HRYCHEATYTRAINERYNÁVODYPREKLADYCD OBALYWALLPAPERYSCREENSHOTYDOWNLOAD

OSTATNÉ
KALENDÁR
FÓRUM
FIRMY
TOP 10

KÚP SI HRU
UŽÍVATEĽ
Prihlásiť
Registrácia


Užívatelia
Hry v obchode
Zlacnené hry

ABCgames
Kontakt, RSS, Spolupráca
ŠTATISTIKY
Hry:
Cheaty:
Trainery:
Návody:
Preklady:
CD obaly:
Wallpapery:
Screenshoty:
Download:
21409
5455
5063
1438
1600
7352
6159
13167
1687

Online 957 užívateľov

Návody > Dungeon Siege II


Zobrazení:209960
Autor návodu:Andrej Eperješi, ABCgames.sk

Akt I | Akt II | Akt III | Sekundárne Questy


Akt III

Chapter 1: Restore Kalrathia´s Water
  • Follow the aqueduct to its source.
  • Defeat the Ganth.
  • Restore Kalrathia´s Water.
  • Return to Lord Kalrathia in the Great Hall.
V radnici oslovte historičku Leontiu a spýtajte sa, s čím jej môžete pomôcť. Chcela by získať starú trpasličiu pieseň, tak jej sľúbte, že sa po nej na svojich cestách obzriete a máte quest "Dwarven Song of Ore".
Pri severnej bráne je čarodejka Nora. Požiada vás o obnovenie moci Nexusu. Naučí vás preto aj Mysterious Chant (Arcesso Arcanum) a získate tak quest "The Kalrathian Nexus". Dá vám tiež palicu, ktorú máte naplniť troma zdrojmi energie, tak si ju vezmite.
V budove pri Nore je kniha Elves and Elven Culture. V budove za ňou, pri múre je kniha The Legacy of Azunai.
Pri tomto dome stojí tiež Berseba. Keď ju oslovíte, spomenie palicu, na ktorú sa jej popýtajte a získate quest "The Legendary Mace of Agarrus".
V neďalekom dome na poschodí je Tilgrey the Scholar. Chcel by pred smrťou vidieť kompletný zväzok kníh Lore of Aranna, takže je na vás, aby ste ich našli. Zatiaľ máte quest "The Lore of Aranna".
Potom skočte do obchodu s magickými predmetmi a oslovte Enchatress Valariu. Povie vám, ako sa zbaviť znamenia vrahov - musíte zabiť vraha, ktorý stvoril kameň, ktorý vás označkoval. Aby vám ho mohla pomôcť nájsť, potrebuje mytrilový prsteň. Tým ste postúpili v queste Mark of the Assassin.
Oslovte tam ešte mága Bodena. Stratil sa mu učeň, tak vás požiada, aby ste ho našli. Súhlaste a máte quest "Mage´s Apprentice".
Zájdite do krčmy a oslovte pri bare sediaceho muža menom Kevarre. Povie vám o poklade, ktorý objavil. Predpokladá, že vie o mieste, kde by mal byť ďalší, no on je už pristarý na dobrodružstvo, tak vás požiada, aby ste to preskúmali. Máte quest. "The Lost Jewels of Soranith".
Vedľa Kevarra je Feltan the Drunkard. Oslovte ho, keď je vo vašej parte Sartan a rozhovorí sa o nejakom špiónovi. Sartan v ňom spozná niekoho z pevnosti Windstone a získate quest "Sartan´s Suspicion".
V krčme je tiež Khartos the Strong. Oslovte ho, aby vám pomohol nájsť zviera, ktoré zháňate pre obchod v Aman´lu. Porazte ho v súboji, aby ste mu dokázali, že na to máte a potom súhlasí, že sa s vami stretne pri trhline. Tým ste posunuli o kus quest Mythrilhorn.
V krčme sa ešte môžete zviezť dole výťahom v bočnej miestnosti, tam pákou otvoriť tajné dvere, opäť sa zviezť výťahom The Morden, Allies or Enemies?. Viac tam zatiaľ nespravíte.

Teraz sa preneste naspäť do mesta Aman´lu. Choďte do južnej časti mesta za mostom a do domu napravo. Tam je elf Alar´ithil, ktorému dajte Mordenskú hlavu, ktorú ste získali v pevnosti Snowbrook a za ňu si vezmite Elfskú vodu.
Potom zájdite v meste do krčmy a tam je elfka Tai´esse. Oslovte ju a pohovorte si s ňou o Mace of Agarrus. Pomôže vám ho nájsť, no chce tiež niečo od vás, aby ste našli istú kamennú tabuľu. Preneste sa do Snowbrook Foothills. Od teleportu choďte južne, do južného cípu, napravo od cesty. Tam vtúpte do Snowbrook Grotto. Vnútri zahnite doprava a stále sa držte pravej steny. Postupujte až ku schodom, ktoré vedú nadol, na juh. Tam si vezmite Chant of Mage Skill a Chant of Melee Skill. Potom si kľúčom od Tai´esse otvorte bránu poniže a za ňou si vezmite Stone Tablet Fragment. S ním sa vráťte do Aman´lu za Tai´esse. Poskladá ho a povie vám niečo o mieste, ktoré hľadáte. Tiež vám dá poskladanú kamennú tabuľu, ktorá sa vám môže hodiť. Vráťte sa k teleportu a preneste sa do Eirulanu a do Western Cliffs of Azunai. Tam vstúpte do Azunitskej jaskyne, v ktorej ste kedysi získali misku - Azunite Artifact. Neďaleko na východe je ostrovček, ku ktorému vedú dva mosty. Ak ste žiadny ešte nevysunuli, tak choďte k južnému mostu a vysuňte ho tlačidlom na neďalekých rozvalinách, uprostred ktorých horí oheň. Prejdite na ostrovček. Tam môžete pákou na stĺpe vysunúť aj druhý most. Na ostrovčeku rozbite skalu, pod ktorou je ukryté tlačidlo. Privolajte si ním výťah a zvezte sa dole, do hrobky Agarrusa. Tam oslovte Guardiana Magentusa a po rozhovore mu vložte do rúk kamennú tabuľu, čím získate Mace of Agarrus a zároveň aj ukončíte quest The Legendary Mace of Agarrus.


