte, ak ste pripravený ukončiť misiu.


3. Delilah a jej majstrovské dielo

Runy: 4; Kostené amulety: 4; Poškodené amulety: 3; Mince: 2030.

Dostali ste sa k sídlu Brigmore, v ktorom sa usídlil spolok čarodejníc a vy chcete zistiť, čo má Delilah za lubom.
Opäť máte tri služby na zakúpenie. Diera v plote – zásoby a runa navyše. Zlodejský sluha – zásoby na pobreží. Zradkyňa – podplatená bosorka v červenom vám poskytne informácie.

Hneď pred vami je kruh, v ktorom je lebka. Nepribližuje sa, ale rovno ju rozstreľte šípkou z kuše. Neskôr narazíte na nemŕtvych psov. Keď ich zabijete, treba im rozbiť lebku, inak sa zas objavia. S touto prvou by to bolo rovnaké, ak by ste sa priblížili, objavil by sa tam nemŕtvy pes.
Taktiež si dávajte pozor na sochy Delilah. Vidia pred seba a ak vás zbadajú, tak vyvolajú poplach. Pri sebe majú lebky nemŕtvych psov, ktorých zhmotnia a tiež privolajú bosorky z okolia.

Predný dvor
Na začiatku môžete ísť doľava a hore na rozbité schody, kde vás váš vrah informuje o nemŕtvych psoch. Odtiaľ môžete po trámoch pomžikať až na stĺp múru záhrady. Ale môžete tiež proste dôjsť k múru, je tam diera, no je v nej aj nastražená pasca, tak ju preskočte, ak tadiaľto pôjdete. V tejto časti záhrady sú okolo krypty aj tri psy. Môžete ich postrieľať šípkami a tiež im nezabudnite rozbiť lebky. Dobre si ich vystriehnite, aby boli čo najbližšie k vám a neupozornia tak na vás ani bosorky v záhrade. Môžete si ich osamotene podať aj mečom, aby ste ušetrili šípky na pakrusty a psa na zadnom dvore.
Prejdite za múr a popri ľavej stene sa preplížte k veľkej voliére a mžiknite hore do nej. V nej je jedna bosorka, tak ju omráčte. Telo schovajte, napríklad na nefunkčnú fontánku v tmavom rohu. Tam môžete doniesť aj ostatné telá.
Prejdite na drevené lešenie pri hlavnom vstupe. Pred vstupom sú tri bosorky, ale rozchádzajú sa, tak si môžete všetky tri osobitne vystriehnuť, omráčiť a odniesť ich telá. Na opačnej strane predného dvora sú na strome dve pakrusty, tak ich odstreľte a oberte o dve malé perly (50).

Hlavný vchod je zamknutý, tak musíte nájsť kľúč. Jeden prechod na zadný dvor vedie cez voliéru, popis nižšie. Druhý vedie cez povalu. Choďte na pravú stranu domu, k miestu, kde boli pakrusty. Vyskočte na lešenie a z hornej plošiny lešenia môžete mžiknúť napravo do diery v streche. Dá sa tam dostať aj z druhej strany, zo zadného dvora. Tam môžete mžiknúť zo strechy kôlne na terasu pri streche, ale na to potrebujete druhú úroveň mžiku. Na povale je tu kniha (Duch z hlbín), výťažok z bolehlavu (20) a poškodený amulet. Na zemi minca (5). Na terase za povalou sú dve bosorky. Keď sa rozídu, môžete ich obe omráčiť. Ale ak ste sem prišli len po amulet a prechádzať budete cez voliéru, môžete ich ignorovať.

Zadný dvor
Prejdite do veľkej voliéry na boku, kam som radil schovávať na nefunkčnú fontánku telá. Mžiknite hore do okna a prejdite poschodím do okna, ktorým sa dostanete na zadný dvor. Na brale naľavo sa objaví bosorka, len čo vojdete do okna. Mžiknite s doskokom na bralo, pôjde hneď od vás, tak ju omráčte.
Dole je pod bralom socha Delilah, tak pozor na ňu. Okolo sochy obchádza bosorka so psom. Keď pôjdu popod schody, tak hlukom odlákajte psa. Vystriehnite si to, aby sa pes trochu zdržal a bosorka odišla ďalej. Vtedy ho môžete zastreliť šípkou a rozstreľte mu aj lebku. Potom si vystriehnite osamotenú bosorku a omráčte ju.
Popri domku napravo sa preplížte k terase s fontánou. Na nej sú tri bosorky a chodia dosť popri sebe. Chce to trpezlivosť, ale vystriehnite si jednu, na ktorú nedovidia. Nevidia za múr terasy, takže sa môžete okolo plížiť v pohode a len mžikať popred schody. Keď sa zbavíte prvej, tak zvyšné dve už potom omráčite ľahko. Najprv ale choďte k schodom napravo pri terase a ukážte sa pakruste nad terasou, aby sa otvorila a zložte ju šípkou, pretože by vás napadla pri útočení na bosorky a ostatné tým na vás upozornila. Keď sa zbavíte bosoriek, nezabudnite pakrustu obrať o perlu (25). Na fontáne na terase je aj kľúč k hlavnému vchodu.

