Dracula 4 působí jako upír, který živoří na světle a nezmůže se na pořádné kousnutí. Krátkou hrací dobu, absenci animací, slabé rozhovory a příliš jednoduché puzzly nezachrání ani výborné namluvení postav, napínavá muzika a poměrně zajímavé rozuzlení příběhu.
-: bugy, potreba stravovania, príbeh, herná doba, dialógy, primitívne hlavolamy, animácie postáv
+: hudba, dabing, prostredie, niektoré hlavolamy, záver príbehu, inventár
Verdikt: Nezmyselné vyšetrovanie zmiešame s krátkou hernou dobou, pridáme primitívne hlavolamy a potrebu stravovať sa. Chvíľu to necháme odstáť a následne pridáme kvalitnú hudbu a dabing, zopár dobrých hlavolamov a obstojný záver príbehu. Poriadne zamiešame a necháme piecť. Výsledkom je hra Dracula 4 s podtitulom The Shadow of the Dragon. Hlavnou hrdinkou je Ellen Cross, ktorá na povel Metropolitného múzea v New Yorku má nájsť stratené obrazy. Ako už úvod napovedá, nejedna sa o veľmi zábavnú odyseu. Po technickej stránke sa naozaj nejedná o skvost, no hudba a dabing milo prekvapili. Naopak nemilo prekvapila potreba stravovania sa hlavnej postavy. Namiesto toho mohli autori popracovať radšej na iných problematických aspektoch hry. Hlavolamy nepredstavujú výzvu, o čom môže svedčiť herná doba, pretože celé pátranie končí do dvoch hodín. Presun série do príbehovej postmodernity sa nepodaril. Okrem príbehového zvratu v úplnom závere hra nedokáže výrazne zaujať.
0 Dobré Zlé