Teraz sa premiestnite do Temple of Xeria. Choďte do veľkej haly neďaleko teleportu a v nej na koniec k Incantation Shrine. Pri nej prejdite tajným prechodom, ktorý ste mohli otvoriť už pri prvej návšteve do Cavern of Earth. Zájdite do jej stredu a tam sa postavte na symbol na zemi. Dajte si do rúk palicu od Nory (Soul Staff) a povedzte Mysterious Chant, ktorý vás naučila. Z časti nabijete palicu.
Preneste sa do Lost Valley of Azunites a choďte až na jeho južný koniec, kde je Cavern of Phoenix. Zájdite do jej stredu a tam sa postavte na symbol na zemi. Dajte si do rúk palicu od Nory (Soul Staff) a povedzte Mysterious Chant, ktorý vás naučila. Sčasti nabijete palicu.
Teraz sa už len preneste do Aman´lu a do Eastern Face of Snowbrook Mountain. Vydajte sa na západ a vstúpte do Snowbrook Haven Servant´s Quarters. Tam vybehnite na schody za veľkou halu. Dvere napravo vedú k výťahu, naľavo do Cavern of Frost. Zájdite do jej stredu a tam sa postavte na symbol na zemi. Dajte si do rúk palicu od Nory (Soul Staff) a povedzte Mysterious Chant, ktorý vás naučila. Celkovo nabijete palicu.

Vráťte sa do mesta Kalrathia a vydajte sa von severnou bránou. Pokračujte až k teleportu, ktorý si aktivujte. Pred teleportom je veža, v ktorej sa môžete vyviezť výťahom hore po nejakú korisť. Oproti veži sú ruiny, v ktorých sa postavte na výťah a aktivujte ho spínačom na stene. Zveziete sa do nejakých ruín, v ktorých je Propsector Gareth. Napravo od neho je na stene spínač, ktorý vám otvorí tajnú oblasť s korisťou a je v nej aj Greater Chant of Purity. Oslovte ho a dajte mu elfskú vodu výmenou za jeho Agallan Relic. Vráťte sa na povrch.
Ešte pred teleportom choďte na východ a až dolu, do údolia. Tam prídete k dvom vežiam. Tá naľavo je zničená, vstúpte do tej napravo a zvezte sa dolu výťahom. Prebojujte sa do miestnosti, kde je päť podstavcov a tie sú navzájom pospájané kanálikmi. Keď kliknete na jeden podstavec, tak sa rozžiaria ďalšie dva, ktoré sú s ním spojené. Kliknutím na ďalší takýto podstavec sa kanálik medzi nimi rozsvieti. Keď už máte rozsvietené nejaké kanáliky, tak sa vám rozžiaria vždy len tie podstavce, ktoré kanálikmi susedia s tým, na ktorý kliknete a taktiež len, pokiaľ z nich vychádza ďalší prázdny kanálik. Musíte to spraviť tak, aby sa rozsvietili všetky kanáliky medzi podstavcami. Očíslujem ich v podobe, v akej sú rozmiestnené.

14
23
5

Potom len poklikajte na ne v tomto poradí a otvoria sa dvere ďalej: 1,3,4,5,2,3,4,1,2. Prejdite za novotvorené dvere a do miestnosti napravo. Tam otvorte truhlicu a vezmite si Soranith´s Silver Ring. Potom otvorte dvere oproti miestnosti s hádankou a zbehnite dole schodmi. Tam na vás čaká ďalšia, rovnaká hádanka, ako pred chvíľou, ale náročnejšia. Rovnaký postup, ako predtým.

14
7
2
68

359

Navoľte takýto postup: 4, 7, 8, 9, 7, 6, 2, 4, 1, 2, 3, 6, 5, 9. Otvoria sa dvere na konci. Za nimi sa naučte Mysterious Chant (Rando Conjurum Ix) a z truhlice si vezmite Soranith´s Gold Ring.

Vráťte sa naspäť na povrch. Tam choďte ďalej na východ do jazierka, ktoré je však iba ilúziou. Vstúpte do jaskyne, ktorá je tu ukrytá a na jej konci sa naučte Chant of Health. Tu končí quest Deru´s Treasure Hunt. Otvorte dvere zlatým kľúčom, ktorý ste získali predtým, v rámci tohto questu. Vstúpte, označte si Deru, ako vedúcu postavu a otvorte s ňou truhlicu a konečne získate poklad, ktorý tak hľadala.
Vráťte sa naspäť na povrch a vracajte sa k teleportu smerom na západ. Keď vybehnete hore kopcom, napravo, smerom na severe je ďalšia cesta. Nechoďte ešte až k teleportu a vydajte sa touto cestou. Na jej konci vás čaká Khartos, ktorý vám povie, že privedie cez trhlinu Mythrilhorna, no vy ho zatiaľ máte chrániť. Je to rovnaké, ako v queste Dire Wolf. Len likvidujte nepriateľov a keď ich všetkých skosíte, oslovte znova Khartosa. Ten sa aj so zverom vráti do Aman´lu. Teraz sa už vráťte, až k teleportu.