Ak ste si zaplatili Zradkyňa, tak sa po likvidácii týchto troch bosoriek, keď sa priblížite k zadnej kôlni, objaví bosorka, ktorú ste podplatili. Odpracte predtým telá bosoriek z terasy a nech vás nevidí s telom, inak vás napadne. Povie vám, že Delilah má v pláne ovládnuť telo malej Emily, aby sa mohla stať cisárovnou. Tiež vám poradí, že vstúpiť do domu môžete cez kryptu a páku pre jej otvorenie nájdete v kôlni. Ak chcete vyradiť ďalšie bosorky, tak potom omráčte aj túto, aby vás nevidela pri útoku na jej sestry.
Z tejto strany môžete spoza kôlne skočiť aj za bočný plot. Tam je na lešení jedna pakrusta, tak ju môžete zostreliť a obrať o perlu (25). Na lešení je aj medený drôt (10), nič viac tam nie je. Pred týmto bočným múrom môžete vyliezť po skalách na strechu kôlne. Pri skalách je tyvijská ruda (20). Vnútri je pakrusta, tak sa jej ukážte cez dieru v strope a zastreľte ju. Potom ju oberte o perlu (25). V kôlni môžete vyradiť pascu, aby ste mohli von dverami. Tiež je tu duševný liek, elixír, uspávacia šípka a páka pre otvorenie krypty.

Keď vojdete do kôlne, objaví sa na terase šesť bosoriek. Preto bolo dobré odpratať telá tých troch. Môžete ich obísť, nepotrebujete ich vyradiť. Ale môžete, ak chcete. Štyri postávajú spolu za fontánou a dve sa prechádzajú. Jedna prechádza poza fontánu, vtedy ju môžete vyradiť a telo schovať. Vždy, keď jednu takto vyradíte, ďalšia začne obchádzať fontánu. Vy sa môžete schovať aj hore na fontáne, kde vás nezbadajú a vy máte dobrý výhľad na všetky. Takto ich môžete pomaly vyradiť, síce je to zdĺhavé, ale ide to.
Okrem týchto sa objavili aj ďalšie tri bosorky. Dve sú v miestnosti, ktorou prechádzate medzi zadným a predným dvorom. Sú pri okne nad veľkou voliérou, tak im hoďte dusivý prach a než sa rozkukajú, tak ich obe uspite uspávacími šípkami. Dole vo voliére je ďalšia nová bosorka, ale je sama, tak ju ľahko vyradíte.

Okolie sídla – prieskum
Na brale nad miestom, kde začínate, je tyvijská ruda (20). Obďaleč, pred múrom prednej záhrady, je malá budova. Vnútri je list (Pomoc pri poslaní), liečivé byliny (20), list (Rozkazy pre hliadku), mína, duševný liek, šípky a pasca. Keď vojdete dovnútra, objaví sa za budovou osamotená bosorka, tak ju môžete vystriehnuť a omráčiť. Ak ste si zaplatili službu diera v plote, tak je na streche tejto budovy aj krabica, v ktorej je Runa a duševný liek.

Choďte po pobreží až na koniec. Tam je osamotená pakrusta, ktorú odstreľte a oberte o perlu (25). Ak ste si zaplatili službu zlodejský sluha, tak je tu aj list. Vo vode pod listom je truhlica, v ktorej je Urna rodu Brigmorovcov (150) a duševný liek. Kúsok odtiaľ je vo vode, pri malej skale s pár rastlinami Poškodený amulet.