Než budeme pokračovať ďalej, ešte poďme dokončiť tie vedľajšie questy. Vráťte sa do mesta Kalrathia a choďte na severnú hradbu. Tam choďte na hradbe na severovýchodný roh, za bránou a tam oslovte poloobra Nalusa. Dajte mu Agallan Relic, ktorú ste získali vonku v ruinách a vezmite na výmenu hromadu pier z harpyí. Potom choďte do krčmy, Kevarre vás tam stále čaká. Povedzte mu, čo ste našli a za odmenu vám dá Soranith´s Amulet, čím si zároveň skompletizujete sériu a zároveň splníte quest.

Zájdite do Aman´lu. Zájdite do obchodu so zvieratami za Galeronom a ten vám poďakuje za získanie Mythrilhorna. A rovnomenný quest je kompletný. Odteraz si môžete Mythrilhorna kúpiť ako zviera - spoločníka.
Na severe mesta, neďaleko brány býva Ithir´renne the Fletcher. Dajte jej perá, ktoré ste práve získali v Kalrathii a ona vám dá Aman´luskú Orchideu.
Tú konečne vezmite do Eirulanu, na plošinu s obchodom so zvieratami a zaneste ju Lelani. Tento symbol Aman´lu ju uspokojí a konečne ste splnili tento nekonečný quest.

Vráťte sa do Kalrathie a teleportujte sa do Northern Plain of Tears. Konečne pokračujte od teleportu, pri ktorom sme sa tak dlho zdržali ďalej. Na konci cesty dorazíte k bráne, ktorou vstúpte do budovy. V nej prejdite na koniec, kde zabite Gantha. Keď je po smrti, tak prejdite dverami ďalej, až na nádvorie, kde porazte hromadu nepriateľov. Máte tu aj teleport. Po boji aktivujte tlačidlo na stene, čím pustíte vodu do mesta. Po animačke môžete ešte potiahnuť páku na susednej stene a vysunie sa truhla s korisťou. Inak sa vráťte do mesta a oslovte chlapca - Lorda Kalrathia.


Chapter 2: The Morden Chief
  • Enter the Morden City of Darthul.
  • Speak to Morden Chief.
Vyjdite z mesta východnou bránou. Pokračujte až na rázcestie troch ciest. Južná cesta je slepá, no môžete na jej konci potiahnuť páku na skale a objaví sa truhla s korisťou. Choďte severnou cestou a na jej konci je jaskyňa Kalrathian Nexus. V jej centre je Pečať temnej mágie. Dajte svojmu mágovi do rúk Soul Staff od Nory a rozbite ňou pečať. Vráťte sa na rázcestie a choďte ďalej na východ. Pôjdete popri veži, v ktorej je okrem koristi aj Greater Chant of Mage Health. Pokračujte až k teleportu. Ten využite a odskočte si do mesta za Norou splniť quest The Kalrathian Nexus. Oznámte jej splnenie úlohy. Spojí Nexus s palicou a miesto pôvodnej dostanete mimo inej odmeny aj Soul Staff of Nexus.
Vráťte sa teleportom naspäť do Eastern Plain of Tears. Od teleportu pokračujte východne až na väčšie územie, kde sa cesta stáča na sever. Najprv choďte ďalej na východ, na konci vás čaká Mysterious Cavern. Naľavo je miestnosť s korisťou a s ďalšou tajnou miestnosťou. Napravo je miestnosť pre bojovníka levelu 31. Inak pokračujte jaskyňou až k posledným dverám. Majte v parte Sartana a dostanete sa za dvere. Tam je Osric, ktorého Sartan zabije v domnení, že je to špión. Vtedy sa objaví Orayne z pevnosti Windstone a povie vám, že bol špión, ale robil pre nich. Chcel zachrániť nejakých väzňov. Sartan vyhlási, že ich zachráni on, aby odčinil svoj omyl.
Vráťte sa na hlavnú cestu a pokračujte na sever. Pôjdete pomedzi vežu a Incantation Shrine. Vo veži máte Greater Chant of Ranger Health. Pokračujte na sever a po ľavej strane bude druhá veža, v ktorej je Greater Chant of Fighter Health.
Keď sa bude cesta stáčať na východ, tak si môžete odbehnúť na západný výbežok, kde je štvrtý a posledný kruh z húb pre Amrena. Môžete tam ukončiť tento quest a získať aj poslednú knihu pre quest Lore of Aranna. Potom zájdite za Telgreyom do mesta a splňte quest. Oslovte ho, splníte quest a dostanete odmenu a knihu The Mercenary and the Scholar. Potom ho oslovte ešte raz a dostanete ďalšiu odmenu vrátane Mysterious Book.
Vráťte sa k teleportu Ruins of Okaym. Choďte východne od teleportu a nájdete vchod do ruín. Nesúvisia so žiadnym questom, no môžete ich vyrabovať. Zvezte sa dole výťahom a prejdite do miestnosti, kde si vezmite zelenú kocku. Prejdite do ďalšej miestnosti, kde je niekoľko stĺpov a z niektorých vychádzajú lúče svetla. Preskúmajte okolité miestnosti a získate štyri kocky, z každého druhu jednu. Jednu už máte zhora, tak ešte tri. Keď ich získate, vráťte sa do tejto centrálnej haly a umiestnite ich na štyri stĺpy, z ktorých zatiaľ nevychádzajú lúče. Tým sa vám otvorí nová miestnosť, v ktorej si poberte korisť a tiež tam máte Greater Chant of Ranger Power a Greater Chant of Mage Power.

Vráťte sa k teleportu Ruins of Okaym. Cesta pokračujte na sever, no vy choďte na západ. Prebojujte sa až k vchodu do podzemia a vstúpte do oblasti A Morden Arsenal. Ak nemáte so sebou Sartana, tak si ho zoberte, aby ste dokončili jeho quest. S ním prejdite bránou a pobite nepriateľov v oblasti. Dostaňte sa až do zadnej miestnosti, kde sú cely. Pred celami sú na zemi bomby, do ktorých z diaľky streľte (mágiou, alebo zbraňou). Takto osloboďte všetkých väzňov. Potom ešte so Sartanom otvorte truhlicu v jednej z ciel a poberte si korisť. Potom sa vráťte do Mysterious Cavern a oslovte vojaka Orayna. Zachránení vojaci vám poďakujú a za tento čin mu Orayne odpustí Osrickovu smrť, ktorú si však neodpustí Sartan. Popraje mu veľa šťastia a quest je hotový.

Vráťte sa k teleportu Ruins of Okaym a pokračujte na sever, až k mostu s bránou. Tam zahnite doľava, na západ a poza vežu vstúpte dole, do kanála pod mostom. Choďte kanálom na západ, hore schodmi do ruín. V nich vstúpte do veľkej haly plnej sôch so zrkadlami. Pootáčajte sochy tak, aby prúd svetla smeroval na dvere na severe. Otvoria sa. Za nimi je Derek, Bodenov učeň. Zistíte, že Boden je zradca. Derek na to prišiel a tak sa ho tu Boden pokúsil zbaviť. Po rozhovore odíde, no nechá vám Bodenov denník (Journal of the Mage´s Apprentice). Vezmite si tu Greater Chant of Casting a Greater Chant of Fighter Power. Potom sa pokúste nasmerovať sochy, aby šiel prúd svetla na dvere na západe. Je to trochu náročnejšie, ale dá sa. Svetlo nech na začiatku smeruje sprava doľava a tam ho už pootáčate. Za tými dverami je len hromada koristi.

Vráťte sa na most, pred bránu do mesta Darthul. Oslovte stráž a nasleduje boj. Prebojujte sa vnútri trocha ďalej, keď uvidíte Mordenského veliteľa, ktorý odišiel z Kalrathie. Spozná vás a nariadi vás zabiť. Vráťte mu to a zabite ho. Získate od neho kľúč do štvrte Meča. Celkovo je tu päť štvrtí: Meča, Štítu, Kuše, Kopije a Vodcu. Najprv si vyčistite námestie a priľahlé uličky. Získate aj teleport. Môžete si odskočiť. Vráťte sa do mesta a oznámte Bodenovi, čo ste zistili. Napadne vás, tak ho zabite a potom oslovte Dareka, ktorý práve dokvitol. Preberie Bodenovu prácu a môžete u neho nakupovať. Poďakuje vám a pridá aj nejakú odmenu. Naspäť do Darthulu. Vezmite do party Finalu a z námestia choďte na východ. Tam nájde tajný vchod do liahne tých mordenských chrobákov (Durvla). Je to súčasť jej questu. Prebojujte sa na koniec chodby, všetkých pobite a potom streľte do bomby pri mrežiach. Za nimi otvorte s Finalou truhlicu, z ktorej získa nejakú súčiastku. To je nateraz s jej questom všetko. Vráťte sa na povrch a preberte úlohu živelnej pohromy - pozabíjajte všetkých v meste. Najprv choďte do District of Sword na severovýchode. Pobite tam Mordenov a získajte od veliteľa kľúč od časti Kuše. Je na juhozápade, tak tam vrazte a od veliteľa získajte kľúč od časti Kopije. Tá je na severozápade. Tam zase zabite veliteľa a získate kľúč od časti Vodcu. Ešte neodchádzajte, ale prezrite si budovu v severozápadnom rohu a zvezte sa v nej dole výťahom. Tam nájdete posledného veliteľa, od ktorého získate kľúč k časti Štítu.
Prejdite do tej časti a vyčistite si ju. V zníženej časti tam pohľadajte na západnej stene tajný spínač, ktorý uvoľní výťah, ktorým sa zvezte dole. Dostanete sa do kanála pod mostom, na druhú stranu, než ste boli predtým, keď ste šli za Darekom. Prejdite na koniec kanála a vyjdite hore schodmi pred hradby mesta. Prebojujte sa tu na východnú stranu, kde nájdete dvoch nájazdníkov Nordaxa a Nellioca. Zistíte, že sú to dezertéri a potrebujú zásoby. Ponúknite im pomoc a získate quest "The Morden Riders".
Vráťte sa do mesta a v častiach District of Lance, Crossbow a Shield si otvorte kľúčom, ktorý vám dali, miestnosti so zásobami. Vezmite si z nich veci, ktoré potrebujú a keď budete mať všetky tri, vráťte sa naspäť za nájazdníkmi. Odovzdajte im zásoby. Sú vám vďační, no nemajú nič, čo by vám dali za odmenu. Rozbijú však stenu, pri ktorej stoja. Za ňou je stará svätyňa, v ktorej si môžete pobrať množstvo koristi a naučiť sa aj Greater Chant of Fortification.
Vráťte sa opäť do mesta Darthul. Vstúpte do časti Vodcu (District of Chieff), prebojujte sa až k vodcovi, pohovorte si s ním a potom ho zabite. Po boji získate jeho hlavu, tak sa vráťte do mesta Kalrathia a zaneste ju Lordovi Kalrathiovi.