Pri soche Delilah na prednom dvore je medený drôt (10). Na poslednom balkóne, kam môžete doskočiť z lešení pod balkónmi, je Pierko z ostrova Kingsparrow (10). Poniže balkónu (kde boli dve pakrusty) je otvorený trezor, v ktorom je Runa.
Vo voliére je pri fontáne kniha (Pieseň Ružovej baby) a naľavo od vstupu do voliéry je na zemi drvený kryštál (30).
V miestnosti, ktorou prechádzate medzi predným a zadným dvorom sú dva dusivé prachy a kniha (Šiesta konštrikcia). Dierou v strope môžete mžiknúť aj na povalu, kde sú dve knihy (Kvietky a tŕne; Umenie kúzelných záhrad), list (stránka zo starej knihy) a v truhlici je drvený kryštál (30). Z okna spojovacej miestnosti môžete tiež premžikať po trámoch pod stropom voliéry a na poslednom tráme je medený drôt (10).

Na brale naľavo od okna, ktorým sem vchádzate je hore kostený amulet, minca (10) a šípky. Pod bralom je socha Delilah. Môžete sa k nej prikradnúť odzadu. Má pri sebe jedlo, uspávaciu šípku a veľrybí olej (30). Medzi malým skladom a terasou s fontánou sú na kvádri pod stromom šípky a medený drôt (10). Do skladu môžete preliezť oknom. V sklade sú liečivé byliny (20) a elixír v poličke, v truhlici je elixír a vreckové hodinky Brigmorovcov (150) a na stene visí kľúč od dverí, aby ste si mohli skrátiť cestu. Vzadu za kôlňou je vo vode Tyvijská ruda (20).
Vzadu za sochou je vodopád, pri ktorom nájdete telo sluhu a pri ňom je aj kľúč k hlavnému vchodu. Druhý je na tácke na fontáne na terase.

Babkin recept
V miestnosti, ktorou prechádzate medzi predným a zadným dvorom mžiknite hore na povalu a pri truhlici je list (Stránka zo starej knihy). Podľa receptu zo stránky máte prehltnúť tri perly z pakrúst a zapiť ich vodou z kôlne. Jedna pakrusta je na boku budovy, kam sa dostanete zo zadného dvora, jedna je nad terasou na zadnom dvore, dve sú na strome na prednom dvore a jedna je na pláži pred predným dvorom. Zabite teda aspoň tri, oberte ich o perly a prejdite na zadný dvor. Tam choďte do kôlne, čo je zadná budova s nastraženou pascou vo dverách. Vnútri je vodovod, tak otočte kohútikom a v umývadle sa objaví Runa.

Krypta
Pri múre predného dvora je krypta. Vnútri je veľrybí olej (30) a list s tým, že páku schovali v kôlni. To ste sa mohli dozvedieť aj od podplatenej bosorky, ak ste ju podplatili. Vyššie je popis, ako vyčistiť zadný dvor. Na zadnom dvore len stačí vojsť do kôlne, čo je posledná budova na dvore. Vnútri nájdete páku. S tou sa vráťte sem nad kryptu, vložte ju do mechanizmu, potiahnite a otvorí sa vstup do krypty.
Skočte dole a choďte chodbou k pasci. Za ňou je hejno krýs, tak môžete bojovať tu, ale lepšie je mžiknúť ponad pascu na sarkofág a odtiaľ ich zhora sekať. Tam je aj strieľňa pasce, tak ju môžete vyradiť. V krypte je šperkovnica rodu Brigmorovcov (150).
Tiež je tu socha Delilah. Nevidí vás, keď ste obďaleč, lebo má zakryté oči. Ale nepribližujte sa veľmi. Pod sochou je kostený amulet. Ak ho vezmete, tak vás hneď zbadá a hore sa objavia dve bosorky. Bezpečne ho môžete vziať, len ak si za runy zakúpite schopnosť ťah. Na diaľku si pritiahnite amulet k sebe. Socha si aj tak všimne, že je amulet preč a hore nad kryptou sa objavia dve bosorky, ale nebudú vedieť o vás. Môžete sa vrátiť hore a obe vyradiť, alebo ich môžete ignorovať a rovno prejsť z krypty do sídla.