Mapa



  1. Duch č. 14 (quest Spirits of Aranna)
  2. Ruiny so vstupom do podzemia "Some Crumbling Ruins". Prospecotr Gareth (quest Lalani´s Sorrow).
  3. Teleport - Norhtern Plain of Tears.
  4. Khartos Rift Side (quest Mythrilhorn).
  5. Vstup do Mysterious Vaultu (quest Lost Jewels of Soranith).
  6. Magická oáza "A Magical Oasis" (quest Deru´s Treasure Hunt)
  7. The Water Chapel.
  8. Nádvorie "The Chapel Courtyard" a teleport - Water Chapel Courtyard.
  9. Jaskyňa Kalrathian Nexus (quest The Kalrathian Nexus)
  10. Teleport - Eastern Plain of Tears.
  11. A Mysterious cavenr (quest Sartan´s Suspicion)
  12. A Large Abandoned Shelter. Jaskyna s korisťou, bez questu.
  13. Teleport - Ruins of Okaym
  14. A Morden Arsenal (quest Sartan´s Suspicion).
  15. Some Ancient Ruins (quest The Mage´s Apprentice).
  16. Vstup do mesta Darthul.
  17. Teleport - City of Darthul.
  18. Duch č. 16 (quest Spirits of Aranna)
  19. Vodca mesta Darthul.
  20. Teleport Southern Desert of Kaderak.
  21. Vstup do podzemia " ADurvla Hatchery" (quest Finala´s Contempt).

Chapter 3: The Kalrathian Rebellion
  • Defeat all the Morden in the Town of Kalrathia.
  • Report to Tehruth.
Keďže ste zabili vodcu mordenského mesta, sú oslabení, takže prišiel čas na povstanie. Po rozhovore mesto povstane proti okupantom a vy im máte pomôcť. Musíte zabiť 30 nepriateľov. Hra vám ich odpočítava, aby ste mali prehľad, koľko ich ešte zostáva. Je to jednoduché, len behajte po mesta a likvidujete ich. Nezabudnite, že niekoľkí sú aj na hradbách a pár pri bránach (ak by ste mali problém ich nájsť). Keď všetkých zabijete, tak sa vráťte k vodcovi a oslovte jeho pobočníka Tehrutha. Dostanete odmenu, Aegis o Sight a teleportačný kameň do novej oblasti.


Chapter 4: The Mines of Kaderak
  • Travel to the Desert of Kaderak.
  • Destroy the first protective statue.
  • Destroy the second protective statue.
  • Destroy the third protective statue.
  • Destroy the fourth protective statue.
  • Enter the Mines of Kaderak.
Teleportujte sa novozískaným kameňom do Southern Desert of Kaderak. Od teleportu choďte na sever a pri stavbe pobite všetkých nepriateľov a rozbite štyri sochy. Ešte si môžete zájsť na plošiny po bokoch. Na západe je úplne na konci, na skale tlačidlo, ktoré vám vysunie truhlicu. V ruinách tam tiež nájdete Greater Chant of Melee Awareness a Greater Chant of Melee Awareness. Na východnej plošine sú len nepriatelia. Choďte od komplexu ďalej na sever. Tam je teleport Northern Deser of Kaderak. Za ním je výťah, ktorý aktivujte s Finalou, ako vedúcou postavou. Keď sa zveziete dole, všetkých pobite a na konci s Finalou otvorte truhlicu. Tým ste ukončili quest Finala´s Contempt.

Keď zničíte všetky štyri sochy, tak sa vám vysunie výťah, ktorým sa zvezte dole. Prebojujte sa až do jaskyne, kde uvidíte animačku s vozíkom naloženým výbušninami.


Mapa



  1. City of Darthul
  2. Teleport - Southern Desert of Kaderak.
  3. Vstup do baní.
  4. Teleport - Northern Desert of Kaderak.
  5. Vstup do "A Large Morden Intelligence Camp" (quest Finala´s Contempt).
  6. Vstup do baní z púšte Kaderak.
  7. Trpasličí Mytrilový prsteň (quest Mark of the Assassin)
  8. Teleport - Upper Mines of Kaderak (West).
  9. Silver Stanza (quest Dwarven Song of Ore).
  10. Teleport - Upper Mines of Kaderak (East).
  11. Duch č. 15 (quest Spirits of Aranna), Iron Stanza (quest Dwarven Song of Ore).
  12. Mythril stanza (quest Dwarven Song of Ore).
  13. Vstup do východnej jaskyne, možný len s Vixom (Vix´s Vengeance).
  14. Gold Stanza (quest Dwarven Song of Ore).
  15. Teleport - Lower Mines of Kaderak.
  16. Výťah na povrch.
  17. Temní Čarodejovia.