Sídlo
Ak vojdete hlavným vchodom, ste v predsieni pred halou s kozubom a schodmi. Ak vojdete z krypty, tak ste v malej miestnosti za touto istou halou. V hale s kozubom sú tri lebky nemŕtvych psov. Môžete si ich pritiahnuť a rozbiť, alebo ich rozstreliť. No dá sa im aj vyhnúť. Z predsiene mžiknite na schody a vyjdite hore. Z malej miestnosti pri krypte mžiknite hore cez dieru v strope a dostanete sa nad schody.
Hore nad schodmi choďte do chodby, kde sú rozvaliny. Dá sa popod ne prejsť, na ne môžete ukladať telá, je tu tma a nik sem nechodí. Pred rozvalinami zahnite doľava. V miestnosti za chodbou je osamotená bosorka. Nad ňou sa dve zhovárajú a keď dohovoria, teleportujú sa k nej, tak ju omráčte než dohovoria a stiahnite sa aj s telom. Vráťte sa, jeden z tých dvoch zachádza pred chodbu, tak ju tam omráčte a potom si podajte aj druhú. Jedna má u seba aj kľúč od truhlice.
V bočnej miestnosti, popri ktorej ste šli, je ranený vševidúci, ktorého tu mučili. Môžete ho osloviť. Povie, že tu ide o Emily, čo ste mohli zistiť už od podplatenej bosorky. Než vám povie viac, objaví sa bosorka a zabije ho. Aby si vás nevšimla, tak po jeho oslovení mžiknite na poličku nad ním. Keď sa bosorka objaví, len skočte za ňu a omráčte ju.

Teraz choďte na opačnú stranu ponad vstupnú halu s krbom. Na konci sú schody vedúce na prízemie a vedľa miestnosť s deravou podlahou, takže nemusíte ísť schodmi. Pod vami sú dve bosorky, tak si ich vystriehnite a omráčte.
Tu dole choďte teraz povyše schodov. Za troskami napravo je miestnosť, v ktorej sa zhovárajú dve bosorky. Po rozhovore sa teleportujú na chodbu, tak ani nečakajte kým dohovoria, presuňte sa opäť hore a počíhajte si na ne a obe ich vyraďte.
Choďte k miestnosti, kde boli a popred ňu po chodbe zahnite doprava. V rohu chodby sa za vami pri krbe objaví jedna bosorka. Len sa schovajte a vyraďte ju. Tu na konci chodby môžete vyradiť pascu a dá sa tadiaľto vojsť do vstupnej predsiene pri hlavnom vchode.

Choďte týmto zatopeným krídlom na opačnú stranu (dolom, alebo môžete popreskakovať po kúskoch zo zrúteného podlažia). Na konci prejdite chodbou, kde si dajte pozor na dva drôty. Pred prvým na lustri, za ním na oboch stranách a za druhým napravo môžete vyradiť pasce. Na konci je hala s obrazmi, kde sa zhovárajú dve bosorky. Keď dohovoria a začnú halu obchádzať, tak ich obe nenápadne vyraďte.

Vráťte sa hore nad vstupnú halu a choďte ponad ňu do chodby s troskami, kam som odporúčal dávať telá z tejto časti, poniže miestnosti s vševidúcim. Prejdite popod trosky a za nimi cez dieru v miestnosti, kde si dajte pozor na pascu.
Vyskočte hore do ateliéru. Mžiknite ponad drôt pasce na trámy a tam vyraďte tri pasce. Dierou v podlahe skočte do miestnosti pod vami. Za dverami na chodbe je nemŕtvy pes, tak ho vyraďte šípkou a druhou jeho lebku. Je tam ešte jedna lebka, tak buď šípkou, alebo k nej skočte a rozseknite ju.
V knižnici za dverami na konci chodby sa zhovárajú dve bosorky. Po rozhovore sa rozídu, tak ich vyraďte. Ak tu nestíhate obe potichu omráčiť, tak jednu uspite šípkou a skočte k druhej a omráčte ju. Z knižnice môžete skočiť do chodby pod vami, no sú tam tri lebky nemŕtvych psov. Môžete ich ničiť, no táto chodba len vedie z tejto strany tohto krídla naspäť do vstupnej predsiene.

Sídlo – prieskum
Vo vstupnej predsieni je v poličke naľavo výbušná šípka, v poličke napravo drvený kryštál (30). Vo vstupnej hale je vo vitríne veľrybí olej (30) a pri kozube elixír. Nad schodmi vedúcimi z krypty je elixír a tobolka (25).
Na poschodí v miestnosti s vševidúcim je kostený amulet, dva listy (Vypočúvanie vševidúceho; Rozkazy vševidúceho), mína a kniha (Varovanie pred poškodenými amuletmi). V miestnosti nad predsieňou je jedlo, list (Rozkazy od Delilah), elixír a výťažok z bolehlavu (20). Vo vedľajšie miestnosti s črepníkmi a kvetmi sú 2x liečivé byliny (40) a kniha (Druhé riešenie).
Vyskočte cez dieru v strope nad túto miestnosť. Hore je kniha (Mor dláždených ulíc) na zemi, kniha na stole (Rituál obrazu), jedlo, na zemi šípky a v truhliciach kostený amulet, duševný liek, elixír, mína a Runa.