Chapter 5: The Mines of Kaderak II
  • Destroy the Giant Shard Cluster
  • Find the Dark Wizards.
  • Destroy the Dark Wizards.
  • Recover the Aegis of Life.
  • Return to Lord Kalrathia with the Aegis of Life.
V celých baniach si dávajte pozor na výbušné sudy. Radšej ich z diaľky rozstreľte. Počas boja do nich môžete streliť vy, ale aj nepriatelia a rozhodne nechcete byť blízko explózie. V baniach prejdite ďalej a pobite nepriateľov. Poprezerajte si miestnosti. Choďte do miestnosti úplne na juhu. V nej je páka, ktorá vám otvorí ďalšiu miestnosť. V nej otvorte truhlu a získate Trpasličí Mytrilový prsteň pre quest Mark of the Assassin.
S ním sa vráťte za Enchantres Valaria, ktorá je v meste Kalrathia. Tá vám prsteň očaruje a keď ho budete nosiť, vďaka nemu uvidíte tajomného vraha aj cez jeho neviditeľnosť. Zájdite tu v meste do krčmy a na poschodí v jednej izbe je obchodník Kendril, pre ktorého bol určený kameň v Aman´lu. Oslovte ho a vtedy sa objaví Luun the Assassin. Aj keď je prekvapený, že na vás nezaberá jeho kúzlo neviditeľnosti, aj tak zaútočí, tak ho zabite. Získate od neho kompletnú sériu, meče Giethaa a Citaa. Aj keď len dve, sú skvelé. Tým je quest kompletný. Ešte oslovte Kendrila a uzná, že ste mu trochu pomohli, tak vám tiež prihodí nejakú tú odmenu.
Vráťte sa do baní a prejdite do ich východnej časti. Tam sú zamknuté dvere, neďaleko ktorých je páka. Potiahnite ju - otvoria sa dvere a tiež aj posuniete vozík na koľajniciach o kus ďalej. Prejdite otvorenými dverami, až k teleportu. Prejdite mostom na druhú stranu, kde sú opäť zavreté dvere. Potiahnite páku oproti nim, čo otvorí dvere a posunie vozík zase o kus ďalej. Pokračujte na východ, mostom opäť na druhú stranu a potiahnite tretiu páku. Prejdite dverami a vstúpte do miestnosti naľavo. Tam otvorte truhlicu a získate Silver Stanza pre quest Dwarven Song of Ore. Pokračujte ďalej, mostom na druhú stranu a tam potiahnite štvrtú páku. Tam len prejdite o kúsok ďalej a potiahnite piatu páku. Pokračujte ďalej na východ. Pred mostom choďte do miestnosti ďalej na východ a tam je Greater Chant of Magic Awareness. Potom prejdite mostom na druhú stranu.
Tam máte teleport. Potiahnite pri ňom šiestu páku a prejdite dverami na severe, ktoré vám otvorí. Keď nimi prejdete, tak zahnite doľava, vybehnite hore schodmi a hore v poslednej miestnosti na západe otvorte truhlu, z ktorej získate Iron Stanza pre Dwarven Song of Ore. Ak tu hore prejdete na druhú stranu, tak tam máte Incantation Shrine. Inak sa vráťte dole a pokračujte ďalej priamou cestou až k siedmej páke, ktorú potiahnite. Tu už len prejdite dverami, ktoré ste pákou otvorili a za nimi potiahnite poslednú páku. Tým zhodíte vozík s výbušninami na veľký kryštál. Prejdite ďalej, až k výťahu, ktorý smeruje dole, na miesto, kde ste zničili kryštál.
Než pôjdete dole, preskúmajte dve miestnosti za výťahom. V jednej z nich je páka, ktorá otvorí tajnú miestnosť, v ktorej je v truhlici Mythril Stanza of Dwarven Sonf of Ore (na splnenie questu vám stačia Zlatá, Strieborná a Železná, táto je naviac). Potom prejdite k výťahu a zvezte sa ním dole, kde ste zničili kryštál. Zdola vybehnite po rampách opäť nahor, na severnú stranu a tam pokračujte stále na sever. Na rázcestí sa dajte na východ a vezmite si do party Vixa. Na konci tejto cesty sú dvere, ktoré otvorí jedine Vix a vtedy získate aj quest "Vix´s Vengeance". Vix predpokladá, že sú tam ďalšie kryštály s dušami, takže ich treba zničiť. Zájdite na koniec tunela a tam vám v prechode bráni kryštál. Prehoďte dve výhybky pri vozíku s výbušninami, vozík sa uvoľní a zničí kryštál. Vo vedľajšej jaskyni spravte to isté, prehoďte dve výhybky, nech vám vozík prerazí cestu. Prejdite a vyčistite si veľkú jaskyňu. Z nej vedie viacero východov, no všetky sú slepé a obsahujú len korisť a nepriateľov. Vy choďte do juhovýchodného rohu, kde opäť prehoďte dve výhybky a vozíkom zničte kryštál. To je posledný a tým ste splnili Vixov quest. Ešte s ním zájdite do malej jaskyne za posledným zničeným kryštálom a otvorte ním truhlu s korisťou.
Vráťte sa opäť na rázcestie a pokračujte teraz ďalej na sever. Postupujte jedinou možnou cestu až na rázcestie k teleportu. Od teleportu choďte najprv doľava a úplne na koniec. Tam nájdete truhlicu, v ktorej je Gold Stanza pre quest Dwarven Song of Ore. Vráťte sa k teleportu. Rovno si môžete odskočiť do Kalrathie do radnice. Tam trpezlivo čaká Leonia, tak jej odovzdajte to, čo ste našli a splnili ste quest Dwarven Song of Ore. Dostanete odmenu vrátane toho, že vás naučí Chant of Prosperity. Ak jej odovzdáte všetky štyri Stanzy, tak aj Greater Chant of Prosperity.

Vráťte sa k teleportu Lower Mines of Kaderak a choďte od neho na východ. Na konci nastúpte na veľký výťah a vyvezte sa ním hore. Hore prejdite do jaskyne k ďalšiemu výťahu, ktorým sa vyvezte ešte vyššie. Tu vás čaká pekelný súboj s troma temnými čarodejmi. Keď ich konečne zabijete, vezmite si Aegis of Life - posledný aegis, ktorý vám chýbal. Vráťte sa do Kalrathie. V hlavnej sále môžete osloviť Kynosa, ktorý vám povie, že vládca zomrel. Choďte do vedľajšej miestnosti, kde leží zomierajúci Lord Kalrathia. Oslovte ho a povie vám, aby ste vyhľadali Agallanov, aby vám pomohli spojiť všetky štyri kusy štítu do jedného celku.