Choďte z poschodia nad hlavnou halou do východného krídla a hore na poschodie, kde je zničená väčšina podlahy. Naľavo za dverami je na stolíku list (Zápisky Delilah), šípky a elixír. Napravo na zemi je Vojnová medaila rodu Brigmorovcov (150). Na pravej stene, na plošine, čo je pozostatok tohto poschodia, je minca (5).
Dole na prízemí pod touto zničenou podlahou choďte do rohu s krbom. Na skrinke je jedlo a liečivé byliny (20), v druhej skrinke je elixír a šípky a vo vitríne je veľrybí olej (30). V skrinke pri dverách vedúcich do miestnosti, kde sa zhovárali dve bosorky, sú liečivé byliny (20). Vnútri v tejto miestnosti je veľrybí olej (30).
Prejdite na opačnú stranu tohto krídla a vyskočte hore do zapascovanej chodby. V nej sú liečivé byliny (20). Za chodbou skočte dole do galérie s obrazmi. Na stolíku je list (Poznámky Delilah) a 3x veľrybí olej (90). V skrinke v rohu je duševný liek a šípky.

Vráťte sa na poschodie, nad vstupnú halu a prejdite chodbou s troskami, pod miestnosťou s vševidúcim. Na stolíku hneď za troskami je poškodený amulet. Na zemi v miestnosti za ním je Sextant rodu Brigmorovcov (150).
Prejdite do miestnosti, kde musíte vyskočiť hore do ateliéru. Na zemi je pierko z ostrova Kingsparrow (10). Hore v ateliéri je veľrybí olej (30), na stene je kľúč od západného krídla, na stole pri lucerne minca (10) a kniha (Denník Delilah). Na poličkách sú dve knihy (Sviatok Fugy; Vytie zo záhrobia). Na gauči je Cigarové puzdro rodu Brigmorovcov (150) a na zemi minca (5).
Skočte do miestnosti pod vami. Na stole sú dve mince (15) a vo vitríne Soška veľryby rodu Brigmorovcov (150). Na chodbe je pri krbe medený drôt (10). V knižnici sú liečivé byliny (20) a kniha (Tieň na Bitterleaf).

Delilah
Choďte do ateliéru v hornej miestnosti, kde maľovala. Zo stolíka si vezmite podivnú lucernu. Choďte potom do galérie. Na zatopenej chodbe sa objavia dve nové bosorky, no môžete ich vyradiť tak, ako tie čo tam boli predtým. V galérii sa objaví jedna nová bosorka, takže ju môžete vyradiť bez problémov. Použite v galérii na centrálny obraz podivnú lucernu a obraz ožije. Vstúpte doň. Tam sa vám prihovorí Cudzinec. Potom skočte do magickej diery v podlahe. Dostávate sa do ničoty. Len prejdite k rituálnemu miestu Delilah.

Tu máte tri možnosti. Prvou je napadnúť Delilah. Je jedno či na ňu skočíte, či ju strelíte, alebo či ju nenápadne omráčite. Keď padne, či zabitá, alebo omráčená, ožijú všetky jej sochy, zmenia sa na jej kópie a budú na vás útočiť. Ak ste vystrelili na Delilah z utajenia, tak o vás nevedia a môžete aj ich zlikvidovať nenápadne, najlepšie uspávacími šípkami. Keď ich všetky dostanete, tak sa objaví pravá Delilah a bude stáť pri obraze, aby ho chránila vlastným telom, no už je bezmocná. Len k nej prídite a zabite ju.

Pri druhej možnosti postupujte rovnako, ako pri prvej. Keď bude na konci Delilah pri obraze, tak ju omráčte. Vymeňte obraz pred oltárom za obraz, ktorý je vzadu v rozvalinách. Vezmite jej telo a položte ho na oltár. Aktivujte jej poznámky na oltári, aby ste dokončili rituál. Delilah sa preberie a bude sa snažiť vás zachytiť, no je neskoro a pohltí ju ničota obrazu.