Chapter 6: The Agallan Trial
  • Speak to Advisor Kynos.
  • Defeat Advisor Kynos.
  • Take the Kalrathian Crystal to the fountain in the center of the town of Kalrathia.
  • Enter the Ancient Chamber underneath the town of Kalrathia.
  • Speak to Azunite Ancestor.
  • Restore the water to the western waterway.
  • Restore the water to the northern waterway.
  • Restore the water to the eastern waterway.
  • Restore the water to the southern waterway.
  • Go through the portal to the Agallan Peaks.
Zájdite do hlavnej sály za radcom Kynosom a oslovte ho. Počas debaty ho obviníte zo smrti Lorda Kalrathia a on vás napadne. Zabite ho a objaví sa Tehruth. Získali ste kľúč od Kynosovho domu, tak si ho môžete prezrieť, je to dom na severe, pri hradbách. Tiež získate kryštál, tak sa vydajte na námestie. Tam je fontána, z ktorej tečie voda, ktorú ste vpustili do mesta v prvej kapitole tohto aktu. Kliknite na aktívny stĺp, fontána sa zosunie a vytvorí výťah. Použite ho a zvezte sa do chodieb pod mestom.
Prejdite až do haly na konci chodby, kde čaká Ancestor of the Azunites. Oslovte ho. Aby ste sa dostali ďalej, musíte splniť test.
Prejdite dverami na západe a pokračujte dole schodmi až ku kanálu. Vlezte do neho a potiahnite páku, ktorou zdvihnete priehradu. Prejdite k vytekajúcej vode a otočte ventilom. To vypustí poriadny prúd vody, čo zdvihne sochu a sprístupní prvú časť mostu.

Prejdite puklinou v stene a v jaskyni dojdite na rázcestie. Dajte sa na severe, doprava. Postupujte jaskyňou až do miestnosti s podstavcom, kde je Mysterious Chant (Requo Amicum Ix). Prejdite k schodom. V miestnosti obďaleč, napravo (na západe) môžete použiť tlačidlo na stene a vytvoriť si tak prechod do vstupnej časti. Inak zbehnite dole schodmi. Na plošine, kde bol Chant, sú tri ovládače. Je dobre prepnúť sa do módu, keď vás nesleduje celá skupina, nechať ostatných pri ovládačoch a s jedným vbehnúť dole. Zbehnite dole, do kanála a pákou otvorte priehradu. Ventilom pustite vodu. Za ventilom je vstup do niekoľkých miestností. Dvere medzi nimi ovládate práve ovládačmi, kde ste si nechali partu, tak ich otvárajte a s jednou postavou sa medzi nimi pohybujete, aby ste sa dostali až za ne. Tam len spredu prejdite pred druhú priehradu, ktorá blokuje vodu, ktorú ste pred chvíľou vypustili a pákou ju otvorte. To zdvihne sochu, ktorá sprístupní ďalšiu časť mostu.

Prejdite popred práve otvorenú hrádzu na plošinu, na ktorú vybehla vaša postava zo súboru miestností. Tam na východnej stene kliknite na tlačidlo a otvoríte si časť tajného prechodu, ktorý vám neskôr uľahčí odchod. Prejdite schodami napravo do kanála a otvorte pákou priehradu. Zvyšné priehrady v tomto kanále majú páky z druhej strany, takže to je tu nateraz všetko. Vráťte sa na rázcestie do jaskyne, kde ste sa predtým dali na sever (a došli ste sem) a teraz sa dajte doľava, na juh.

Prejdite na koniec cesty a vyjdite ku kanálu za Incantation Shrine. Tam si najprv v miestnosti naľavo kliknite na tlačidlo na stene, čo otvorí skratku ku vstupnej časti. Inak prejdite do kanálu napravo a pokračujte ním, cez dve priehrady, ktoré si otvorte pákami. Dostanete sa na plošinu, z ktorej vstúpte opäť do kanála, kde otvorte priehradu a zároveň aj pustite vodu. Vode stoja v ceste ešte dve priehrady a obe majú páky zvnútra. Vybehnite na vedľajšiu plošinu, kde si ovládačmi pootvárajte dvere v miestnostiach pod vami - a to tak, aby ste sa dostali do miestnosti susediacej s priestorom medzi oboma zavretými priehradami. Choďte do nej, ale opäť len s jednou postavou. V tej miestnosti použite ďalší ovládač, ktorý vám otvorí dvere. Potiahnite páky a otvorte obe priehrady, aby ste zvýšili ďalšiu sochu a sprístupnili si predposlednú časť mostu.

Tie miestnosti susedia aj s posledným kanálom. Vráťte sa do tej miestnosti, z ktorej ste práve vyšli otvoriť tieto dve priehrady a opäť použite ovládač. Dvere pri vás sa zatvoria, ale otvoria sa susedné, na sever. V nich použite ovládač a otvorí vám dvere k priehrade, ktorú pákou otvorte. Vráťte sa do miestnosti a znova použite ovládač. Teraz sa prepnite na postavy, ktoré ste nechali na plošine s ovládačmi a použite ich tak, aby ste postave v miestnosti otvorili prechod až k vstupu medzi posledné dve priehrady. Tie zdvihnite pákami a za nimi pustite vodu. Tá vám sprístupní poslednú časť mostu. Ešte predtým vybehnite povyše k Mana Shrine a za ňou máte Mysterious Chant (Requo Malum Ix). Tu môžete tiež použiť tlačidlo na stene oproti Shrine, aby ste si otvorili skratku (už je prístupná, ak ste predtým otvorili druhú stenu aj z druhej strany).

Teraz už máte celý most k dispozícii, tak sa vráťte naspäť hore, kde je Ancestor of the Azunites. Prejdite poza neho a cez most až k portálu. Ešte si tu môžete vybrať pár truhlíc s odmenou a vstúpte do portálu.


Chapter 7: The Agallan Giants
  • Investigate the Agallan Peaks.
  • Use the portal to travel to Zaramoth´s Horns.
Vstúpte hlavnou bránou. V chodbe pred vami si môžete vziať knihu The Meaning of the Obelisks. Potom pokračujte stále vpred, až k obrom. Pohovorte si s nimi a po rozhovore vám otvoria portál, ktorým prejdite.