Tretia možnosť je bez akejkoľvek akcie s Delilah. Choďte do zadných rozvalín a vezmite z rámu obraz prostredia Ničoty. Vráťte sa naspäť nad miesto rituálu. Keď bude Delilah chrbtom k obrazu pred oltárom, len tam mžiknite a obrazy vymeňte. Stiahnite sa opäť do úzadia a už len sledujte ako dokončí rituál. Obraz neskontroluje, takže bude jej duša pohltená týmto obrazom, ktorý ste vymenili.

Smrtiacim, alebo nesmrtiacim spôsobom ste sa zbavili Delilah a zachránili ste malú Emily. Potom už len sledujte, ako sa s vami poráta Corvo, v závislosti od výšky chaosu. Ako špeciálne akcie ste mohli mať „Nájdená Brigmorská krypta“, ak ste sa dostali cez kryptu do sídla; „Dokončený Babkin recept“ ak ste podľa jej receptu na povale získali runu; „Žiadna pasca nespustená“, ak ste samozrejme nespustili žiadnu z pascí v úrovni; a „Delilah Cooperspoonová chytená do pasce“, ak ukončíte príbeh jej nesmrtiacou likvidáciou.


Úspechy

Útek z väzenia
Vysloboď Lizzy Stridovú z väznice Coldridge.
Splňte druhú misiu.

Dunwallské gangy
Spojazdni opäť Undine.
Splňte tretiu misiu a vložte cievku pre spojazdnenie lode Undine.

Rana na rozlúčku
Zasaď Corvovi smrtiacu ranu (alebo sa o to aspoň pokús).
Na začiatku pred prvou misiou takmer zvíťazte v súboji s Corvom.

Dobrý zákazník
Kúp si v Brigmorských Bosorkách aspoň 8 služieb.
Pred každou misiou okrem prvej si môžete vybrať 3 služby, tak si ich po sebe zakúpite aspoň 8.

Čisté ruky
Dokonči prídavok bez jediného zabitia.
Dokončite celý prídavok bez toho, aby ste kohokoľvek zabili. Môžete omračovať a hlavné ciele musíte vyradiť nesmrtiacim spôsobom.

Živá stena
Zdvihni protivníka schopnosťou Pritiahnutie a použi ho ako štít.
Kúpte si za runy druhú úroveň Priatiahnutia, aby ste mohli ťahať aj ľudí a keď na vás niekto útočí, pritiahnite pred seba iného nepriateľa, aby ho ten, čo útočí na vás, zabil.

Vražedné ticho
Dokonči prídavok tak, aby si na seba nikoho neupozornil.
Návod je písaný rovnako, ako na hlavnú hru, takže so zameraním na tichý postup bez vyvolávania poplachov, takže sa len zakrádajte, nebojujte priamo, omračujte a uspávajte, keď treba a ak vás odhalia, nahrajte si uloženú pozíciu.

Peniaze na nový začiatok
Dokonči prídavok a maj aspoň 10 000 mincí na nový život mimo Dunwallu.
Podľa zadania prosté, musíte mať na konci prídavku 10000 mincí. V prídavku samotnom môžete nájsť celkovo 7705 mincí (500; 1655; 3520; 2030). Ak si dáte novú hru, tak máte na začiatku bonus 3000 zlatých. S tými môžete teda dosiahnuť maximum 10705, teda nesmiete veľa míňať a musíte nájsť takmer všetky cennosti v prídavku. Ak pokračujete z uloženej pozície predošlého prídavku Nôž Dunwallu, tak máte zásoby, ktoré ste si narobili tam. Ak máte len pár stovák, tak s tým tiež začínate, preto je dobré mať čo najviac z prvého prídavku, aby ste sa tu nemuseli pachtiť za každou mincou. Ja som mal pri prenesenej pozícii niečo vyše 5500 mincí. Hoci by to človek čakal, tak nebude na záver žiadny bonusový obrázok nového začiatku, ani nič podobné.

Ľudia sa menia
Dokonči prídavok s nízkou úrovňou chaosu.

Všetko končí v troskách
Dokonči prídavok s vysokou úrovňou chaosu.

Súvisiace hry Dishonored: Death of the Outsider
Dishonored 2
Dishonored: Game of the Year Edition
Dishonored: The Knife of Dunwall
Dishonored: Dunwall City Trials & The Knife of Dunwall
Dishonored: Dunwall City Trials
Dishonored



Diskusia Príspevkov: 0 Hodnotenie
44 hlasov

100
60
20

80
40
0
48
Pridať príspevok



| Návody | Autori |




© 99-2022 ABCgames.sk 
Facebook
 ABCgames.SK | CZ | E-shop hry |