Chapter 8: Zaramoth´s Horns
  • Ascend to the top of the mountain.
  • Defeat the Archmage.
Prebojujte sa dlhou cestou, až k výťahu. Ním sa zvezte do väzenia. Vo vedľajšej cele je ďalší výťah, ktorým sa vyvezte hore. Tam máte ďalšie tri výťahy. Ten nad vami vás dovedie do miestnosti s nepriateľmi, korisťou, no nájdete tam Chant of Power. Ten napravo vás zvezie k dverám pre Ranger levelu 35, za ktorými je okrem koristi aj Greater Chant of Ranged Skill. Tiež je tam ďalšia miestnosť, v ktorej je Incantation Shrine a dvere pre bojovníka levelu 35, za ktorými je korisť a Greater Chant of Melee Skill. Vráťte sa hore k výťahom. Posledný nepoužitý výťah vás zvezie do časti, kde sú dvere pre prírodného mága levelu 35 a pre bojového mága levelu 35, za ktorými je Greater Chant of Magic Skill. V tejto časti je ďalší výťah, ktorým sa vyvezte hore k dverám, za ktorými máte vytúžený teleport, ktorý ste nemali už dve kapitoly.
Pokračujte ďalej priamou cestou, až do miestnosti s troma dverami. Tie na západe a na severe vedú len do miestností s nepriateľmi a korisťou. Pokračujte na východ a stále nahor, až na otvorené priestranstvo.
Na nádvorí je v juhovýchodnej strane tajná miestnosť, spínač je na stĺpe. Je tam Mimic. Ešte je tu druhá tajná miestnosť. Spínač je na južnej stene, na plošine pri Incantation Shrine. V tejto vás okrem nepriateľov čaká aj Chant of Chaotic Skill. Teraz už len vstúpte do normálnych dverí na nádvorí a za nimi postupujte dlhou, jedinou možnou cestou až k Upper Zaramoth´s Horns teleportu. Je to naozaj dlhá a nepriateľmi preplnená cesta.
Vychutnajte si teleport, je posledný v hre. Potom prejdite dverami, za ktorými vás čaká Arcimág. Je to tuhý súboj, ale nič ľahké ste zrejme nečakali. Dávajte si pozor na obelisky, do ktorých keď strelí prúd energie, tak ten ich obalí a po chvíli z nich vyletí strela, ktorá je pomalá a dá sa jej vyhnúť, ale ak vás zasiahne, nie je možné ju prežiť. Energiu, ktorá obalí obelisk, je možné zničiť, využívajte na to rangera. Bojujte a zabite Arcimága.


Chapter 9: The Final Ascent
  • Locate the Temple of Valdis.
  • Destroy Valdis.
  • Go Through Portal.
Toto už je čistá rúbanica. Proste postupujte priamou, dlhou cestou a likvidujte tony nepriateľov. Napokon sa dostanete do Valdisovho chrámu. Zo začiatku je nesmrteľný. Po bokoch vášho bojiska sú piliere - Zaramothove oči (Eye of Zaramoth). Nalákajte k nim Valdisa a udrite do oka, z ktorého vyrazí prúd energie a ten ho raní. Po prvej rane privolá ďalších nepriateľov. Likvidujte ich (môžete tiež piliermi) a ešte dvakrát nalákajte Valdisa k očiam. Keď dostane tretí zásah, objaví sa prekvapenie, ktoré pripraví Valdisa o meč a vás o štít. Podvedený Valdis je však stále živý a nebezpečný, tak sa po scénke pustite do boja. Keď mu odoberiete časť života, privolá si na pomoc hromadu pomocníkov. Zbavte sa ich a venujte sa ďalej Valdisovi. Zhadzuje na vás kamene, ktoré nie sú nič moc a pritom ich vidno, tak sa im dá vyhnúť. Občas vás od seba odhodí, čo je skôr zdržovanie, než útočenie, pokiaľ teda nepadnete do lávy, no jej nebezpečenstvo závisí od kvality vašej výbavy. Najhorší je jeho prúd ohňa, ktorému sa však dá vyhnúť. Občas si vytvorí dva svoje klony, nik z nich sa nehýbe a on si dopĺňa život. Keď zaútočíte na pravého Valdisa, tak s tým prestane. Bojujte s ním, kým nebude mať len "1" života. Vtedy okolo seba vytvorí štít, ktorý ho robí nezraniteľným. No na konci bojiska sa otvorilo Zaramothove oko, také, ako boli po bokoch, ktoré zaliala láva. Nalákajte k nemu Valdisa, udrite do oka a prúd energie, ktorý z neho vyrazí, Valdisa definitívne zabije. Nasleduje ešte záverečný rozhovor s tajomným sprievodcom a je to. Ešte prejdite cez portál, ktorý sa tu objavil. Po záverečnej animačke a titulkoch sa objavíte v Kalrathii a môžete sa ešte venovať iným veciam, ak ste ich nestihli splniť predtým.

Akt I | Akt II | Akt III | Sekundárne Questy

Súvisiace hry Dungeon Siege III: Treasures of the Sun
Dungeon Siege III
Dungeon Siege II: Deluxe Edition
Dungeon Siege II: Broken World
Dungeon Siege: Legends of Aranna
Dungeon Siege



Diskusia Príspevkov: 112 Hodnotenie
899 hlasov

100
60
20

80
40
0
54
Zobraziť všetky Pridať príspevok



| Návody | Autori |




© 99-2022 ABCgames.sk 
Facebook
 ABCgames.SK | CZ | E-shop hry |